Pitäiskö mun vaan syödä enempi välipaloja että laihtuisin?
Syön aamiaisen klo 6.30, kaurapuuroa ja marjoja, kaksi palaa ruosleipää leipää levitteellä ja hyvä arki juustolla, kurkkua tai tomaattia, mehua ja teetä
Välipala töissä klo 9: reissari levitteellä ja hyvä arki juustolla, jugurttia ja marjoja, teetä.
Louna töissä klo 11: linjastolta kalaa tai kanaa kastikkeella, riisiä tai perunaa, salaattipöydästä raasteet ja raejuustoa, kaksi palaa ruisleipää levitteellä. Maito. Jälkkäri linjastolta mehukeitto, hedelmäsalaatti tms.
välipala töissä klo 13: rahkaa ja hedelmä.
Välipala töissä klo 15: reissari levitteellä ja hyvä arki juustolla, tomaattia tai kurkkua, mehua ja teetä
Päivällinen kotona klo 17:30 nakkikeitto tai sosekeitto tai lihamakaronilaatikko tai joku kiusaus. Tomaatti tai kurkkua, kaksi palaa ruisleipää levitteellä, maito.
Iltapala klo 20: reissari levitteellä ja hyvä arki juustolla, tomaatti tai kurkku, mehu ja tee.
Mulle monet sanoo et syön liian vähän ja mun pitää syödä säännöllisesti koska mulla on verenpaine ja sokeri korkeet.
Enää ei ole iltaisin nälkä eikä tee mieli ahmia, mut paino ei vaan laske. Oon lihonut melkein 10 kg vuodessa. Paino nyt 164 cm ja 104 kg.
Syön nyt 7 kertaa päivässä mikä on yks enempi kuin suositus 6 ateriaa. Mikä on etten laihdu, sisko sano et varmaan kilpirauhanen?
Kommentit (6)
Syöt ihan liikaa, etenkin leipää. 3 ruokailua päivässä riittää.
Taitaa olla trolli.
Mammapalstalla syödään enemmän, että laihdutaan.
Tää on trolli, ei kukaan syö noin paljoa ja ole noin tyhmä.
Onko siskokin sata kiloa ja yli? Vai kilpirauhanen, kaikkea kanssa, kauhea määrä ruokaa kahden tunnin välein. Mahalaukkua on venytelty ja venytellään edelleenkin. Noilla keinoin ei laihdu mut lopeta trollailu tähän.
Hohhoijaa, onpa hauska.