Naisena olen sitä mieltä että yritän iskeä liian hyviä miehiä.
Minulle on kertynyt vähän kiloja ja en ole se kedon kaunein kukka vaan olen aika ruma, yritän silti miehiä jotka on akateemisia,pitkiä,komeita ja heillä on status eli palkka hyvä. En tiedä mistä se johtuu että yliarvioin itseni, ehkä siitä että minua kehutaan kauniiksi vaikka en ole kaunis tai sitten tv ohjelmat on sekoittanut pääni?
Meillä naisilla on tämä suuri ongelma eli yliarvioimme oman viehätysvoimamme.
Kommentit (33)
Kerrankin rehellinen aloitus naiselta👍
Naisten valitus p anomiehistä johtuu siitä, että naiset yrittävät pariutua hypergamisesti.
Mites sitten hevosena tai ratakiskon pätkänä?
Naisena-miehen aamukännit hyvällä mallilla.
Miksi pitkä, komea ja hyvätuloinen mies tyytyisi alempitasoiseen naiseen kun sen saa niitä omantasoisia. En ymmärrä mitä naiset kuvittelevat?
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin rehellinen aloitus naiselta👍
Naisten valitus p anomiehistä johtuu siitä, että naiset yrittävät pariutua hypergamisesti.
Epärehellinen aloitus mieheltä tämä oli.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tasosi?
6,786545232 kalibroidulla ja CE-merkityllä tasomittarilla mitattuna.
Olisi aika hullu pariutumisstrategia ajatella miehestä, että en ansaitse näin hyvää puolisoa, minun täytyy valita itselleni huonompi puoliso.
Kaikki naiset haluaa komean top 10 miehen vaikka nainen olisi lihava.
Mikä näiden ap:n jokapäiväisten tasohorinoiden pointti on? Että joku nainen pelästyisi niin pahasti, että erehtyisi vahingossa ottamaan niin huono miehen, että hänkin saisi mahdollisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eilen juuri jodelissakin ylipainoiset naiset kirjoittelivat että ihastuvat hoikkiin miehiin.
Hypergamiaa parhaimmillaan/pahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eilen juuri jodelissakin ylipainoiset naiset kirjoittelivat että ihastuvat hoikkiin miehiin.
Haaveilevathan moinet miehetkin kaikenlaisista kallista autoista, veneistä jne. joita tuskin koskaan voivat saada.
Aikuisuutta on juuri se että erottaa unelmat ja oikean elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti mennä ihan katsomaan, mitä tuolla hypergamialla tarkoitetaan, ja varmaan aloittaja itse on noin paskalla suomenkielellä saanut väkerrettyä wikipedia-artikkelin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oma läskikerros saisi ihmisen rakastamaan läskiä niin paljon, että saisi ihastumaan vain läskeihin miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään naisten hypergamiaa ole olemassakaan. Inkkelien harha perustuu siihen, että miehet arvioivat tasonsa paremmaksi kuin todellisuudessa on. Naiset pariutuvat samantasoistensa kanssa.
rummo luulee itsestään liikoja 👵🏻
Ööö ok?