Olenko ainut, jolle seksi ei ole kovin tärkeää ja kyllästynyt nykyaikaan?
Olen niin totaalikyllästynyt tähän yhteiskuntaan / ihmisiin / sinkkuelämään. Haluaisin löytää kunnon vanhan ajan uskollisen parisuhteen. Mutta kaikki deittiäpit, lehtien jutut ym. on vaik seksi sitä ja tätä. Uusiin ihmisiin tutustutaan kyselemällä heti seksimieltymyksiä / saako pillua / kelpaisko fwb...
Minulle kaikki muu elämässä merkitsee enemmän. Uskollisuus, rehellisyys, yhteiset kiinnostuksen kohteet yms. Se paneminen tulisi sitten ajallaan ja vallan hyvin riittäisi esim. kerran viikossa.
Tuntuu, että nykyään millään muulla ei ole mitään väliä. Kunhan päästään panemaan niin sitten voidaan ehkä harkita jotain muutakin.
Olenko todella ainut "outolintu"?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen seksin yleensä aika tärkeää täytyy olla, jos sen parisuhteen haluaa pitää.
Jos parisuhteen hintana on se, että on alistuttava johonkin josta ei pidä, joka itselle ei mitään anna, tai jopa inhoaa niin kannattaa kyllä miettiä kumpi on tärkeämpää.
Joillekin se on tärkeää parisuhteessa, mutta ei se niin saa olla että sillä kiristetään toista. Minkälainen suhde se silloin on?
Sellainen suhde, jossa kenenkään ei pitäisi olla - ei haluttoman eikä halukkaan.
Ikävä kyllä on niin, että isolle osalle aktiivi-ikäistä väestöä seksuaalisuus on osa parisuhdetta. Jos keskinäistä seksiä ei ole, eikä tule olemaankaan, niin ei tule parisuhdetta, tai parisuhde katkeaa. Paitsi jos halukkaalle osapuolelle löytyy seuraa avioliiton ulkopuolelta; eettinen ei-monogamia on nykypäivän juttu (joka ei tosin toimi läheskään kaikille).
Olen aina sitä vastaan, että kaksi ihmistä, joilla on täysin erilaiset toiveet ja halut seksin suhteen, ovat (monogamisessa) parisuhteessa. Tuollaiset suhteet pitäisi yksinkertaisesti tajuta lopettaa, tai olla heti alusta asti rehellinen omista haluista ja toiveista.
Jos elät ilman miestä, niin ei ole odotuksia eikä paineita :D
Ei ole pakko tavoitella mitään seuraa, tai voit etsiä kumppania vaikka aseksuaalien keskustelupalstalla, FB-ryhmässä tjsp. Sellaisia kyllä varmasti löytyy.
Ei tarvitse tuntea niin minkäänlaisia paineita, jos jättää seurustelun tai elämisen sellaisten kumppanien kanssa, jotka saattaisivat sinua haluta seksuaalisesti.