Saatko kalliita lahjoja mieheltä?
Vuosipäivän kunniaksi sain mieheltä lahjaksi 100 ruusua ja aidon Chanelin käsilaukun.
Kommentit (49)
Kyllä, minulle osti merkkipäivänä auton ja vaimollensa korusetin.
Vierailija kirjoitti:
No mun lahjat on olleet tyyliin sytytystulpat, 2 käytettyä talvirengasta tai tennissukat. Joka suhteessa oikeastaan.
Käytännöllisiä lahjoja.
Lahjakortti kauneushoitolaan ja hierotukseen oli ihana yllätys.
Miksi naisia pitää lahjoa? Eikö ne muuten anna?
Juu, tänä aamuna sain sadan kilon säkin sahramia. Siitä saa makua muutamaan pullaan joita täytyy aina appivahemmille leipoa, on heidän lempimausteensa tossaja
Saan. Vaikka en tarvitsisi.
Mies kompensoi jotenkin sitä *ajatuksen puutetta* sillä, että ostelee kerralla sitten useammat korvakorut ja käsilaukut ym.
Niin hassulta kun ehkä kuulostaakin, olen sanonut useaan kertaan, että en halua mitään materiaryntäystä - riittäisi ihan yhdet pienet korvakorut oikein mainiosti, ja ilmankin pärjään.
Minä saan syntymäpäivälahjaksi aina käynnin taimitarhalla. Miehelle maanpäällinen helvetti ja minulle paratiisi.
Ei lahjota kumpaankaan suuntaan. Molemmat ostaa itse mitä kokee tarvitsevansa, saapahan juuri sellaisen kun haluaa.
Ollaan Suomessa. Lahjat on käytännöllisiä ja yhdessä valittuja. Koruja olen kyllä saanut.
Todellakin - toi reissusta tuliaisina hotellihuoneessa tarjolla olleet teepussit, koska ei itse juo teetä, eikä niitä toki voi hyödyntämättä jättää. :D
Yleensä lahjat ovat sellaisia mitä tarvitsen, joskus kalliita, joskus ihan jokapäiväisiä käyttötavaroita. Ruusuja tai Chanelin käsilaukkua en kaipaa, enkä halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Käytännön lahjoja ostaa.
Sama juttu meillä. Puoliso tietää, että haluan toimivuutta ja selkeyttä enkä sälää. Olen jo matkustellut oman osani ulkomailla.
Saan. Juuri yllätyksenä lomarahoistaan päivitti pelikoneeni. Sitä ennen maksoi syntymäpäivälahjakseni molempien kissojen hammastsekit tältä vuodelta vaikka ei olis tarvinnutkaan. Käytännöllisiä lahjoja aina, en arvosta krääsää.
Ei ole miestä. Ja en saa kalliita lahjoja. Ja näin eletään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia pitää lahjoa? Eikö ne muuten anna?
Mieheni rakkauden kieli on lahjojen ostaminen ja hemmottelu.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Käytännön lahjoja ostaa.
Eli mitä?
No mun lahjat on olleet tyyliin sytytystulpat, 2 käytettyä talvirengasta tai tennissukat. Joka suhteessa oikeastaan.