Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***** LokaHaaveet ti 6.2. *****

06.02.2007 |

Avataas pino tällekin päivälle!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä -25, oli ainaki tossa töihin lähtiessä. Hrrrrrrrr... No ei piä valittaa, ku se talvi nyt sit vihdoin tuli. :)

Jotain piti ainaki eilisestä kommentoida. Ovisajat oli muutamilla käsillä, pupuiluintoa teille! ;)

Catry: oot varmaan kyllä kertonu, mikä sun tilanne on, menny vaan mun ohi, elikkäs mites kun sulla on noi kp:t jo noin pitkällä? Ootko tehny testiä vielä?

Maaajo: joko teit testin?????

Wintergirl: MOIII! Kiva kun tulit moikkaamaan, toivottavasti joo pääsisin (ja päästäis kaikki) jo kohta sinne odotuspuolelle. :) Sullahan on viikkoja jo vaikka kuinka paljon, kylläpä aika rientää.

ON: ei mitään raskauteen viittaavaa oiretta. Jotenki on niin pessimistiolo.. Kai sitä yrittää suojella itteää pettymykseltä. Nyt mulla on herkät testit loppu, pari ihan tavallista kaapissa, joten testaan pe-aamuna seuraavan kerran ellei se täti sitten torstaina ole jo tullut kiusaamaan.

Tulkeehan kertomaan tiistain kuulumisia!

-S- kp 26/27 dpo 12

Vierailija
2/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajon puolesta, toivotaan että saadaan niitä hyviä uutisia taas!!

Täälläkin mittarissa 26-astetta pakkasta. On taas tarkenemista mutta mukavaa välillä kun tulee kunnon talven tuntua.

Mittailin taas lämpöjä ja nyt ne olivat eilisen notkahduksen jälkeen nouseet 37,0 mikä on minulle todella paljon. Viime kierrossa oviksen jälkeen korkeimmillaan lämmöt oli 36,8. Enkä kyllä kipeäkään ole, toivotaan että se olisi hyvä enne=)

Nyt laittamaan junnulle aamupuuroa, palaan myöhemmin kurkkimaan teidän muiden kuulumisia!

aamisin terveisin p02p06 kp 23/29 dpo 5 yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten paleltaa täälläkin, -29 näytti mittari aamulla, kun lapset vein päiväkotiin! Ja paleltaa muutenkin, lämpö on 37 asteessa ja vatsassa kiertää edelleen....minkäänlaista flunssaa tai vatsatautia ei ole, joten tietysti sitä heti haluaisi toivoa ja uskoa, että tämä olisi oireilujen alkua....

Mutta maahan pudottaa se, että samat oireet oli viime kierrossakin...Ja yleensä vastaavanlaisia oireita ei ole ollut ennen kuukautisia. Plääh, tosin kierto on vasta siinä vaiheessa, että ei vielä pitäisi ollakaan oireita suuntaan tai toiseen.... Nyt ei kyllä vaan enää yhtään huvita vaakamamboilu ja yleensä siitäkin huomaa, että ovis meni jo....On nimittäin luonto järjestänyt ainakin minulle hirmu-himot nimenomaan oviksen aikaan :D

Odotuspuolelle olis kyllä hirvee hinku, pakko välillä lukaista pinoa sieltäkin puolelta :) Ja peukut pystyssä kaikille niille, jotka vielä lokakuun loppua jännäävät!

Tsemppiä myös niille tädin kohdanneille! Se ei kyllä ole juuri koskaan tervetullut vieras....

myrskyruusu kp19/28 yk2

Vierailija
4/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea kaikille plussanneille ja plussaonnea+++ pian testaaville! ja tietenkin pahoittelut tädin kohdanneille :(

tässä taas itsekin odottelen tätiä saapuvaksi.. samat oireet kuin muilla kierroilla ennen menkkoja. kyllä alkaa kyllästyttämään tää jokakuinen pettyminen :(

no, taidan lähteä tästä lukemaan jo marraskuisten juttuja.

sori viestini negatiivisuus..

t. mamma76 kp24/25

Vierailija
5/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi huisin hurjat onnittelut Sanna_P:lle plussauksesta!

Kyllä se viiva sieltä vahvistuu, usko pois. Hurjasti vauvaliimaa myös sinne!

(.) Täällä ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Ajattelin, että ehkä voisin tuossa perjantaiaamuna testata. Katsotaan nyt, mitkä fiilikset silloin on. Jotenkaan ei jaksa uskoa raskauteen, vaikka oviksen bongasinkin ja silloin vielä pupuiltiin. Viime kierrossa oli sama juttu, eikä tulosta syntynyt, joten henkisesti olen valmistautunut pettymykseen. Ajattelen, että pessimistinä voi vain ilahtua positiivisesti, eikä pudotus olisi sitten niin kova kun " koko ajanhan mä olin sitä mieltä, etten mä raskaana ole kuitenkaan" . Itsesuojeluvaistoa varmaan. Kierron lopussa voi sitten arvioida auttoiko yhtään...

Plussatuulia toivotellen,

Pikkupapu kp 26/30 yk 2

Vierailija
6/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen tän räkätaudin kanssa tuskailen. Ja täytyhän se testikin tehdä vaikka piti aikasintaan keskiviikkoaamuna. Ja puhdas negahan sieltä paukahti =( Veti kyllä taas olon surkeeks. Tosin pieni oljenkorsi on vielä jäljellä, eli jos se koepalojen otto pidensi kiertoa (niinkun epäilen) niin nyt voi tosiaan olla liian aikaista. Ekaa kiertoa vasta kohdunnapukkaa oon kokeillu, mutta tuntui siltä että se kovettui vasta 30.1. tai niillä main. Joten jos ovis oli niin myöhään niin sitten kyllä kiertokin venyy varmaan jotain 34 päivää pitkäks... Plääh, sarjassamme hyvät selitykset taas menosssa... Kai tässä vaan yrittää itselleen uskotella et kaikki ei oo vielä menetetty, vaik onkin...

Hauskaa aurinkoista talvipäivää Teille kaikille!! Ja paljon Plussia!!

Terveisin Nippara kp28/29 tai kp28/34 (tai jotain...) yk6 dpo13 tai dpo8

Vierailija
7/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi yrityksessä, ennestään poika 10kk. Ei olla mitenkään yltiöaktiivisella meiningillä yritetty. Jätettiin vain ehkäisy pois ja katsotaan mitä tuleman pitää! Esikoinen tärppäsi heti ekasta kierrosta, mutta silloin oli vähän enemmän yritystäkin. Nyt ei jaksa stressata vaan antaa ajan näyttää. Kivaa kuitenkin kuumeilla täällä toisten kanssa;) Oireita ei ole ollut mitään (muuta kuin hirveä flunssa päällä), ehkä vähän tuntemuksia vatsassa, mutta ne nyt voi olla mitä vaan...

Toivottavasti " mahdun" joukkoonne jännäämään!

Feijoa kp 17/24 (kierto vielä vähän epävarma tosin) yk 1

Vierailija
8/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi kp 24/24 (merkataankohan se noin=)) Siis tänään vuoto pitäisi alkaa... Ei näy... vielä.

Jotenkin tosi raskas helmikuun alku. Kaikenlainen muu olo ollut, kuin että olisi tärpännyt. Ei siis yhtään. En ole edes viitsinyt toivoa. Lähinnä odotan, että tänään vuoto alkaa. Yleensä mulla alkaa tuossa kp 21-22/24 tiputtelulla, kunnes sitten räjähtää oikein kunnolla =) Nyt kp 21 alkoi samalla kaavalla, loppu samantein, nyt ei siis mitään vuotoa. Vielä en uskalla alkaa jännittämään ja toivomaan, jotenkin niin masis olo. Vielä enemmän surettaa, kun näkee täällä näitä vauvajuttuja ja plussauutisia.

No, eipä sen kummempaa. Lähdenpä tästä muualle ruikuttamaan =)

Vierailija
9/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erityisterveiset jonskuli:lle, toivottavasti täti kiertää ja kaukaa. Jännää et eka alko menkat ja nyt sit loppukin. hmmm...mitäs tämä voikaan tarkoittaa??!!;P

Mä en vielä oo uskaltanu testaan vaikka kp:t onkin jo 35/30.

tein kp:t 32/30 testin ja oli nega....mut selvät oireet raskautumiseen on. En vaan halua toista kertaa pettyä tekemällä liian aikaisin, niin päätin että teen loppuviikosta. To tai pe...miksei lauantainakin vasta. Tällöähetkellä on kiva piinata iteä ja teitä muita täällä ja venyttää oikein piiiiitkääään testin tekoa *älkää suuttuko, ilo on tuplaten surenpi kun saan ilmoittaa vahvan positiivisen myöhemmin entäkun haalean tänään*

:):):)

Toivotaan kaikille onnistumista tässä kierrossa, ja pidetään tädit kaukana!

Pahoittelut kuitenkin niille jotka täti on jo inhottavasti saanut kiinni!!!:(

/Catry

Vierailija
10/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksa odottaa kierron loppuun... Apua. Ihan pakko varmaan ostaa tänään vielä testi (ja huomenna testata). " Onneksi" ei ole testiä valmiiksi ostettuna, olisin varmaan tehnyt sen jo! Kauheata piinaa.

Testaisko joku muu nyt, pliis. Mun ei sitten tarttis :)

Tirlittan 26/28-29

Vierailija
11/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jäleen rupeaa ottamaan pattiin ihan oikeesti. Siis tänään on kp 16/25 ja valkkaria tullut yhtäkkiä paljon,alaselkää vihloo,ihan pienesti punaista tuhrua vessa käynnillä ja rinnat kipuilee hassusti aaltomaisesti. Eilen sit oli myöskin sellainen todella pahaolo jonkun aikaa ja sit meni pois. Eihän mulla nyt voi taas olla ovulaatio kun 9 päivää enään menkkoihin aikaa.... Siis mua rupeaa kyrsimään ihan todesta tämä homma,arg...Siis ei voi kroppa olla kellään näin sekaisin kuin seinäkello.

Tari kp 16/25 yk 26 dpo 5 tai 4 ?

Vierailija
12/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kokoajan tämä hassu plussa tunne päällä ollut taas koko hemmetin kierron. Nyt jos sitä plussaa ei tule kunnon sellaista tässä kierrossa niin arg. Sorry tämä pahan tuulinen purkaus mutta ihan oikeasti rupeaa jo käymään tälläinen hermoille.

Kaikille piinailijoille todella paljon plussapölyä puhaltelen ja tippuneille isot halaukset.

Vierailija
13/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti vähän kaaliin lähteä töistä kun menin autolle niin kahva jäi käteen???

Urpo auto. No täytyy varmaan " varastaa" jompikumpi takaoven kahva että pääsee aamulla autoon sisään, ei viittis kovin kauaa kavuta apukuskin puolelta sisään.

Monella tuntuu olevan piinailut päällä niinkuin minullakin. Plussaonnea kaikille kovasti.

MIe olen sitten kärsimätön ja kaikkee, oli nimittäin pakko tikuttaa tänä aamuna uudelleen kun eilinen roskishaamu kaivoi mielessä. NO minuutissa tikkuun tuli haalea haamu viiva, Kai se pitää huomenaamulla tikuttaa taas ja katsoa oliko se tikku rikki vai mitä??? en voi nimittäin uskoa että meillä onnistuisi vuoden yrityksen jälkeen ekalla lääkehoito kierrolla.

En uskaltanut miehellekään sanoa mitään kun ettei joutuisi pettymään kun hän haluaa NIIIIN kovasti vauvaa ja minun kroppa ei toimi. Aamulla siis.

Rintoja nippailee kovasti ja olo on viluinen ja väsynyt.

Pepsi kp 24/28 dpo 11 yk 11

Vierailija
14/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui catry,aikamoinen rautahermo!testaa nyt ihmees!!!!..no,ehkä sitte riemu on joo isompi myöhemmin:)

pepsille onnea haamusta!!voikun olis hianoa jos olis heti tärpänny lääkkeitten kanssa:) peukut pystyyn!+++++

nii,ja tylsää kun se täti aina tulee..halitukset niille joille se tuli käymään:(

omaan napaan outoja..pahaa oloa ja kipuilua alamahassa.rankka ovis??en tiiä..sais mennä ohi jo kun on näin huono olo:/..ihankun se paha olo loppuis siihen kun tärppää;)

enkä nyt vieläkään oo saanu tyhjentävää vastausta siihen,missä kohtaa se napukka on?kun en sitä löydä..*turhautuu* :(

tirlittan,täällä ihan sama!en jaksa millään odottaa kierron loppuun..ihan piinaa!!!!plussauksia lisää et ite jaksaa odottaa:D

latasin just mesen ja kauhee kirjottelu päällä..ihan väsyy sormet..puuh..

on muuten aivan kauheet pakkaset tuolla.mikäköhän se pakkasraja on kun ei tartte mennä kouluun;)..hmm..tänne on nimittäin luvattu jotain yli 30astetta:(

joo..noh,taidan siirtyä iltapuulle.öitä kaikille!

kp.16/25-28 yk.10

Vierailija
15/15 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sariemille ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

Jonskulille jaksuja ja toivotaan parasta!

Pepsille onnittelut haamusta, enpä usko et se tikku olisi ollut rikki=)

Maajosta ei ole kuulunut mitään, huhuu!?!

Täällä odotellaan oireettomana, ei eden menkkajuilintaa ole ollut vaikka sitä on ollut aikaisemmissa kierroissa jo yli viikon verran ennen tätiä. No joo, varmaan huomenna sit alkaa juilimaan=/ Testit polttelee kovasti kaapissa mut ei ole vielä mikään järki edes harkita testausta kun ovis oli niin myöhään. Jos haluan ottaa varaslähdön ystävänpäivätestauksesta niin ehkä lauantaina tai sunnuntaina vois harkita...Voi miks kärsivällisyys ei kuulu mun hyveisiin, olis niin kiva kun malttais reilusti odottaa niinkuin kierron alussa taas päätin.

No juup, nyt täytyy mennä vetämään peitot korville, öitä.