Onko laatikkoleukaiset naiset kauniita?
Kommentit (486)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte ylläpitää kulttuuria jossa arvostellaan ja haukutaan muiden ulkonäköä?
Kulttuuri trendaa
Täällä näyttää laatikkoleukahullu vastailevan vaan itselleen.
Näyttävä leuka rupeaa helposti näyttämään ylisuurelta suhteessa muihin kasvonpiirteisiin, kun iän myötä lapsenpyöreys muualla kasvoissa lähtee ja kasvot etenkin poskista pienenee. Jos 2-kymppisenä laittaa leukaimplantin tai poistattaa rasvaa poskista, tulos voi 30-40 vuotiaana olla muuta kuin mitä lähdettiin hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysämenmuotoiset kasvot ovat ihanne mutta niitä saa vain harvat ja valitut! Me muut voidaan vaan vinkua ja vikistä täällä palstalla ja lopulta kuolla pois!
----
Ja sydämenmuotoiset, sievät, naiselliset kasvot ovat juuri ne kasvot joita täällä joku katkera, kateellinen natalia parjaa "itäsuomalaisten" kasvoiksi.
Höpsis. Itse aloitit ketjun parjaamalla kauneusihannetta eli leukailet leuattomana.
---------
En todellakaan. Minä olen pitkäkalloinen, pitkäkaulainen, selkeäpiirteiset kasvot omaava Itä - Suomessa asuva yksilö.
En ole ikinä nähnyt rumaa ihmistä. Enkä varsinkaan hauku koskaan ihmisten ulkonäköä. Halpamaista luonnetta/käytöstä voin kylläkin joskus haukkua.
Miten kukin lukemaansa tulkitsee. Kauneusihanteistahan on puhuttu aikojen alusta saakka, ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten,minkä malliset silmälasit sopivat jos on laatikkoleuka ?
Optikkofirmoillahan on netissä hakukoneita, joilla löytyy neliskanttiset kasvot omaavalle sopivia kehyksiä. Esimerkiksi Synsamilla sanotaan, että neliskanttisiin kasvoihin sopii pyöreät rillit tai sitten timanttikasvoisille (ylhäältä kapea ota, levenee leukaan) sopii kehyksettömät tai kehykset, jotka ovat ylhäältä tummat alareunasta vaaleammat. Tasapainottaa kasvoja.
Timanttikasvot eivät ole laatikkoleukoja. Heillä on päinvastoin kapea leuka.Timanttikasvoinen on henkilö, jonka kasvojen levein kohta on pokipäiden kohdalla, kun taas leuka ja otsa ovat kapeita.
Synsamin mukaan näin: Timantinmuotoisissa kasvoissa otsa on kape
Onko timantti siis kauneusihanne?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yleensä vain jouluisin laatikkoleuka, kun suunpielistäni valuu leukaani niin porkkana-, lanttu-, peruna- kuin maksalaatikkoa.
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?
Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta.
Tälleen rumana naisena pitää kommentoida
- ihmisen arvo on muussa kuin viehättävyydessä muiden silmiin ja runkkumateriaalina
- Mitä jos et arvostelisi toisten ulkonäköä, tiedäthän niinkuin ihan perus käytöstapoja?
Et ole ruma vaikka olet leuaton. Olet ok.
Sofian leuka ei ole pissisleuka vaikka espoolaiset niin sanovat
Minä en ole täydellinen ulkonäöltäni, mutta kelpaan itselleni juuri tällaisena ja se riittää. Kauneusihanteista ja muiden mielipiteistä viis.
Vierailija kirjoitti:
Sofia b ainakin on laatikkoleuka, joka on muotoillut laatikkoa naisellisemmaksi keinotekoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia b ainakin on laatikkoleuka, joka on muotoillut laatikkoa naisellisemmaksi keinotekoisesti.
Ei, hänellä on sellaiset harviaiset kasvot joihin sopii leuattomuus. Ei ole skandinaavista tyyppiä.
Kävin lukemassa rotututkimuksen. Hirveää ihmisten luokittelua pohjoiseen ylirotuun, jolla on korkea otsa ja kunnon leuka ja mongolirotuun, jolla leukaa ei ole. Olen sanaton.
Alfamiehet haluavat näyttävän naisen eikä hiirtä.Näin yksi mies kertoi minulle.Voisiko joku kertoa mistä aineesta ne leukaimplantit on?Mulla oli ongelmia ekojen silikonien kanssa ja pelkään saman toistuvan leuassa.
Vierailija kirjoitti:
Alfamiehet haluavat näyttävän naisen eikä hiirtä.Näin yksi mies kertoi minulle.Voisiko joku kertoa mistä aineesta ne leukaimplantit on?Mulla oli ongelmia ekojen silikonien kanssa ja pelkään saman toistuvan leuassa.
Vauvalla pohdittiin tätä jo aiemmin. Tsekkaa aiemmat ketjut:)
Mongoleilla on kulmikas laatikkoleuka. Kuten Lucy Liu. Pohjois/Itäsuomalaista tyyppiä. Rannikkoseutujen skandinaavinen leuka EI ole laatikkoleuka. Näiden kahden lisäksi Suomen kolmas kasvotyyppi on pyöreäposkinen pallonaama.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat silikonia. Luultavasti saat siis samat ongelmat leukaan kuin rintoihin.
Kuka on paras leukojenleikkaaja (implanttiasennus) Suomessa. Toikin vaatii oman taitonsa enkä mene minne vaan.Siluetti mainittiin mut hinnaston perusteella aika tyyris. Leuattomuus on vaivaannuttavaa ja rasittavaa kun mikään suhde ei jatku kun näkevät luonnossa. Kaikki on mennyt pinnallisemmaksi vuosi vuodelta. Yksikin frendi jolla on hyvä leuka saa koko ajan matcheja tinderissä ja flaksi käy. Sitä ei jätetä vaan se jättää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näyttää laatikkoleukahullu vastailevan vaan itselleen.
Näyttävä leuka rupeaa helposti näyttämään ylisuurelta suhteessa muihin kasvonpiirteisiin, kun iän myötä lapsenpyöreys muualla kasvoissa lähtee ja kasvot etenkin poskista pienenee. Jos 2-kymppisenä laittaa leukaimplantin tai poistattaa rasvaa poskista, tulos voi 30-40 vuotiaana olla muuta kuin mitä lähdettiin hakemaan.
Sannalla on pysynyt hyvä look.
Vierailija kirjoitti:
Mongoleilla on kulmikas laatikkoleuka. Kuten Lucy Liu. Pohjois/Itäsuomalaista tyyppiä. Rannikkoseutujen skandinaavinen leuka EI ole laatikkoleuka. Näiden kahden lisäksi Suomen kolmas kasvotyyppi on pyöreäposkinen pallonaama.
No jopas nyt. Täällä on jo sata esimerkkiä läntisestä pitkäpäisestä laatikkoleuasta. Olet nyt käsittänyt käsitteen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat silikonia. Luultavasti saat siis samat ongelmat leukaan kuin rintoihin.
Kerrotko enemmän.Kiinnostaa tosi paljon.Kiitos
Miksi haluatte ylläpitää kulttuuria jossa arvostellaan ja haukutaan muiden ulkonäköä?