Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi Tinderissä on naisia, jotka eivät uskalla tavata miehiä?

Vierailija
06.08.2024 |

Eli käytännössä ovat valmiit mätsäämään ja laittamaan pari viestiä, mutta siihen se uskallus loppuu. Mikä järki on tuhlata omaa ja muiden aikaa?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kiinnostus täytyy herätä viestitellessä. Jos siinä vaiheessa ei synny luontevaa ja mielenkiintoista keskustelua, ei sitä kokemukseni mukaan synny livenäkään. Tähän mennessä miehen viestittely- ja keskustelutaidot ovat vastanneet toisiaan. Poikkeuksia varmasti löytyy, mutta vielä ei ole tullut vastaan.

Naisten kanssa ei pysty keskustelemaan viesteillä, käytännössä mies keskustelee itsensä kanssa saaden joo/ei tyyppisiä vastauksia..

Vierailija
42/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelkoa, vaan kiinnostuksen puutetta. Jos juttu ei lähde viestitellessä, ei silloin myöskään herää kiinnostusta lähteä treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä on se, että on niin huonoja kokemuksia miehistä että ajattelen jaksanko sitä sontaa taas. Se toivonkipinä, että jospa tuo kuvan mies kohtelisi naista hyvin, ei pettäisi, ei ryyppäisi, ei hakkaisi, ei haukkuisi koko ajan rumaksi ja tyhmäksi eikä olisi loputtoman itsekäs.

Jos viestittelyssä tulee yhtään negatiivista tunnetta niin lopetan siihen. Samoin jos mies pyytää päivän viestittelyn jälkeen kasvotusten treffeille lopetan. Haluan viestitellä vähintään viikon, sillä tavalla saa karsittua pahimpia tapauksia.

Vierailija
44/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista pitää Tinderiä pelinä, jolla testaa oman kysynnän. Ei ole aikomusta vakavasti etsiä mitään vakavaa. Tai edes vähemmän vakavaa.

Vierailija
45/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla syynä on se, että on niin huonoja kokemuksia miehistä että ajattelen jaksanko sitä sontaa taas. Se toivonkipinä, että jospa tuo kuvan mies kohtelisi naista hyvin, ei pettäisi, ei ryyppäisi, ei hakkaisi, ei haukkuisi koko ajan rumaksi ja tyhmäksi eikä olisi loputtoman itsekäs.

Jos viestittelyssä tulee yhtään negatiivista tunnetta niin lopetan siihen. Samoin jos mies pyytää päivän viestittelyn jälkeen kasvotusten treffeille lopetan. Haluan viestitellä vähintään viikon, sillä tavalla saa karsittua pahimpia tapauksia.

No miten on sujunut? Onko lykästänyt?

Vierailija
46/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillakin miehillä menee pupu pöksyyn, kun pitäisi lähteä selvinpäin treffeille. Ne, jotka selviävät paikalle, ovatkin monesti aika hermona. Aikuiset miehet. Taitaa Tinderissä olla sosiaalisesti vähemmän taitavat ja muutoinkin epövarmat miehet. Naisista en tiedä, kun en niitä deittaile. N40

Vierailija
47/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin pinnallisuus näkyy siinä, että parin viestin perusteella osataan sanoa, onko joku kiinnostava tai ei. Jos sanoo väärällä tavalla moi, tai ei heitä osuvaa ja nokkelaa vitsiä ensimmäisillä viesteillä, on tylsä ihminen ja tulee ghostaus.

Kannattaa hakea seuraa muualta.

Vierailija
48/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niasena sanon, että en näe sinua, jos et tunnu aikani arvoiselta.

Ja tätä asiaa et voi sanoa syystä että ...

Vierailija
49/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin pinnallisuus näkyy siinä, että parin viestin perusteella osataan sanoa, onko joku kiinnostava tai ei. Jos sanoo väärällä tavalla moi, tai ei heitä osuvaa ja nokkelaa vitsiä ensimmäisillä viesteillä, on tylsä ihminen ja tulee ghostaus.

Jos mies vaan jauhaa mun ulkonäöstä, niin poistoon menee. Ei mua kiinnosta kommentit mun väitetystä kauneudesta/kuumuudesta. Oon kuullut ne liian moneen kertaan. En myöskään halua keskustella seksistä jonkun random miehen kanssa. En siis kaipaa mitään ihmeellistä vitsailua, vaan asiallista keskustelua. Siihen Tinder kyllä tuntuu olevan ihan väärä mesta.

Vierailija
50/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa vaihtoehtoja. Juttelee sulle jos menee mönkään niiden parempien vaihtoehtojen kanssa. 

Kokeilkaapa joskus naiset tehdä tinder käyttäjä keskiverto miehen kuvalla, niin ymmärrätte mistä miehet täällä puhuu. 

Kokeilkaapa miehet joskus tehdä tinder käyttäjä keskivertonaisen kuvilla, ei siis niillä hoikkien missien kuvilla mitä kuvittelette keskiverroiksi. Heti kun naisella on ylipainoa miesten sormi menee vasemmalle.

Keskivertonaiset eivät ole ylipainoisia vaan normaalipainoisia. Voihan sitä olla vaikka mitä muita hyviä piirteitä mutta älkää hyvät naiset tehkö itsellenne sitä karhunpalvelusta että uskottelette ylipainon olevan normaalia. Samassa sarjassa tupakoinnin ja alkoholin liikakäytön kanssa

Vierailija
51/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vaan jauhaa mun ulkonäöstä, niin poistoon menee. Ei mua kiinnosta kommentit mun väitetystä kauneudesta/kuumuudesta. Oon kuullut ne liian moneen kertaan. En myöskään halua keskustella seksistä jonkun random miehen kanssa. En siis kaipaa mitään ihmeellistä vitsailua, vaan asiallista keskustelua. Siihen Tinder kyllä tuntuu olevan ihan väärä mesta.

Todellakin on panosovellus siihen väärä paikka.

Vierailija
52/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kiinnostus täytyy herätä viestitellessä. Jos siinä vaiheessa ei synny luontevaa ja mielenkiintoista keskustelua, ei sitä kokemukseni mukaan synny livenäkään. Tähän mennessä miehen viestittely- ja keskustelutaidot ovat vastanneet toisiaan. Poikkeuksia varmasti löytyy, mutta vielä ei ole tullut vastaan.

Naisten kanssa ei pysty keskustelemaan viesteillä, käytännössä mies keskustelee itsensä kanssa saaden joo/ei tyyppisiä vastauksia..

Kyllä ne miehetkin osaa. En ymmärrä miksi antaa tykkäyksen, jos ei halua keskustella lainkaan. Sen olen huomannut, että ulkkiksilla on monesti huomattavasti paremmat keskustelutaidot niin tinderissä kuin livenäkin. Eivät ole mitään tuppisuita tai tarvitse kaljaa tuttipulloksi.

Vierailija
53/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joillakin miehillä menee pupu pöksyyn, kun pitäisi lähteä selvinpäin treffeille. Ne, jotka selviävät paikalle, ovatkin monesti aika hermona. Aikuiset miehet. Taitaa Tinderissä olla sosiaalisesti vähemmän taitavat ja muutoinkin epövarmat miehet. Naisista en tiedä, kun en niitä deittaile. N40

Kyllä siellä molemmista sukupuolista on se pohjasakka, mikä ei ole parisuhteeseen kelvannut.

Vierailija
54/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehetkin osaa. En ymmärrä miksi antaa tykkäyksen, jos ei halua keskustella lainkaan. Sen olen huomannut, että ulkkiksilla on monesti huomattavasti paremmat keskustelutaidot niin tinderissä kuin livenäkin. Eivät ole mitään tuppisuita tai tarvitse kaljaa tuttipulloksi.

Monella miehellä ainoa keino saada niitä matcheja on painaa vihreää jokaisen kohdalla ja katsoa sitten myöhemmin onko siellä potentiaalisten kiinnostuneiden joukossa ketään joka itseä sattuu kiinnostamaan. Käsittääkseni siitä alkaa olemaan aika vahvaa näyttöä että tinderit ja vastaavat tuhoavat miesten itsetunnon samalla kun antavat naisille virheellisen kuvan omasta statuksestaan suhdemarkkinoilla.

Pirullinen noidankehä siis. Itsehän pysyn kaukana noista sovelluksista

Vierailija
55/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on oppineet deittailemaan naisia.

Vierailija
56/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun miesten keskustelu on joko sellaista ettei kerro itsestään mitään eli hakee vain seksiä eli vaikka kysyt mitä teet niin vastaus on Harrastuksii, duunii, remonttii... Okei... Tai sitten vaan juhlimista ja viestitkin laitetaan max krapulassa tai sitten ne ns hyvät mitkä osaa kirjoittaa ja avautua eivätkä ole pikkupoikia kavereineen ja syö vain pitsaa ja jäätelöä ja juo bissee kertovat vain itsestään. Tyyliin tänään pyöräilin 150 km ja rakensin kerrostalon. Sit kysyvät muodon vuoksi mitä sä teit mutta laittavat siihen vastaukseksi peukun ja sitten laittavat kuvia siitä mitä aikovat rakentaa huomenna. Argh. On vaan niiiin vaikea valita kenen kanssa näistä treffeille sitten menis. Ainiin unohtui ettei kukaan enää uskalla pyytää treffeille koska jos mies sen tekee niin hän joutuu keksimään mitä tehdään ja ehkä jopa maksamaan. Siksi kukaan ei avaa Pandoran lipasta kuin korkeintaan kommenteilla voisin tulla sua halailemaan sinne... 

Vierailija
57/80 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle pitää sanoa suoraan että etsii panoseuraa. Naiset ei halua miestä kotiinsa notkumaan. Minä olen tavannut naisia vain seksisuhteen takia ja naiset sitä haluaa myös. En ala mitään selittelee elämäntarinaa naiselle vaan kysyn hakeeko se hauskanpitoa ja yhden yön juttua. Usein naiset sitten kertoo että hakevat. Siinä sitten jutellaan vähän aikaa ja sovitaan että pidetään juttu yksinkertaisena.

Vierailija
58/80 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne huomasi viesteissä, etteivät tykkää susta. Siihen se sitten tyssää.

Näin. Uskomatonta on, miten moni asia selviää niissä muutamassa viestissä.

Löysin kumppanin Tinderistä, linjani oli, että lähden melko nopeasti treffeille kasvokkain. Hyvin moni ilmoitti varoitusmerkkinsä reippaasti ensiviestien aikana, useimmat huomaamatta sitä itse lainkaan. 

Vierailija
59/80 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi noin kolmasosa tindermiehistä on varattuja, enkä nyt tarkoita mitään polyamoristeja 🤢 

Vierailija
60/80 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen ensiviestin aikana minulle selvinneitä syitä jättää henkilö tapaamatta:

- alkoi puhua hevosdildoista

- oli liian väsynyt poistuakseen kotoaan, siis kroonisesti

- kertoi olevansa suhteessa toisen kanssa, mutta suostuvansa panemaan minua salaa

- kysyi lempikahvilaani, haukkui sen vääränlaisten ihmisten paikaksi, ehdotti tapaamista

- haukkui ja nimitteli minua ominaisuudesta, jonka kerron selkeästi profiilissa (ei ollut paino kyseessä)

- kaipasi päihdeongelmaista eksäänsä

- bonuksena yksi kertoi perustaneensa oman seurakunnan, kun kaipasi vähän hengellisyyttä elämäänsä, treffejä edeltäneen puhelun aikana. Jollekin varmasti kiva kumppani, mutta ei minulle. 

Niin pinnallinen minä olen, etten jatkanut juttua näiden kanssa. Oman kullan kyllä löysin. 

N45