Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaytatko Yves Rocherin tuotteita? Kannattaako sielta tilanta mitaan? Taas tuli tarjouksia kotiin ja kaikki pullot ja putelit nayttaa tosi
06.02.2007 |
somilta, mutta kantsiskohan niistä oikeesti maksaa. Joskus pikkuteininähän noi oli ihan kuumaa kamaa... sen jälkeen en oo käyttänyt.
Laittakaas kokemuksia : )
Kommentit (3)
Oikeasti esim ne kosteusvoiteet ei tee yhtään mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse sain vain kauheat allergiset reaktiot! Ja laatukin on ihan...sieltä.
Alue: Aihe vapaa
tee tilaus, katso sen loppusumma, laita tilaus roskiin ja marssi shoppailemaan kosmetiikkaa loppusummalla. Tulee tuhannen kertaa parempi mieli :-) Ja laadukkaampaakin saat varmasti.