Miksi Sanna Marin haluaa jatkuvasti esiintyä näin julkisuudessa?
Tällainen on seurapiireissä viihtyvä Sanna Marinin kampaajarakas Joni suhde selvisi tuttaville lehden kannesta: Hän alkoi muuttua
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hänhän ihan tavallisena kansalaisena jakaa nyt kuvia Instagramiin niin kuin muutkin ihmiset. Iltapaskat - ja puluthan näitä kuvia sitten poimii ja tekee uutisia niihin pohjautuen.
Ex pm ei koskaan tule olemaan tavan kansalainen, ei koskaan.
Ei, mutta toisista tulee korkea-arvoisia EU virkamiehiä, toisista Seiskan tähtösiä.
Etkä sinä koskaan kuulu kumpaankaan ryhmään!
No niinpä, sepä se taitaakin eniten kyrsiä 🤣🤣
En ole tuo jolle vastasit, mutta oikeastiko mielestäsi jokaisen ihmisen suurin saavutus ja toive on saada kuvansa Seiskaan? Omituinen maailmankuva.
Ei jokaisen, mutta kymmenisen vuotta sitten joka kymmenes 15-30 vuotiaista halusi julkkikseksi. 2010-luvulla jo joka toinen. Omien saavutus avulla vain joka viides ja muut keinolla millä hyvänsä.
Kyllä, olen kanssasi samaa mieltä. Erittäin omituinen maailmakuva onpi heillä kun ollaan valmiita tekemään mitä tahansa että päästään esim lehtien palstoille paistattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä, ap, olet niin kiinnostunut Sanna Marinista?
Minä olen siksi, että on aivan käsittämätöntä, miten miljardeja EU:n elvytyspakettiin ja Uniperiin tuhlannut pääministeri on enää seiskamalli ja instainfluensseri.
Jollain tasolla käy Sannaa sääliksi, hänet tullaan muistamaan kaikista muista syistä kuin onnistuneesta PM kaudesta!
Menikö tunteisiin kun Kallas pyydettiin Eu:n johtotehtäviin, mutta Sannaa ei?
Ainut, joka Sannan huoli oli arabien kanssa puljaava entinen sotarikollinen Tony Blair, jonka hommiin ei yksikään itseään kunnioittava politiikko ole lähtenyt ikinä.
On kyllä maailman kallein ja omituisin tapa onnistua pääsemään Insta-malliksi, pääministerin pesti ja veronmaksajien miljardien tuhlaaminen ja tämä oli lopputulos. Enemmän kunnioitusta saavat ihan ne Insta-mallit jotka ovat itse luoneet sen Insta-mallin uran, tarvitsematta siihen yli viiden miljoonan veronmaksajien rahoja. Kallis Seiska-ura Sannalla, tosin muut maksajina kuin Sanna.
Tarkoituksella pääministeriksi vaihtui juurikin tuollainen. Vietiin kun Sokoksen meikkiosaston myyjää
Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi joku on noin kiinnostunut Marinista, kuin ap? Marin on yksityishenkilö, eikä vaikuta millään tavalla enää Suomessa. Eikö hänen koti ole Pariisissa?
Ja noi kuvat Marinista on yleensä ottanut joku köyhä, saadakseen Seiska-lehdeltä pari kymppiä rahaa eli joutuu tekimään sitä leipänsä eteen, joka on säälittävää, kun joutuu kyttäämään muita. Ihan sama, kun joku kerää kaljatölkkejä, jotta saa elantonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin viihtyy Tinzen kanssa, miksihän?
Molemmat tykkäävät tanssimisesta. Eihän tuossa ole sen kummempaa kuin tavallisilla talliaislla. Lomareissulle tai illanviettoon halutaan yleensä rentojen ja positiivisten ihmisten kanssa.Tinze on melkein 1/3 nuorempi ja pyörittää pyllyä ammatikseen
Eikö luonne muka ratkaise? Marin ei ole ainakaan tekopyhä. Yleensä Tinzen lisäksi on muitakin samassa porukassa. Roskalehdet eivät ole vielä bonganneet heitä kahdestaan missään. Ja vaikka olisivat, siinä ei ole mitään laitonta.
Ai ei ole tekopyhä? Mites se ilmastonmuutos ja köyhien ja heikossa asemassa olevien etujen ajaminen? Tampereella ei mitenkään lämmöllä Marinia muistella.
Vierailija kirjoitti:
Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi joku on noin kiinnostunut Marinista, kuin ap? Marin on yksityishenkilö, eikä vaikuta millään tavalla enää Suomessa. Eikö hänen koti ole Pariisissa?
Ja noi kuvat Marinista on yleensä ottanut joku köyhä, saadakseen Seiska-lehdeltä pari kymppiä rahaa eli joutuu tekimään sitä leipänsä eteen, joka on säälittävää, kun joutuu kyttäämään muita. Ihan sama, kun joku kerää kaljatölkkejä, jotta saa elantonsa.
Panu Hörköllä on kyllä useamman sadan tonnin vuositulot.
Vierailija kirjoitti:
Jollain tasolla käy Sannaa sääliksi, hänet tullaan muistamaan kaikista muista syistä kuin onnistuneesta PM kaudesta!
Mistä tullaan muistamaan Orpo ja Purra?
Säälittääkö sinua yhtä paljon Purra, joka tullaan muistamaan fanttasioistaan lähijunassa, räkänaurusta, saksista ja leikkuulaudasta ja naama kiiltää, kuin...
Vierailija kirjoitti:
Vaikken ole lukenut Sannasta vuosiin mitään, en ole välttynyt näkemästä iltapäivälehtien otsikoilta, joissa Sanna ja kampaajamies sitä ja tätä.
Täytyyhän iltapäivälehtienkin saada sisältöä, vaikkei uskoisi sitä entisen pääministerin noin tiuhasti tuottavan 😂
En ymmärrä, miksi tuota kampaajamiestä piti alunperin mystisesti piilotella. Ihmeellisiä "kaksi kättä", "varpaat" hotellihuoneen vällyjen alta kuvattuna. Lapsellista ja naurettavaa, aikuiselta, vapaalta naiselta, kun kampaajamiehestä kaikki jo tiesivät.
Miksiköhän Sannan instassa on niin paljon kolmannen maailman seuraajia, ollut jo vuosia 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin viihtyy Tinzen kanssa, miksihän?
Molemmat tykkäävät tanssimisesta. Eihän tuossa ole sen kummempaa kuin tavallisilla talliaislla. Lomareissulle tai illanviettoon halutaan yleensä rentojen ja positiivisten ihmisten kanssa.Tinze on melkein 1/3 nuorempi ja pyörittää pyllyä ammatikseen
Eikö luonne muka ratkaise? Marin ei ole ainakaan tekopyhä. Yleensä Tinzen lisäksi on muitakin samassa porukassa. Roskalehdet eivät ole vielä bonganneet heitä kahdestaan missään. Ja vaikka olisivat, siinä ei ole mitään laitonta.Ai ei ole tekopyhä? Mites se ilmastonmuutos ja köyhien ja heikossa asemassa olevien etujen ajaminen? Tampereella e
Todisteet väitteellesi.
Miksi Sanna Marin ei saisi kulkea julkisuudessa? Pitäisikö hänen nyhjöttää jossakin kellarissa piilossa loppuelämänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin menetti 3 mrd EU:n elvytyspakettiin ja 6 mrd Uniper-kauppoihin, jotka ovat suoraa seurausta Marinin henkilökohtaisesta epäpätevyydestä. On käsittämätöntä, että media ei laita häntä tilille näistä.
Ei yksikään ministeri päätä yksin mistään EU-paketeista. Siihen tarvitaan vähintään eduskunnan valiokunnan siunaus. Fortumilla on toimari ja hallitus. Heillä on myös vastuu siitä, että lähtivät mukaan Sipilän patistamana Uniper-kaupoille laittamaan taseet töihin.
Uniperista hankittiin enemmistö sossuhallituksen aikana. Yritä pysyä totuudessa vaikka se sossuille vaikeaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuu ja kyseessä ei ole Seiskan kuvat, vaan Marinin instatililtä toimittajan imuroimat kuvat, mitkä Marin on itse sinne ladannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panu Hörköllä on kyllä useamman sadan tonnin vuositulot.
Kuka tämä Panu Hörkolä on? Uusi persujen tulokas vai tai äärioikeistolainen? Ei ole ainakaan päässyt julkisuuden valokeilaa tai saanut kansainvälistä näkyvyyttä ja huomiota, toisin kuin Marin.
Mammat taas innoissaan haukkumassa, samat kommentit jokaisessa häntä koskevassa aloituksessa, keskittyisitte oman surkean elämänne ylläpitoon, hullut haaskalinnut.
Ex-kollegoiden näkemykset miehestä vaihtelevat. Yksi heistä korostaa Willbergin olleen aina mukava.
Hän on hyvin halaileva persoona ja aina mukava. Minulla ei ole hänestä mitään pahaa sanottavaa, mutta ne tietynlaiset piirit, joissa hän liikkui, niin heistä tiedän kaikenlaista, eräs henkilö kommentoi IS:n aiemmassa jutussa.
Naisena minä tunnistan kyllä jotkut vähän pelimiestyyppiset ihmiset. En sano, että hän itse on sellainen, mutta ainakin hän hengailee sellaisessa porukassa. Se kyseinen porukka luo ennakkoluuloja.
Eräs Willbergin pitkään tuntenut henkilö kokee, että tämä muuttui päästyään seurapiireihin.
Siinä paljastui hänestä sellainen puoli, joka ei aiemmin ollut tullut ilmi. Alkoi olla sellaista minä, minä, minä -touhua, hän väittää.
Kohta poistuu 😂😂😂