miksi Tinderissä on naisia, jotka eivät uskalla tavata miehiä?
Eli käytännössä ovat valmiit mätsäämään ja laittamaan pari viestiä, mutta siihen se uskallus loppuu. Mikä järki on tuhlata omaa ja muiden aikaa?
Kommentit (80)
Ne huomasi viesteissä, etteivät tykkää susta. Siihen se sitten tyssää.
Mä uskallan, mutta aika harvaa kuitenkaan tapaan. Jos ei kiinnostus kunnolla herää viestittelyn aikana, en jaksa tavatakaan.
En mä ainakaan lähde edes tapaamaan ihan ketä vaan. Kyllä se viesteissä saattaa nopeastikin tulla ilmi ettei nyt oikein lähde tää juttu.
Ei se tarkoita että miehissä olisi jotain vikaa, jollekin toisille ne voivat olla oikein sopivia.
Ei tule. Se ei tule muutamassa viestissä ilmi millään tapaa, ettei oikein"lähde tää juttu"
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Se ei tule muutamassa viestissä ilmi millään tapaa, ettei oikein"lähde tää juttu"
Kyllä se usein tulee.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan lähde edes tapaamaan ihan ketä vaan. Kyllä se viesteissä saattaa nopeastikin tulla ilmi ettei nyt oikein lähde tää juttu.
Ei se tarkoita että miehissä olisi jotain vikaa, jollekin toisille ne voivat olla oikein sopivia.
Osaatko kommunikoida miesten kanssa, eli auttaa ja ylläpitää itsekin keskustelua? Vai ootko sellainen joo, ok, tai sama kysymys takaisin -tyyppinen väsyttävä tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Täh, tottakai tulee. Joku on ollut turn off.
Niasena sanon, että en näe sinua, jos et tunnu aikani arvoiselta.
Liikaa vaihtoehtoja. Juttelee sulle jos menee mönkään niiden parempien vaihtoehtojen kanssa.
Kokeilkaapa joskus naiset tehdä tinder käyttäjä keskiverto miehen kuvalla, niin ymmärrätte mistä miehet täällä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla vaikka juntihtava tai vaihtoehtoisesti liian hienosteleva tapa kirjoittaa, joka ei naisesta tunnu hänelle sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa vaihtoehtoja. Juttelee sulle jos menee mönkään niiden parempien vaihtoehtojen kanssa.
Kokeilkaapa joskus naiset tehdä tinder käyttäjä keskiverto miehen kuvalla, niin ymmärrätte mistä miehet täällä puhuu.
Kiinnostaisiko sitten sellaiset naiset, jotka lähtee treffeille?
Mulla oli tänään sovittuna treffit, miehen pyynnöstä ja hänen toivomanaan aikana. Teki oharit. Olis mulla ollut muutakin tekemistä kauniina kesäpäivänä töitten jälkeen, mutta hän oli varannut iltani. Ei heti uudestaan eikä tuota mulqvistia tietenkään enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin yksi niistä mahdottomista vaatimuksista ei täyttynyt...
Eikös siellä ole paljon varattuja testaamassa viehätysvoimaa? Tuskin kaikki on oikeasti deittaamassa.
Sitten on vielä paljon sekopäitä, joita voit syyttää naisten ylivarovaisuudesta. Kaikki friikit on nettideiteillä yrittämässä, josko natsaisi, kun irl naiset kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se usein tulee.
Sinä esität. Hän esittää. Teet päätöksen sen esityksen perusteella. Koet hänen esityksensä huonona juttuna, vaikka itse teet ihan samaa. Olet kärsimätön. Tai lyhytnäköinen. Tai molempia. Tai vedätät. Sama kai tuo.
Ei se ole uskalluksesta kiinni. Mulle tuli päivässä parhaimmillaan (tai pahimmillaan) kymmeniä matcheja. Ei ollut mahdollista alkaa sopia treffejä jokaisen kanssa, vaan sieltä putosivat pois kaikki, joihin ei syystä tai toisesta kiinnostus herännyt. En myöskään halunnut treffailla montaa miestä samaan aikaan, vaan löytää oikeasti kiinnostavan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sitten sellaiset naiset, jotka lähtee treffeille?
Mulla oli tänään sovittuna treffit, miehen pyynnöstä ja hänen toivomanaan aikana. Teki oharit. Olis mulla ollut muutakin tekemistä kauniina kesäpäivänä töitten jälkeen, mutta hän oli varannut iltani. Ei heti uudestaan eikä tuota mulqvistia tietenkään enää ikinä.
Olen varattu mutta ehdottomasti kun käytin tinderiä niin ne naiset kiinnosti enemmän jotka lähtivät treffeille. Livenä koen olevani parempi ja olen hyvä tilannekomiikassa. Viesteissä esimerkiksi tuo puoli minusta ei tullut esiin.
Harmi että sulle tehtiin oharit, sellaiset tyypit kannattaa kyllä unohtaa jos ei edes kerro painavaa syytä peruuntumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla vaikka juntihtava tai vaihtoehtoisesti liian hienosteleva tapa kirjoittaa, joka ei naisesta tunnu hänelle sopivalta.
Minulle käy juntti, mutta ei sellainen karkea. Tai yksinkertaisen oloinen. Lapset on ei-ei, koiratkin. Ja matkustelu. Ja sääliä kerjäävä ihaa-aasi ei iske.
Ja sitten ne fiksut akateemiset jne, menestyjät, en minä ala tutustua, ei siitä mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Viesti tuli 0,1 sekuntia liian aikaisin (epäilyttävää). Tai 0,1 sekuntia liian myöhään (säälittävää). Tai tarkalleen oikeaan aikaan (salailee siis jotain). Hylsy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin yksi niistä mahdottomista vaatimuksista ei täyttynyt...
Mulla on kyllä rima korkealla, pitää heti tuntua hyvältä just minulle. Ei mulla ole pakkoa löytää ketään.
Halutaan "turvallisesti" testata omaa viehätysvoimaa.