miksi Tinderissä on naisia, jotka eivät uskalla tavata miehiä?
Eli käytännössä ovat valmiit mätsäämään ja laittamaan pari viestiä, mutta siihen se uskallus loppuu. Mikä järki on tuhlata omaa ja muiden aikaa?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole pelkoa, vaan kiinnostuksen puutetta. Jos juttu ei lähde viestitellessä, ei silloin myöskään herää kiinnostusta lähteä treffeille.
Kuten muutkin ovat jo tuoneet esille, eivät naiset halua/osaa/kykene viestein keskustelemaan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kiinnostus täytyy herätä viestitellessä. Jos siinä vaiheessa ei synny luontevaa ja mielenkiintoista keskustelua, ei sitä kokemukseni mukaan synny livenäkään. Tähän mennessä miehen viestittely- ja keskustelutaidot ovat vastanneet toisiaan. Poikkeuksia varmasti löytyy, mutta vielä ei ole tullut vastaan.
Naisten kanssa ei pysty keskustelemaan viesteillä, käytännössä mies keskustelee itsensä kanssa saaden joo/ei tyyppisiä vastauksia..
Kyllä ne miehetkin osaa. En ymmärrä miksi antaa tykkäyksen, jos ei halua keskustella lainkaan. Sen olen huomannut, että ulkkiksilla on monesti huomattavasti paremmat keskustelutaidot niin tinderissä kuin livenäkin. Eivät ole mitään tuppisuita tai tarvitse kaljaa tuttipulloksi.
Ei ole sun asenteessasikaan kehumista. Lähinnä esimerkkitapaus keskivertonaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Se ei tule muutamassa viestissä ilmi millään tapaa, ettei oikein"lähde tää juttu"
Täh, tottakai tulee. Joku on ollut turn off.
Se voi olla vaikka juntihtava tai vaihtoehtoisesti liian hienosteleva tapa kirjoittaa, joka ei naisesta tunnu hänelle sopivalta.
Eli miehen kirjoitustyyli ei sovi naisen luomaan mielikuvitusversioon kyseisestä miehestä !?! Tajuatko edes miten typerää tuo on? Kirjaimellisesti torpedoit keskustelun jo ennen kuin se on alkanut.
Millä tavalla se on typerää? Kommunikointi parisuhteessa on kaiken a ja o. Jos mies inhottaa kommunikointitapansa vuoksi, niin eihän sitä kannata jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
No kun miesten keskustelu on joko sellaista ettei kerro itsestään mitään eli hakee vain seksiä eli vaikka kysyt mitä teet niin vastaus on Harrastuksii, duunii, remonttii... Okei... Tai sitten vaan juhlimista ja viestitkin laitetaan max krapulassa tai sitten ne ns hyvät mitkä osaa kirjoittaa ja avautua eivätkä ole pikkupoikia kavereineen ja syö vain pitsaa ja jäätelöä ja juo bissee kertovat vain itsestään. Tyyliin tänään pyöräilin 150 km ja rakensin kerrostalon. Sit kysyvät muodon vuoksi mitä sä teit mutta laittavat siihen vastaukseksi peukun ja sitten laittavat kuvia siitä mitä aikovat rakentaa huomenna. Argh. On vaan niiiin vaikea valita kenen kanssa näistä treffeille sitten menis. Ainiin unohtui ettei kukaan enää uskalla pyytää treffeille koska jos mies sen tekee niin hän joutuu keksimään mitä tehdään ja ehkä jopa maksamaan. Siksi kukaan ei avaa Pandoran lipasta kuin korkeintaan kommenteilla voisin tulla sua halailemaan sinne...
Eli miksi et kykene ottamaan hitaasti? Eikö kärsivällisyys riitä? Kuitenkin odotat miehen odottavan (vaikka ikuisesti) ja kestävän omia omituisuuksiasi.
Kandee lukea tuota tinderonpaskapeli-ig-tiliä, niin ehkä saa jotain osviittaa miksi ei oo naiset vastanneet.
Kyllä itselläni ainakin tärkeää on nähdä jo ennen tapaamista miten hyvin mies osaa kommunikoida. Jos ei edes osaa viestitellä, niin en usko että osaa muutenkaan kommunikoida tai keskustella. Toimiva parisuhde on kuitenkin suurimmaksi osaksi sitä kommunikointia.
Tinder on peliä. Siellä voi kukakin olla vaikka millä asenteella. Moni on testaamassa viehätysvoimaansa niin, että kattoo millaisilta sais mätsejä. Se on monelle ja monesti ihmissuhteen ikkunaostostelua, vaihtoehtojen selaamista ilman kiinnostusta mihinkään sen enempään.
Jos mies sanoo jotain tyhmää, epäkunnioittavaa, tai muuten ärsyttävää, lopetan viestittelyn.
Oon täällä aiemminkin kertonut, mutta naisen näkökulmasta 20 miehestä vain 2-3 miestä on kunnollisia. Tosi paljon epävakaita miehiä siellä liikenteessä, jotka ei yhtään kykene hallitsemaan omia tunteitaan ta sitä halua jatkuvasti kääntää joka ikinen keskustelu siihen hemmetin seksin puoleen.
Tinder on opettanut mulle sen, että miehet on ihan tunteidensa ja hormoniensa vietävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Se ei tule muutamassa viestissä ilmi millään tapaa, ettei oikein"lähde tää juttu"
Tuli jo tässä sun yhdessä viestissä ilmi, ettei oikein lähde :D
Tämä. Naiset tajuu heti, miehet ehkä ei.
Avataas tajuamattomillekin: jos mies alkaa vänkäämään ihan mistä vaan asiasta niin että ohittaa naisen mielipiteen/tarpeen, tosiaan ei se juttu siitä lähde eikä sellaiseen ukkoon kannata haaskata enää yhtään aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kiinnostus täytyy herätä viestitellessä. Jos siinä vaiheessa ei synny luontevaa ja mielenkiintoista keskustelua, ei sitä kokemukseni mukaan synny livenäkään. Tähän mennessä miehen viestittely- ja keskustelutaidot ovat vastanneet toisiaan. Poikkeuksia varmasti löytyy, mutta vielä ei ole tullut vastaan.
Naisten kanssa ei pysty keskustelemaan viesteillä, käytännössä mies keskustelee itsensä kanssa saaden joo/ei tyyppisiä vastauksia..
Ei tämäkään pidä paikkaansa.
Mutta jos nainen vastaa vain joo/ei-tyyppisiä vastauksia, niin kannattaa ihan suosiolla jättää välistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon täällä aiemminkin kertonut, mutta naisen näkökulmasta 20 miehestä vain 2-3 miestä on kunnollisia. Tosi paljon epävakaita miehiä siellä liikenteessä, jotka ei yhtään kykene hallitsemaan omia tunteitaan ta sitä halua jatkuvasti kääntää joka ikinen keskustelu siihen hemmetin seksin puoleen.
Tinder on opettanut mulle sen, että miehet on ihan tunteidensa ja hormoniensa vietävänä.
Mulle nettideittailu on opettanut, että naiset etsivät fiiliksen parantamista ilman aikomustakaan tavata tai etsivät parempaa... Siitä omasta kullasta mainitaan vasta treffien jälkeen. Ei tässäkään mitään pahaa, mutta käyttäisivät victoriamilania siihen pettämiseen... Ihan varmasti hyviä ja huonoja tarinoita löytyy kummaltakin sukupuolelta.
On siellä Tinderissä paljon miehiäkin, jotka eivät lähde treffeille. Minä ainakin olen monta kertaa kutsunut miehen treffeille ja he ovat joko poistaneet matchin heti tai sitten vastanneet, etteivät tiedä vielä, että sopiiko heille ehdottamani ajankohta ja on luvannut palata asiaan myöhemmin mutta ikinä ei ole palannut.
Muistetaan vielä, että miehen tykkäys Tinderssä on naisille nollan arvoinen, niin moni pyyhkii kaikki oikealle ja poistaa sitten turhat, jos edes viitsii poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin pinnallisuus näkyy siinä, että parin viestin perusteella osataan sanoa, onko joku kiinnostava tai ei. Jos sanoo väärällä tavalla moi, tai ei heitä osuvaa ja nokkelaa vitsiä ensimmäisillä viesteillä, on tylsä ihminen ja tulee ghostaus.
Kannattaa hakea seuraa muualta.
Kymmenen ensiviestin aikana minulle selvinneitä syitä jättää henkilö tapaamatta:
- alkoi puhua hevosdildoista
- oli liian väsynyt poistuakseen kotoaan, siis kroonisesti
- kertoi olevansa suhteessa toisen kanssa, mutta suostuvansa panemaan minua salaa
- kysyi lempikahvilaani, haukkui sen vääränlaisten ihmisten paikaksi, ehdotti tapaamista
- haukkui ja nimitteli minua ominaisuudesta, jonka kerron selkeästi profiilissa (ei ollut paino kyseessä)
- kaipasi päihdeongelmaista eksäänsä
- bonuksena yksi kertoi perustaneensa oman seurakunn
Eikö tuon pitäisi kertoa jo kaikki oleellinen niistä, jotka tinderissä roikkuvat? Ainakin sen verran ettei oleta kaikkien miesten olevan tuollaisia. Mutta jos pää on puuta, niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa vaihtoehtoja. Juttelee sulle jos menee mönkään niiden parempien vaihtoehtojen kanssa.
Kokeilkaapa joskus naiset tehdä tinder käyttäjä keskiverto miehen kuvalla, niin ymmärrätte mistä miehet täällä puhuu.
Kokeilkaapa miehet joskus tehdä tinder käyttäjä keskivertonaisen kuvilla, ei siis niillä hoikkien missien kuvilla mitä kuvittelette keskiverroiksi. Heti kun naisella on ylipainoa miesten sormi menee vasemmalle.
Keskivertonaiset eivät ole ylipainoisia vaan normaalipainoisia. Voihan sitä olla vaikka mitä muita hyviä piirteitä mutta älkää hyvät naiset tehkö itsellenne sitä karhunpalvelusta että uskottelette ylipainon olevan normaalia. Samassa sarjassa tupakoinnin ja alkoholin liikakäytön kanssa
Keskivertonaiset eivät ole normaalipainoisia, sillä yli puolet naisista ovat ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, tottakai tulee. Joku on ollut turn off.
Se voi olla vaikka juntihtava tai vaihtoehtoisesti liian hienosteleva tapa kirjoittaa, joka ei naisesta tunnu hänelle sopivalta.
Eli miehen kirjoitustyyli ei sovi naisen luomaan mielikuvitusversioon kyseisestä miehestä !?! Tajuatko edes miten typerää tuo on? Kirjaimellisesti torpedoit keskustelun jo ennen kuin se on alkanut.
Millä tavalla se on typerää? Kommunikointi parisuhteessa on kaiken a ja o. Jos mies inhottaa kommunikointitapansa vuoksi, niin eihän sitä kannata jatkaa.
Itse asiassa korjaan aiempaa viestiäni. Taidatte saada juuri sellaisia viestejä niiltä "miehiltä", mitä ansaitsette. Todennäköisesti (ainakin osa) on ihan puhdasta veetuilua tesän suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin pinnallisuus näkyy siinä, että parin viestin perusteella osataan sanoa, onko joku kiinnostava tai ei. Jos sanoo väärällä tavalla moi, tai ei heitä osuvaa ja nokkelaa vitsiä ensimmäisillä viesteillä, on tylsä ihminen ja tulee ghostaus.
Kannattaa hakea seuraa muualta.
Kymmenen ensiviestin aikana minulle selvinneitä syitä jättää henkilö tapaamatta:
- alkoi puhua hevosdildoista
- oli liian väsynyt poistuakseen kotoaan, siis kroonisesti
- kertoi olevansa suhteessa toisen kanssa, mutta suostuvansa panemaan minua salaa
- kysyi lempikahvilaani, haukkui sen vääränlaisten ihmisten paikaksi, ehdotti tapaamista
- haukkui ja nimitteli minua ominaisuudesta, jonka kerron selkeästi profiilissa (ei ollut paino kyseessä)
- kaipasi päihdeongelmaista eksäänsä
- bonuksena yksi kertoi perustaneensa oman seurakunn
Saanko jatkaa listaa?
- alkaa painostaa tapaamiseen kotonaan, ja sanoo että jos haluaisi tehdä jotain pahaa niin ei se eka tapaaminen julkisella paikalla auta mitään, ainahan voi esittää sen aikaa. Näitä pelottavia tyyppejä on paljon...
- ei osaa puhua yhtään mitään muuta kuin mitä teit eilen / tänään / huomenna. Näitä on tosi paljon myös, he siis kirjaimellisesti kierrättävät näitä samoja aiheita koko ajan ja jos yrittää ohjata keskustelua muualle, saa korkeintaan "haha, onkos sulla viikonloppu suunnitelmia".
- haluaa tavata klo 22 jossain baarissa kun profiilini selvästi kertoo etten käytä alkoholia ja en ole yöihminen
- ei osaa puhua mistään muusta kuin ulkonäköästäni ja kaikki aiheen muutosyritykset kääntyy takaisin ulkonäköön.
- on lapsia tai haluaa lapsia eikä kertonut sitä profiilissaan (itse olen radikaalivela ja se käy selväksi omastani)
- juttelee pitkillä viesteillä yhden illan (ilmeisesti oli tylsää) ja sen jälkeen vastaukset on kaksi sanaa päivän viiveellä. En jätä roikkumaan milloin äijä tarvitsisi taas viihdykettä vaan poistan itse.
- on laittanut kotikaupungiksi omani, mutta kertookin olevansa vain käymässä ja oikeasti asuu jopa eri maassa.
Nämä kattaakin tähän mennessä 100% keskusteluistani, toki varmasti jonkun mielestä syy on vain että olen liian nirso...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan lähde edes tapaamaan ihan ketä vaan. Kyllä se viesteissä saattaa nopeastikin tulla ilmi ettei nyt oikein lähde tää juttu.
Ei se tarkoita että miehissä olisi jotain vikaa, jollekin toisille ne voivat olla oikein sopivia.
Osaatko kommunikoida miesten kanssa, eli auttaa ja ylläpitää itsekin keskustelua? Vai ootko sellainen joo, ok, tai sama kysymys takaisin -tyyppinen väsyttävä tapaus?
Olen tällä viikolla aktivoitunut Tinderissä ja swaippaillut oikein urakalla. Matchin tullessa olen heti laittanut viestiä ja yrittänyt keksiä keskustelunavaukseeni jotain miehen profiilista ja laittanut loppuun vielä kysymyksen, johon vastaamalla miehen olisi helppo saada keskustelu liikkeelle. Vastausviestejä olen saanut ihan kivasti ja kysymyksiini on vastattu, mutta miehet ovat jättäneet keskustelun siihen. Vastauksissa ei ole ollut mitään yleistä diipadaapaa tai kysymyksiä minulle, ainoastaan tervehdys ja vastaus kysymykseeni. Muutaman viestin olen näiden tyyppien kanssa vaihdellut vielä yhtä huonolla menestyksellä ja sitten on jäänyt keskustelu siihen. Nämä vastaukset on kertoneet mulle, että turha tavata tyyppejä, joita minä en kiinnosta tai jotka eivät edes yritä tutustua minuun.
Eräs sai matchin kanssani ja laittoi mulle viestin "Böö!" eikä mitään muuta. Vastasin Böö itsellesi, koska miksi näkisin yhtään enempää vaivaa. Viestittely jäi siihen useaksi vuorokaudeksi, kunnes postin matchin.
Kommunikointi jää osaltani myös siihen, jos tervehdyksen jälkeen ruvetaan heti puhumaan seksistä tai ehdotetaan panotapaamista tai käy ilmi, että toien on varattu. Mun profiilista käy ilmi, että en etsi panoseuraa vaan etsin seuraa ihan tositarkoituksella.
Iso No-No on myös, kun treffit on jo sovittu muutaman päivän päähän ja niitä odotellessa mies vaikenee tyystin. Ei vastaa viesteihin tai vastaa lyhyesti ja kyselemättä multa mitään. Kiinnostuksen aste tulee jo tuossa selville ja turha on kenenkään aikaa haaskata tapaamisella.
N55
Kuitenkin jo yli puolet sekä miehistä että naisista on ylipainoisia. Normaalipainoisetkaan eivät ole hoikkien missien muotoisia tai näköisiä kasvoiltaan. Jatkahan sinä saarnaamista, me muut jatkamme elämää.