Paljonko käyttötilin saldo NYT?
Ja milloin tulee rahaa?
Mulla 270¿ ja 15.2. pitäisi tulla palkka.
Kommentit (39)
Käytännössä yhtä likvidit vaihtoehdot (lyhyen koron rahasto, säästötili rajoitetulla nosto-oikeudella) = 1,5 % parempi tuotto = 15 000 eurolla vuositasolla 225 ¿ - verot. Jos haluat lahjoittaa tuon pankille makuuttamalla rahojasi käyttötilillä, niin ole ystävällinen ja lahjoita vaikka minulle. Keksin sille kyllä jonkin hyvän tarkoituksen.
onneksi kaikki laskut on maksettu, joten ihan hyvin pärjäillään tämä kuukausi. Miehellä on oma tili.
Meillä on suurinpiirtein samat palkat, mutta miehellä taitaa olla n. 500 euroa, kun sillä ei mene mitään työmatkoihin, ja jaksaa viedä eväät. " Jämät" laitetaan aina säästötilille. Rahareikiä ilmestyy aina...
Varsinaista taloussuunnittelua joillakin perheillä, huhhuh!
70 euroa. Olen kotiäiti-opiskelija ja tuolla rahalla pitäis selvitä kuukauden loppuun taas. huokaus.
Onko se tosiaan niin paljon?
Itsellä kun ei ole lapsia niin en asiasta mitään tiedä.
paljonko tilillä rahaa. Miehen kanssa yhteinen tili ollut jo teinistä. Mies hoitaa kaikki raha-asiat ja minä käyttelen sujuvasti pankkikorttia. Toimii oikein hienosti tällainen järjestely... suosittelen useammille ;-).
Palkka tulee aina kuun viimeinen päivä. Tarkoitus olisi, että aina jäisi jotain palkasta säästöönkin. Mieheni tulot tiedän, mutta omat tilit on ja tulee olemaan vastatenkin.
Säästötilit on sitten erikseen. Käyttötilille ohjautuvat rahat on nimenomaan kuukausittaista käyttöä (ruokakauppa, vaatteet, laskut, yhteiset harrastukset) varten. Eli tältä kuulta on laskut maksettu, sekä hiihtolomamatka etelään on maksettu. Ihan kohtuullinen tilanne.
On siellä rahaa kuitenkin. Palkkaa en aio nostaa, otan osinkoja.
itellä -89e, miehellä -25e, ja rahaa tulee kahden viikon päästä. laatikossa laskuja erääntyneenä 2200 euron edestä...! jottain tarttis tehä.
Mies vuorotyössä, minä kotona lapsen kanssa.
Ja seuraava palkka tulee kesäkuussa:))
Hoitovaapalla oon ja mies opiskelee, silti ollaan selvitty tosi hyvin. Tämä on täysin oma valinta, että olen 3 vuotta kotona, siksi ei rasita. Vaikka aika luksusta kyllä on kun ensi syksynä alkaa itsellä taas juosta palkka...
Mulla on onneksi lompakossa useampi satanen. Ja miehen tilillä on rahaa, en kyllä tiedä minkä verran.
Sijoita se - vaikka sitten säästötillille tai korkorahastoon.