Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän pyöreitä (50). En pidä juhlia, mutta mitä kivaa järjestäisin?

Vierailija
06.08.2024 |

Siis ihan vain itselleni täällä kotona. Mies ja yksi aikuinen lapsi on mukana, ei muita vieraita. Syömään ei nyt mennä, koska toinen lapsi on luvannut tarjota sitten kun mennään sinne, hän ei nyt varsinaisena synttärinä pääse kun on muuttamassa. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä, en nyt keksi mitään millä tilanteen voisi korjata. Milsi ette lähde jonnekin, vaikka risteilylle?

Vierailija
2/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pillua viidellekymmenellw vastaantulevalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen jostain matkasta kauas, kun 50v tulee mittariin, mutta haaveeksi todnäk jää, koska miestä ei moinen kiinnosta ja yksin en tohdi lähteä.

Vierailija
4/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi ja pese matot päivän kunniaksi.

Vierailija
5/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän parin viikon päästä 50. Mulla ei ole edes ketään kenen kanssa juhlia, olen erakkomaisesti elävä sinkku. Joten ajattelin vetää kalsarikännit yksin kotona :D Eikä ajatus edes mitenkään masenna mua, en ole koskaan juhlimisesta välittänyt, mukava vaan kun ei tarvi. Töissäkään en kerro kenellekään, että täytän vuosia. Etänä kun kaikki tehdään, niin ei ole kyllä onneksi vaaraa joutua mihinkään kakkukahvitilaisuuksiin.

Vierailija
6/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde perheen kaa keilahalliin ellet ole ikinä ollut

Vierailija
7/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde perheen kaa keilahalliin ellet ole ikinä ollut

Oon keilannut mutta en tällä paikkakunnalla. Tämä voisi olla ihan kiva idea, mutta tästä poiki mieleen idea minigolfista, josta kaikki tykätään, jos on hyvä keli. Jotain tällaista kaipaisin. Ei tässä nyt matkalle ehdi, muut ovat töissä ja itse olen vielä tämän viikon lomalla. En osannut oikein sanoittaa mitä haluan, mutta jotain tämän tyylistä ideaa etsin. Minä ja mies tykätään eräilystä, mutta tuo aikuinen lapsi ei oikein välitä siitä. Muuten olisin järjestänyt picnicin laavulle tms. 

Vierailija
8/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsari kännit kotona on ihan parhain synttäri juhla. Mansikkalikööri-vodka-vissy boolia ja mansikka kakkua. Seuraavana päivänä voi hakea tai tilata kotiin jotain krapula mättöä, pitsa & kebabbi ja katsoa viihteestä jonkun leffan.

Mulla joka vuosi tämmöiset synttärit elokuussa enkä tarvitse ketään muita niihin.

Vierailija
9/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Tee tai osta kakku ja keksejä. Kuuntele lempparimusiikkia, katsotte jonkin kivan elokuvan yhdessä. Jokin kiva retkipaikka.

10/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään työkaverien kans juhlimaan mun viiskymppisiä Särkänniemeen 🎢🎠😃 

Vierailija
11/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun työpaikalle😅?

Vierailija
12/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku retki olisi itsestäni kiva. Ja voisin kyllä mennä "vajaan" perheen kanssa parempaan ravintolaan syömään vaikka toinen lapsi myöhemmin tarjoaisikin vastaavan. Jollain lailla haluaisin tehdä päivästä vähän extran.

Vierailija
13/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juhlistin 50 vuotta täyttäessäni merkkipäivääni panemalla ensimmäistä kertaa mustaa naista. Oli mukava kokemus.

Vierailija
14/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se retkihän voi olla johonkin kivaan rannikkokaupunkiin tms, ei tarvitse eräillä.

Vierailija
15/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen jostain matkasta kauas, kun 50v tulee mittariin, mutta haaveeksi todnäk jää, koska miestä ei moinen kiinnosta ja yksin en tohdi lähteä.

Lähde toki. Ala katsella matkatoimistojen sivuja, mikä olisi ajankohtasi ? Itse olen hurahtanut Madeiraan, Atlantin kelluvaan puutarhaan, ikuisen kevään saareen. Yksinkin olen siellä käynyt, tosin se on kalliimpaa kun yksin matkustaa. Liki vuoden ympäri sinne voi mennä. Ala tutkia hotelleja, katso youtubesta walkingtoureja. Portugalilaiset ovat hillittyjä ja kanariamainen kännikulttuuri ei ole läsnä. Ja se meri !

Vierailija
16/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juhlistin 50 vuotta täyttäessäni merkkipäivääni panemalla ensimmäistä kertaa mustaa naista. Oli mukava kokemus.

Suosittelisitko muillekin?

Vierailija
17/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pakohuonepeli?

18/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun työpaikalle😅?

Ei, mun työpaikka on PowerPark 😎 

Vierailija
19/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa, jota ei tarvitse tehdä itse. 

Vierailija
20/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän parin viikon päästä 50. Mulla ei ole edes ketään kenen kanssa juhlia, olen erakkomaisesti elävä sinkku. Joten ajattelin vetää kalsarikännit yksin kotona :D Eikä ajatus edes mitenkään masenna mua, en ole koskaan juhlimisesta välittänyt, mukava vaan kun ei tarvi. Töissäkään en kerro kenellekään, että täytän vuosia. Etänä kun kaikki tehdään, niin ei ole kyllä onneksi vaaraa joutua mihinkään kakkukahvitilaisuuksiin.

Jos syntymäpäiväsi on työpäivä, saanet sen palkalliseksi vapaapäiväksi ? Itse sain työnantajalta lahjankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi