Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sanna Marin haluaa jatkuvasti esiintyä näin julkisuudessa?

Vierailija
06.08.2024 |

Tällainen on seurapiireissä viihtyvä Sanna Marinin kampaajarakas Joni suhde selvisi tuttaville lehden kannesta: Hän alkoi muuttua

Kommentit (209)

Vierailija
81/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi joku on noin kiinnostunut Marinista, kuin ap? Marin on yksityishenkilö, eikä vaikuta millään tavalla enää Suomessa. Eikö hänen koti ole Pariisissa? 

Ja noi kuvat Marinista on yleensä ottanut joku köyhä, saadakseen Seiska-lehdeltä pari kymppiä rahaa eli joutuu tekimään sitä leipänsä eteen, joka on säälittävää, kun joutuu kyttäämään muita.  Ihan sama, kun joku kerää kaljatölkkejä, jotta saa elantonsa. 

Panu Hörköllä on kyllä useamman sadan tonnin vuositulot.

Kuka tämä Panu Hörkolä on? Uusi persujen tulokas vai tai äärioikeistolainen? Ei ole ainakaan päässyt julkisuuden valokeilaa tai saanut kansainvälistä näkyvyyttä ja huomiota, toisin kuin Marin.

Tiedät kyllä.

Vierailija
82/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi joku on noin kiinnostunut Marinista, kuin ap? Marin on yksityishenkilö, eikä vaikuta millään tavalla enää Suomessa. Eikö hänen koti ole Pariisissa? 

Ja noi kuvat Marinista on yleensä ottanut joku köyhä, saadakseen Seiska-lehdeltä pari kymppiä rahaa eli joutuu tekimään sitä leipänsä eteen, joka on säälittävää, kun joutuu kyttäämään muita.  Ihan sama, kun joku kerää kaljatölkkejä, jotta saa elantonsa. 

Suomessa asuu ja kyseessä ei ole Seiskan kuvat, vaan Marinin instatililtä toimittajan imuroimat kuvat, mitkä Marin on itse sinne ladannut. 

Näillä "toimittajilla" pitäisi olla joku muu nimike, kun työkseen vain tonkivat insta- sun muita tilejä. Eivät osaa mitään vaativampaa. Aikamoisen nolo ammatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-kollegoiden näkemykset miehestä vaihtelevat. Yksi heistä korostaa Willbergin olleen aina mukava.

Hän on hyvin halaileva persoona ja aina mukava. Minulla ei ole hänestä mitään pahaa sanottavaa, mutta ne tietynlaiset piirit, joissa hän liikkui, niin heistä tiedän kaikenlaista, eräs henkilö kommentoi IS:n aiemmassa jutussa.

Naisena minä tunnistan kyllä jotkut vähän pelimiestyyppiset ihmiset. En sano, että hän itse on sellainen, mutta ainakin hän hengailee sellaisessa porukassa. Se kyseinen porukka luo ennakkoluuloja.

Eräs Willbergin pitkään tuntenut henkilö kokee, että tämä muuttui päästyään seurapiireihin.

Siinä paljastui hänestä sellainen puoli, joka ei aiemmin ollut tullut ilmi. Alkoi olla sellaista minä, minä, minä -touhua, hän väittää.

Jotkut tuttavat saivat tietää Willbergin lähentyneistä väleistä Sanna Marinin kanssa vasta Seiska-lehden kannesta. Osan paljastus yllätti, osaa ei.

Yksi haastateltu uskoo Willbergin itsensäkin tahtoneen julkisuuden henkilöksi.

Vierailija
84/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodet vierivät, päivät käyvät vähiin. Kukaan ei huomaa keski-ikäistä naista.

Uimahyppy bikineissä ei kauaa ollut lehtien sivuilla.

Vierailija
85/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma Purra ei kiinnosta ketään. Haha!

Vierailija
86/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tainnut olla missään muualla kuin täällä. Eli ei minkään lehden sivuilla.

Pienen maan keski-ikäinen entinen PM ilman mitään meriittejä ei kiinnosta ketään maailmalla. Siksihän Sanna roikkuu Suomessa ja poseeraa Seiskalle koska mihinkään ei pääse eikä ketään muuta kiinnosta.

Vierailija
87/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää lukea näitä solvausviestejä. Toivon, että ylläpitäjä tekisi työnsä. 

Vähitellen alkaa tuntua siltä, ettei suomalaiset voi olla näin pösilöitä ja että nämä solvausviestit tuleekin venäjän trolleilta.

Vierailija
88/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pointtisi tehdä tämä aloitus?

Vierailija
89/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää lukea näitä solvausviestejä. Toivon, että ylläpitäjä tekisi työnsä. 

Vähitellen alkaa tuntua siltä, ettei suomalaiset voi olla näin pösilöitä ja että nämä solvausviestit tuleekin venäjän trolleilta.

Ap haluaa säännöllisesti tehdä aloituksen jotta saa aikaiseksi törkeän haukkumisketjun, hän on sairaalloisen kiinnostunut ex-pm elämästä kun itsellään ei mitään elämää ole, raukalla.

Vierailija
90/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt höpsistä täppöseen! Ettäkö muka venäjän trollit tulisivat vauvapalstalle höpisemään joutavia Sannasta. Nautettava väite

Näköjään Venäjän trollien uusin suosikkisana on pösilö.

Vierailija
91/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se edes esiinny. Toimittajat tekee juttuja hänen somejulkaisujensa perusteella. Nyt oli juttu tehty tästä kampaajamiehestä jossa edes mies itse ei ole antanut mitään haastattelua eikä kommenttia ja juttuun oli saatu kaivettua ainoastaan joku nimettömänä pysyvä "lähipiiriläinen". 

Vierailija
92/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen maan keski-ikäinen entinen PM ilman mitään meriittejä ei kiinnosta ketään maailmalla. Siksihän Sanna roikkuu Suomessa ja poseeraa Seiskalle koska mihinkään ei pääse eikä ketään muuta kiinnosta.

Poseeraa Seiskalle? Seiska kaivaa kuvat hänen instastaan ja julkaisee ne lehdessä, ääliö.

Vierailija
93/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-kollegoiden näkemykset miehestä vaihtelevat. Yksi heistä korostaa Willbergin olleen aina mukava.

Hän on hyvin halaileva persoona ja aina mukava. Minulla ei ole hänestä mitään pahaa sanottavaa, mutta ne tietynlaiset piirit, joissa hän liikkui, niin heistä tiedän kaikenlaista, eräs henkilö kommentoi IS:n aiemmassa jutussa.

Naisena minä tunnistan kyllä jotkut vähän pelimiestyyppiset ihmiset. En sano, että hän itse on sellainen, mutta ainakin hän hengailee sellaisessa porukassa. Se kyseinen porukka luo ennakkoluuloja.

Eräs Willbergin pitkään tuntenut henkilö kokee, että tämä muuttui päästyään seurapiireihin.

Siinä paljastui hänestä sellainen puoli, joka ei aiemmin ollut tullut ilmi. Alkoi olla sellaista minä, minä, minä -touhua, hän väittää.

Tuohan kuulostaa ihan Sannalta!

Vierailija
94/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin ja Joni-rakas kuhertelivat helteessä kuumia suudelmia keskellä katua

Rakastavaiset kävelivät näyttävästi pitkin Fredaa käsi kädessä koko jalkakäytävän leveydeltä.

He pysähtyivät lähes jokaisessa kadunkulmassa antamaan toisilleen pitkiä kielisuudelmia.

Kuinka ollakaan paikalle sattui myös Seiskan paparazzi.

Hän havaitsi, että Sanna ja Joni eivät selvästikään välittäneet uteliaiden katseista. Päinvastoin vaikutti vahvasti siltä, että kaksikko suorastaan kerjäsi huomiota osakseen.

Ja siinä he onnistuivatkin. Paparazzi nappasi villisti kuherrelleesta parista kymmeniä valokuvia, joissa he suutelivat himokkaasti toisiaan eri kadunkulmissa keskellä ruuhkaisinta Helsinkiä.

Vierailija
95/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on kehitysvamma, josta ei pääse eroon

Voi sua raukkaa, onneksi tunnustat vammasi.

Vierailija
96/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIRSK nimi vilahtaa siinä on hakkeri ! 

Vierailija
97/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poseeraa Seiskalle? Seiska kaivaa kuvat hänen instastaan ja julkaisee ne lehdessä, ääliö.

Eikös se ole julkisessa instassa sama asia? Sitä vartenhan ne kuvat sinne laitetaan.

Vierailija
98/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydetty ylläpitäjää poistamaan törkyketju.

Vierailija
99/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin  trolliarmeijan  kirjoittamia  solvauksia  on  kyllä kamalaa  lukea.

On ansainnut joka solvauksen, miksi sitä pitää puolustella?

Mitä pahaa hän on sulle henkilökohtaisesti tehnyt?

On ärsyttävä🤬

Ei hänen elämänsä vaikuta sun elämääsi mitenkään, jätä jutut hänestä lukematta kun noin tunteisiin näyttää käyvän.

Vierailija
100/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole julkisessa instassa sama asia? Sitä vartenhan ne kuvat sinne laitetaan.

Ei kuvia Seiskaa varten laiteta, hölmö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi