miksi Tinderissä on naisia, jotka eivät uskalla tavata miehiä?
Eli käytännössä ovat valmiit mätsäämään ja laittamaan pari viestiä, mutta siihen se uskallus loppuu. Mikä järki on tuhlata omaa ja muiden aikaa?
Kommentit (80)
Jospa kokeilisitte sitä Turkkia? Todellisuudessa kumminkin haette somekelpoista ja perhekeskeistä naista, niin siltä osin ihmettelen miksi jäätte tänne. Google translate auttaa kielen suhteen. Miehenä sovit muutaman viestin jälkeen treffit, etkä motkota kuluista vaan vastaat koko illasta.
Ymmärrän miehenä jos nainen haluaa olla varovainen ketä tapaa mutta itse ainakin miehenä tuntuu aina että se millainen joku on viestittelyssä ei paljoakaan kerro millainen se on kasvotusten. Monesti meni 1-4 viikkoa jutellen kun joku vaikutti viesteillä hyvältä vaihtoehdolta mutta tavatessa heti tajusi ettei ole tyyppiäni. Nykyinen naiseni löytyi kanssa tinderistä eikä vaikuttanut että pakosti synkkaisi viestin perusteella mutta toisin kävi. Onneksi ei tarvitse enää sitä rumbaa käydä läpi.
Koska miehet ovat pelottavia. Jännittää liikaa, ei pysty tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Se ei tule muutamassa viestissä ilmi millään tapaa, ettei oikein"lähde tää juttu"
Täh, tottakai tulee. Joku on ollut turn off.
Se voi olla vaikka juntihtava tai vaihtoehtoisesti liian hienosteleva tapa kirjoittaa, joka ei naisesta tunnu hänelle sopivalta.
Eli miehen kirjoitustyyli ei sovi naisen luomaan mielikuvitusversioon kyseisestä miehestä !?! Tajuatko edes miten typerää tuo on? Kirjaimellisesti torpedoit keskustelun jo ennen kuin se on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa vaihtoehtoja. Juttelee sulle jos menee mönkään niiden parempien vaihtoehtojen kanssa.
Kokeilkaapa joskus naiset tehdä tinder käyttäjä keskiverto miehen kuvalla, niin ymmärrätte mistä miehet täällä puhuu.
Kiinnostaisiko sitten sellaiset naiset, jotka lähtee treffeille?
Mulla oli tänään sovittuna treffit, miehen pyynnöstä ja hänen toivomanaan aikana. Teki oharit. Olis mulla ollut muutakin tekemistä kauniina kesäpäivänä töitten jälkeen, mutta hän oli varannut iltani. Ei heti uudestaan eikä tuota mulqvistia tietenkään enää ikinä.
Olen varattu mutta ehdottomasti kun käytin tinderiä niin ne naiset kiinnosti enemmän jotka lähtivät treffeille. Livenä koen olevani parempi ja olen hyvä tilannekomiikassa. Viesteissä esimerkiksi tuo puoli mi
Ehdottomasti. Oharit tehnyt mies ei ole antanut kuulua itsestään mitään. Tietysti on itsestäänselvyys, ettei kuule minusta mitään ikinä. Juna meni silloin, kun treffeihin sovittu aika koitti. Kiitos myötätunnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne huomasi viesteissä, etteivät tykkää susta. Siihen se sitten tyssää.
Todennäköisemmin yksi niistä mahdottomista vaatimuksista ei täyttynyt...
Mulla on kyllä rima korkealla, pitää heti tuntua hyvältä just minulle. Ei mulla ole pakkoa löytää ketään.
Pidä vaan se rima mahdollisimman korkealla. Ei katsos tarvitse keneenkään tutustua tai nähdä mitään vaivaa asian eteen. Voit sitten vanhainkodissa valittaa kuinka säälittäviä kaikki miehet ovat. Toisaalta, on varmaankin siunaus kaikille miehille kaikkialla, etteivät joudu tuollaisen ihmisen kanssa olemaan tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Se ei tule muutamassa viestissä ilmi millään tapaa, ettei oikein"lähde tää juttu"
Tuli jo tässä sun yhdessä viestissä ilmi, ettei oikein lähde :D
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miehenä jos nainen haluaa olla varovainen ketä tapaa mutta itse ainakin miehenä tuntuu aina että se millainen joku on viestittelyssä ei paljoakaan kerro millainen se on kasvotusten. Monesti meni 1-4 viikkoa jutellen kun joku vaikutti viesteillä hyvältä vaihtoehdolta mutta tavatessa heti tajusi ettei ole tyyppiäni. Nykyinen naiseni löytyi kanssa tinderistä eikä vaikuttanut että pakosti synkkaisi viestin perusteella mutta toisin kävi. Onneksi ei tarvitse enää sitä rumbaa käydä läpi.
Johtuu ihan puhtaasti siitä, että vedetään jotain roolia siellä keskustelun aikana. Nuoremmat sukupolvet ovat myös täysin (tai ainakin lähes) menettäneet kyvyn edes keskustella kasvotusten. Viettävät liikaa aikaa netissä ja somessa. Arkielämän vuorovaikutustaidot ovat kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Miksi nämä miehet täällä syyttää aina naisia, kun vika on heistä itsessään? Uskokaa jo, ne naiset EIVÄT OLE KIINNOSTUNEITA, JA SIKSI LOPETTAVAT YHTEYDENPIDON, JA SYY ON SE, ETTÄ ETTE KIINNOSTA TARPEEKSI TAI OLETTE VASTENMIELISIÄ. Ja täällä asiasta valittaminen viittaisi jälkimmäiseen syyhyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin yksi niistä mahdottomista vaatimuksista ei täyttynyt...
Mulla on kyllä rima korkealla, pitää heti tuntua hyvältä just minulle. Ei mulla ole pakkoa löytää ketään.
Pidä vaan se rima mahdollisimman korkealla. Ei katsos tarvitse keneenkään tutustua tai nähdä mitään vaivaa asian eteen. Voit sitten vanhainkodissa valittaa kuinka säälittäviä kaikki miehet ovat. Toisaalta, on varmaankin siunaus kaikille miehille kaikkialla, etteivät joudu tuollaisen ihmisen kanssa olemaan tekemisissä.
Joo mulla on ollut aika matalalla tähän asti, mutta nyt odotan vähän enemmän. Ja olen nähnyt vaivaa, mutta kyllä se pitää olla jo melko ihmemies että tästä nyt lähtisin vaikka treffeille toisille paikkakunnille.
Yksi ollut vähän mietinnässä, mutta kun se haluaa jotain kevyttä vaan... no en mä tiedä maksanko aikaa, vaivaa ja rahaa siitä ilosta että saan panon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Miksi nämä miehet täällä syyttää aina naisia, kun vika on heistä itsessään? Uskokaa jo, ne naiset EIVÄT OLE KIINNOSTUNEITA, JA SIKSI LOPETTAVAT YHTEYDENPIDON, JA SYY ON SE, ETTÄ ETTE KIINNOSTA TARPEEKSI TAI OLETTE VASTENMIELISIÄ. Ja täällä asiasta valittaminen viittaisi jälkimmäiseen syyhyn.
Oma viestisi onneksi vaikuttaa täysin tasapainoisen ja terveen ihmisen kirjoittamalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten kerro sitä miehelle, jos asia on sinulle näin selvää? Tosin on mielestäni typerää tehdä viesteistä jotain mielikuvaa ihmisestä, kun se on niin paljon kiinni omasta mielialasta ja mielikuvista. Tälläkin palstalla on monta mahtavaa ihmistä, mutta näiden viestien perusteella en tapaisi yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma viestisi onneksi vaikuttaa täysin tasapainoisen ja terveen ihmisen kirjoittamalta...
Oletko miettinyt että sellainen epätasapainoinenkin voi etsiä jotain enemmän kaltaistaan?
Onhan meillä eduskunnassakin ihmisiä jotka eivät halua toimittaa meidän suomalaisten asioita.
onneksi ovat OPPOSITIOSSA nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt että sellainen epätasapainoinenkin voi etsiä jotain enemmän kaltaistaan?
Olen todennäköisesti käynyt mielessäni läpi jok'ikisen vaihtoehdon...
Sama
Vierailija kirjoitti:
Liikaa vaihtoehtoja. Juttelee sulle jos menee mönkään niiden parempien vaihtoehtojen kanssa.
Kokeilkaapa joskus naiset tehdä tinder käyttäjä keskiverto miehen kuvalla, niin ymmärrätte mistä miehet täällä puhuu.
Kokeilkaapa miehet joskus tehdä tinder käyttäjä keskivertonaisen kuvilla, ei siis niillä hoikkien missien kuvilla mitä kuvittelette keskiverroiksi. Heti kun naisella on ylipainoa miesten sormi menee vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole melkoisen pinnallista? Varmaan tämän takia tulee pahojakin huteja.
Kyllä ihminen pitää tavat, mieluiten muutaman kerran. On mennyt ihmeelliseksi liukuhihnahommaksi tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timantti hiilen sisällä, tai toisin päin...
Kyllä se kiinnostus täytyy herätä viestitellessä. Jos siinä vaiheessa ei synny luontevaa ja mielenkiintoista keskustelua, ei sitä kokemukseni mukaan synny livenäkään. Tähän mennessä miehen viestittely- ja keskustelutaidot ovat vastanneet toisiaan. Poikkeuksia varmasti löytyy, mutta vielä ei ole tullut vastaan.
Useimmat naiset eivät vaivaudu edes yrittämään sen keskustelun ylläpitoa. Tai edes aloittamaan sitä.
Sivulta