Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOKUISTEN TIISTAI***

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä kylmä tänne sisälle tule sukankuluttajaa ahdistelemaan. Masussa möngitään vilkkaasti ja yritetään pitää maman mieltä pirteänä, edes jotain...

Taidanpa mennä vielä peiton alle ja herätä uudestaan, jos sitten lähtisi päivä paremmin käyntiin.

rv 24+4

Vierailija
2/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätti tänä aamuna herätä jo ennen 7... Mä taas en ole vieläkään herännyt tähän päivään!

Äsken varasin parturi aikaa ja sain sen täksi päiväksi! Nyt en vaan ole enää yhtään varma, että mihin aikaan se oli! Täytyy varmaan soittaa uudestaan ja varmistaa..

Ei kannattais varata aikoja silmät (ja aivot) ristissä...=)

Ulkona tosiaankin -20! Eli ei vissiin paljoa ulkoilla tänään! Täytyy yrittää keksiä kivaa tekemistä täällä sisällä..

-Alpukka rv27+2 & " Pinsku" 1v4kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille,

Hieman liian kylmä vaan ulkoilla. Koira suostu just ja just käymään kakkalla ja sitten alkoi nostella tassujaan. Sisällä siis minäkin. Aamupala tuli juuri ylös ja on vieläkin hiukan etova olo.

Yöllä oli kunnon episodi, kun mies näki unta, että oli jalkapallo-ottelussa. Heräsin siihen, kun se taklas mut ja masun. Jestas mä pelästyin, mutta onneks vauva ilmoitti itsestään potkuilla. Ei ne neuvolassa ois uskoneet, ettei mun mies mua tahallaan pahoinpitele. Se on vaan niin hemmetin levoton nukkuja. Kerran huitas mua kyynärpäällä silmään ym. Välillä sen jalat siksakkaa ilmassa ja välillä kertoilee ääneen vaikka mitä stooreja. Niin ja tietty käveleekin sitten unissaan:)

Muuten päivä lähtenyt taas verkkaisesti käyntiin..palaillaan illemmalla!

Vierailija
4/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistus..aamulla kun koiran kanssa lähdettiin lenkille niin mittari näytti -26.. ja kuitenkin vain kokkolan korkeudella.. hirvittää ajatellakin pohjoisemmassa asuvia..

Pikku-tyypin iskias kivut vain pahenee..otan osaa:( Mulla oli kans niin pahat sillon alussa ja ei lääkäri osannut sanoa niihin oikein mitään.. Panadolia määräsi, mutta eihän se mitään auttanut. Yhtäkkiä ne sitten vain loppui... fysioterapeutilla kävin kanssa..se oli hyvä kokemus muuten, mutten usko auttaneen kipuihin.

Lapsiluvusta on ollut puhetta. Kaksi nyt ainakin..vähän haaveilisin kolmesta. Miehen mukaan ei ainakaan enempää..saa nyt nähdä:)

Jotakuta (ääh tätä muistia..) närästi kovin.. Samma här.. Eilen ei taas tullut uni millään ilman Rennietä. Inhottava vaiva..

Eilen taas bongasin niinkin ihanan vaivan palanneen kuin peräpukamat.. (kaikesta sitä netissä viitsiikin kirjoitella;) ) Onhan mulla sitä teho-rasvaa mutta mua jotenkin hirvittää sitä käyttää kun on kielletty raskauden ensimmäisen kolmanneksen ja imetyksen aikana.. Pitää kysästä ensiviikolla neuvolalääkäriltä..

Nyt pittää mennä pesemään taas koiraa..on niin likainen kun oli mun isällä hoidossa häämatkan ajan ja se oli antanut sen ryömiä auton alla jne.. valkoinen koira ei kovin kaunis sen jälkeen;) Oon vaan onnellinen kun sain sen takaisin..oli sitä kova ikävä:(

Palaillaan! Mirage 26+3 ...haaveilee runebergintortuista joita ei saanut eilen...

Vierailija
5/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko palailla heti, kun posti tipahti. Äippäpakkaus on 2 viikon päästä postissa (eli taitaa tulla se vanha pakkaus) ja rahoituskin oli päätetty. Onneks huomioitu mun työssäolon ei opiskelun mukaan, joten ei tartte ihan minimillä pärjätä. Nyt helpotti taas elämä vähäks aikaa:)

Mullakin oli tosi kovat iskias-kivut ja mua kehotettiin lääkärissä kokeileen kylmää siihen. Sauna ja oikein lämpimät suihkut tekevät kuulemma huonoa. Mulla on kotona sellanen kauratyyny, jota voi joko lämmittää tai pakastaa. Siit on ollu suuri apu koko odotuksen ajan. Suosittelen! Ei maksanut paljoa paikallisessa Prismassa.

Nyt kattoon Åren kisoja!

Vierailija
6/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasterveiset!

Tosi paljon olette vaihdelleet kuulumisia tässä, minä käväsen aina välillä lukaisemassa terveisiänne, mutta lasikottaa ´kirjoittaminen, kun sitä joutuu harrastamaan mutuenkin...

Eilen kävin taas kasvuseurantaultrassa ja asiat ovat niin hyvin kuin vain olla voi! Prikulleen vauveli kasvaa keskikäyrää ja reilun 1 kg kokoinen kovasti ultra-anturia potkiva vauveli antoi meille voimanäytteitä.Itsellänikin kaikki hyvin, paineet,pissat ja olót hyviä.Juuri näillä viikoilla 8/05 menetimme poikavauvan vakavan Pre-eklampsian ja kasvunhidastumisen takia. Hieman on jännittänyt odottaa tätä viikkoa, mutta nyt taas yksi etappi selvitty ja mieli alkaa valmistautumaan siihen, että ehkä me nyt saadaan se ihana vauvan tuoksuinen paketti!

Toinenkin paketti on tulossa toukokuussa vko:lla 22, nimittäin talopaketti. Siinnä sitä sitten puuhaa piisaa...

LIITOSKIPUILUJA täällä on moni alkanut kokemaan. Itselläni ollut niitä erittäin varhaisesta vaiheesta, johtunee kait siitä, että tässä monta perättäistä raskautta.Syksyllä jo oli tosi pahoja oireita. Olen saanut aivan mahtavan avun kuminauhajumpalla! Makaan selälläni lattialla ja sidon nauhan tiukasti polvien ympärille, nostan siitä lantion ylös ja siitä sitten polvia kuminauhaa vasten erilleen. Päivittäin jumppaan ja olen tosi onnellinen kun tuon liikkeen minulle neuvoi fys.terapeuttini.Sen ansiosta voin kävellä tosi pitkiä lenkkejä myös päivittäin.Kokeilkaapa!

Kaikille hyviä vointeja ja nauttikaa ihanasta pakkassäästä ja auringonpaisteesta! Sieltä ne pisamat alkavat taas pilkistämään!

Kevät-tähti ja pupunen 27+2

Vierailija
7/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäännyn savossa toukokuun 16 elämäni ensimmäisen kerran

( varmaankin siis kesäkuussa :). Olen käynyt palstaanne toisinaan seuraamassa. Koska olen mahrottoman utelias synnytyksen suhteen olen tainnut taustailla aktiivisemmin tammenterhoissa..ja kun havaitsin sujuvasti siirtyväni helmikuisiin ajattelin tulla omieni pariin ennenkuin on toukokuu. Vakio kysymys ihmisiltä on - miten on mennyt raskaus...vastaus riippuu päivän moodista..sattuuko selkään, päähän,vai tuntuuko alavatsa painavan tonnin. Toisinaan ei tunnu missään ja vauvalla on ollut kaikki hyvin kaiken aikaa. Lainatakseni fysiatrin sanoja " raskaus ei ole koskaan kivuton" ..taisin olla viikolla 13 silloin :). Voi olla, että olette jo aiemmin jauhaneet osan asioista joita tuon kuin uutena ikään tänne..mutta miten te oireilette tällä hetkellä ? täällä hiipii pahoinvointi takaisinpäin ja väsymys painaa.

Vierailija
8/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suokaa lämmin ajatus 30 asteen pakkasessa..HAMMASLÄÄKÄRILLE ..paikkaukseen taapertavalle murmelille. Kiitos.

Vierailija
9/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä meiltäkin päin ,aamulla pakkasta oli -26 astetta kun neidin tarhaan vein.Itsekkin olen pysynyt poissa jonkin aikaa(melkein viikon KÄÄK)mutta jutut olen kyllä käynyt lukemassa mutta en ole ehtinyt kirjotella mitään.Perjantaina lähdimme maalle viikonlopuksi joten perjantai meni siivotessa ja pakatessa,mutta onneksi maalla sain levätä kun mihen äiti hoiti neitiä ja komensi mua huilaan(arvatkaas kuka ei totellut heh) ja sääkin oli aivan ihana koko viikonlopun aurinko paistoi ja pakkastakaan ei ollut paljoa vain muutama aste joten kyllä siellä kelpas ulkonakin olla.

No eilen neidillä sitten oli koulupsykologin aika ja samalla hain huuto.netin huutojani ja onnistui saamaan aikataulun ihan sekaisin(ei mitään uutta) ja se kiire ja tressi sai aikaan kovat kivuliaat supistukset joita jatkui pitkin päivää vähänkin jos sängystä liikuin,soitin neuvolaan ja sain lääkärin ajan jo täksi päiväksi ja tosi tarkat ohjeet että missä vaiheessa synnytyssairaalaan lähdetään,onneksi kivut illalla helpotti ja kävin hissukseen kaupassa kun se on tossa lähellä ja isäntä laittoi samalla neidin nukkuun ei mun tarvinnut tapella sen kanssa ja tarttuihan kaupasta niin karkkia kun viinirypäleitäkin mukaan,noi viinirypäleet on ihan ehdottomia mulla on niihin tullut himo mutta pullia mulla on pakkasesakin eikä yhtään maistu tai edes tee mieli ,mansikat olen kyllä kohta sieltä syönyt,ihmeellisiä nää mieliteot.

Tänään kävin aamusta klo 8 neuvolan lääkärin luona ja kaikki oli hyvin ,kuunneltiin samalla sydänäänet ja komiat oli noin 150 sillä hetkellä ja kohdun korkeudenkin mittasi samalla ja alakäyrän ja keskikäyrän välissä mennään kuulemma omaa käyräänsä ja saman kokoisena kuin siskonsakkin aikoinaan.

Kelakin päätti pilata multa tänkin päivän ilmottamalla että mulle on annettu työmarkkinatuesta väärä päätös 2 kuukautena jolloin tein töitä ja sain osittain työmarkkina tukea kun tein vaan sijaisuuksia eivät kuulemma olleet ottaneet miheni tuloja ollenkaan huomioon,rupee tosiaan mietityttään että osaako ne edes laskea .

Mut nyt poistun marmattamasta ja pilaamasta muiden päivää.

HeidiS23 ja rv23+5

Vierailija
10/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena tulen tänne. LA 3.5. On pitänyt jo aiemmin osallistua juttuihin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan:)

Huomenna neuvolaan ja samalla lääkäri tekee tarkastuksen. Toivottavasti kaikki ok!

Mukavaa tiistaita kaikille:)

hopeinen.risti 27+5

p.s. täällä pakkasta -25,6..brrr...

Vierailija
11/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin nimen sitten amy.leeksi. ihan siksi, että itse pysyn kärryillä kaiken maailman kirjautumisissa:)

eli hopeinen.risti=amy.lee:)

Vierailija
12/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, kun on pakkasta. N.-21c.. :/

Mirage84 kärsii peräpukamista.. sama täällä. :( Inhottava vaiva! Vaikkakin vasta nyt eka tullut tässä raskaudessa. Lääkettä en oo käyttäny ollenkaan ja on lähteny paranee itestään. Pari pv menee kunnes helpottaa. Kannattaa kokeilla sinnitellä jos ei ihan älytön olo ole. Ja kunnon vesi suihkutuksia.

kevät-tähdellä oli ihania ultrakuulumisia. <3 Onnittelut niistä! :)

Uusille tervetuloa.. oli ainakin murmeli30 ja hopeinen.risti :)

Anteeks jos en nyt kommentoi kaikkea mahdollista.. Oon vaan niin täpinöissä!

Tänään oli se 4d-ulta. oih! <3 Kaikki oli oikein mainiosti, lääkäri oli aivan mahtava (10min etuajassa!). Todella mukava, ei turhaan ole Tapio Kurkea kehuttu, suosittelen. Aikaa meni n.45min. Katsoi ultralla myös pyynnöstäni kohdunsuun ja kaulan tilanteen. dvd-pätkä on n.20min pitkä ja ihanaa 4d kuvaa on kasvoista pääasiassa. Todella tarkkaan katsoi sydämen, pään, napanuoran virtaukset jne,jne.

Sukupuolikin selvisi... :D Tyttöhän se sielä potkutteli kovasti!! Meidän poika saa pikkusiskon. <3 Tippa tuli niin isin kun äidinkin silmäkulmaan.

Tyttöolo varmistui vaan päivä päivältä ja tunti tunnilta vahvemmaks mulla, et olisin varmaan tippunu pöydältä jos olis pojaks väittäny! ;D Nyt vaan tyttövrejä valkosten seuraks ostaa.

Mitat vastas rv 23+6 (tänään tasan 24) Painoa oli pikkusella prinsessalla 647g, pituutta n.26-28cm, syke oli 138-140. (reisiluu 4,48cm, päänympärys 21cm, vatsan ympärys 18,72cm)

Tosellakin hintansa arvonen käynti!! :)

(kela korvauksen jälkeen jäi maksettavaksi 160,95¿) Nyt jaksaa hyvin odotella sen n.16vk kun näki että kaikki on kunnossa.. vai jaksaako?! :D

Hei glluppia nyt niille jotka tietää sukupuolen.. Olis kiva laskea miten on poikin suhde tyttöihin.. :)

Meillä lapsenvahti väsähti tohon meiän sängylle, poika nukkuu omassa huoneessa ja ukko sohvalla... Mulle ei tule kyllä uni ei sitten millään. ;D

Nyt lähden keksimään jotain tekemistä..

Mukavaa pakkaspäivää!

t:tiitiäinen (jolla hymy korvissa! :) ), poika2v1kk ja Oiva rv 24

Vierailija
13/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet, joukkomme kasvaa ja se on mukavaa!

Keksikää hyvät sisaret mulle sellaista tekemistä mikä ei aiheuta suppareita. Tänään oli tympeyden huippu ja ajattelin sit hissuksiin pestä jääkaapin. Ja nyt supistelee aivan hirveesti ja alaoikeella on ihan krampinomainen kipu, ei hyvä mitenkään. Enkä edes riehunut :(

Helevata kun ottaa päähän, mutta toivottavasti vauvalla on kaikki ok.

Huvittaa tuo vauvan sukupuolitesti, kun ensin tuli 50/50 ja nyt kun tarkensin vastauksiani niin tuli 52/48 pojan hyväksi. Poikaa toivon kovasti, mutta enpä sano, että tyttöä vähemmän rakastaisimme.

Ja ruoka maistuu, kun ei muuta puuhaa. Söisinkin pelkkiä hedelmiä ja kasviksia, mutta maistuu eniten kaikki kerma ja kreemilortit, ja juustolla pitäs kaikki kuorruttaa ;)

tämmöstä vikinää taas

Vierailija
14/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siskot!

en ole kirjoittanut tänne mitään varmaan kuukauteen. olo on edelleen hyvä, poika potkii pitkin päivää ja töissä ei mitään stresaavaa kiirettä, mutta mukavia ja riittävän haasteellisia hommia tuntuu riittävän äitiyslomaan asti. Oma ja pojan kasvu kulkee täsmälleen keskikäyrää. Parin viikon päästä edessä on muutto runsain ulkopuolisin avuin. Eli kaikki on mukavasti.

Ja tänään tulikin uutiskynnystä ylittänyt asia. Puolelta päivin meille syntyi KUMMITYTTÖ! Isänsä ottamasta kännykuvasta päättellen kaikin puolin prinsessa ja kaunotar :))) Nyt ei tarvii kun toivoa hyviä vointeja itselle huhtikuulle saakka, jotta pääsee ristiäisiin ilman sen ihmeempiä vaikeuksia.

Vierailija
15/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei pojan kanssa tuonne pakkaseen lähdetty ollenkaan. Nyt alkoi heräilemään uniltaan...

Onnittelut Tiitiäiselle tyttö-uutisista!! Täällä tuli tippa linssiin, ihanaa!! :)

Onnittelut myös kaikkea_uutta, kummitytöstä!! :)

Kaikille vaivasille parempaa oloa :)

Tervetuloa uusille!!

Nyt menen nostaan ton pikkusen pinniksestä, palataan myöhemmin...

OP, Käpy tasan 27 ( tiitiäiselle tiedoksi, poika pitäsi olla ) ja Isoveikka " iivari" 1v5kk

Vierailija
16/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elo ollut hiljaista. oon teijän jutut aina käyny lukemassa, mutta laiskuus iskenyt päälle vastausten suhteen.:/

4D ultrassa oli oku käynyt. Siisti homma. Tosi tarkaan olit noita mittoja saanut.:) Olis kiva itekin mennä, mut en tiiä miten Tampereelle noita ultria on ja paljonko jää sit maksettavaksi, joten meillä jäänyt toi väliin. Hieno kokemus varmasti. Joskus tutulta oon nähnyt niitä 4D kuvia mahasta ja tosi tarkkoja ovat. näkee kaikki kasvonpiirteet ja muut tosia selvästi.:)

Lapsiluvustakin on ollut puhetta. Mulla aina toiveessa ollut kolme lasta ja miehellä 2.:) oonkin sanunut, et no tehdään aluksi yksi poika ja sit kaksostytöt perään..;D Alku on mennyt suunnitelman mukaan, kun yksi poika näin esikoisena tulossa.:) Jatkoa katotaan sitten muutaman vuoden sisään..toivottavasti.:)

Omaan napaan ei kummempia kuulu. Maha kasvaa vauhdilla ja painoa varmaan tullut ihan liikaa lisää. Perjantaina neuvolalääkäri ja silloin taas toi paino katotaan, nyt en oo uskaltanu käydä ees kotivaa alla, kun on toi karkki maistunut niin paljon, ettei viitti mieltään pahottaa..:) Pikkutyyppi liikuskelee paljon mahassa ja todella voimakkaita potkuja. Yöllä herään monesti, kun tuntuu, että pikkumies tulee mahanläpi.:)

Ainiin. kaikille uusille lämpimästi tervetuloa mukaan.:)

Mistahän muusta ollut puhetta..hmm..

Niin no sitä kävin tohon meijän esittely listaan kirjoittamassa, niinkuin joku sitä jo ehdotti, että jos tohon listaan vois laittaa vielä jotenkin, et ne jotka on käyny ultrassa ja tietää, et onko tyttö vaiko poika tulossa. Ja sit ne joilla ei varmaa tietoa vois laittaa oman veikkauksen/tuntemuksen siihen? Oisko kiva?:)

Käytiin eilen ostamassa pikkutyypille pinnasänky. Oli tarjouksessa 69e tuolla lielahden muksutallissa. Ihan peruspinnis, mistä pohjaa voi säätää, mut laitoja ei kyllä saanut laskettua.

Onnipapunen: laitoit siitä koskarin lindex:stä, et siel olis mammauikkareita myynnissä? Kumma juttu. Metsästin mammauikkareita jo tossa muutama kuukausi sitten ja joulun jälkeen kävin kyselemässä vielä niistä, niin silloin myyjä sanoi, ettei heillä oo mitään mammauikkareita ollenkaan?! Kummallista.

No mut oikein aurinkoista tiistain jatkoa kaikille kanssasisarille ja mahoille.:) Tampereella paistaa aurinko kauniisti ja pakkasta n. -27..IIK!:D

T: Daim ja pömppis rv 26+1

17/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän menoa ja tätä ' pikku' pakkasta...

Aamulla piti lähteä -28 asteessa siihen sokerirasitukseen. Äsken soitin tulokset ja taas käry kävi... Oikein huvitti niin mua kuin terkkariakin, kun heti alkuun kysyin onko se paasto nyt sitten 4.9... Ja oli se. Paastot on sitten tasaisesti noussut esikon 4.6:sta nelosen 4.9:ään, muut oli ok. Oikein ottaa päähän, kun pitää ' osallistua' johonkin tutkimukseen. PLÄÄH!!! Kun muualla nostettiin paaston raja 5.1 tai 5.2 ja niin meidän terkkakin luuli, mutta ei vaan noussutkaan sen tutkimuksen takia. Tää on EPISTÄ!!! :( No, pitää maanataina mennä hakemaan mittarit sun muut ja pistellä taas sormensa verille...

Sori nyt, kun oon näin tikkuinen, mutta kun ärsyttää taas kaikki...

Uusille tervetuloa!

Paras mennä tekemään jotain muuta, niin unohtaa ylimääräiset...

Äippä rv 26+2

Vierailija
18/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on gynekologi-urologikeskus, keskustorilla. Siellä saa 3 ja 4 D-ultria, hintaa jää Kelan jälkeen huimat 205 eur. + jos haluaa videon niin lisäksi pitää maksaa siitä 15 eur.

Kallista sanon minä! ( Itsekkin haaveili pääsevänsä ko. ultraan )

Tosi hyvä ultraaja tosin on, Kirkisen Pertti, Tays:n proffa, synnytyksen ja naistentautien erikoislääkäri. Käytiin sillä ihan tavallisessa ultrassa " iivarista" ja oli tosi mukava, tarkka ja asiantunteva.

OP

Vierailija
19/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saas nähdä jaksanko lähteä ulko-ovea pidemmälle kävelylle :) kun ei millään jaksais pukea niin paljon. toivottavasti kevät tulee ajallaan vaiks tää talvi hiukan myöhästyi...

olin taas viikonlopun kummilassa ja sain sit eilen taistella 4v:n kiukkukohtauksen kanssa tunnin ja risat. hyvää harjotusta :) tiedän, että pärjään sit omankin kanssa.

lapsiluvusta olikin ollu juttua. mä oon aina halunnu suurperheen äidiksi! 4 tai 5 ois kai ihanne, mutta mies hiukan toppuuttelee. oli alkuaikoina sitä mieltä, että max.2! (tästä meillä oli muuten eka iso riita!) tosin nyt sit lapsettomuusvuosien jälkeen totes jokupäivä, että niin monta saa tulla kun on tullakseen! :) katotaan nyt tää ekakin, mutta haaveissa on iso perhe :) ja jos vaikka 4 ekaa ois poikia ni kyllä mä sen prinsessankin sit koittasin saada... tai toisinpäin. no, tulevaisuus näyttää sit mitä saadaan ja koska.

tulin viikonloppuna syöneeksi useammankin runebergintortun... ja edelleen tekis mieli lisää! ja kaikkea makeaa muutenkin :) sitähän sanotaan, että tyttöä odottaessa tekee mieli makeita, mutta mulla on aina ollu kyltymätön makeanhimo. ei ole nyt raskaudenmyötä yltyny, mut ei kyllä just vähentynykkään... poikaolo on niin vahva, että täytyy välillä muistuttaa itseään, että oikeesti ei tiedetä. nytkin hain tutulta pari kassillista pojanvaatetta ja aattelin vasta jälkikäteen, että voi jäädä osa käyttämättä jos tuleekin tyttö. no, osa on kuitenkin unisex-tyylisiä ja muutenkin värejä riittää varastossa molemmille :)

(.) närästys on hellittäny hiukan ja rautalääke pitää ummetustakin kurissa. ihan on ok olo ja vauvanen möyrii mukavasti :)

niille, jotka peräpukamista kärsii voisin mainita, että mulla on lääkevoiteita paremmin auttanu hunaja! turvallista odottajallekin :)

onnea vaan uudelle rouvalle muuten :) omia häitä heti muistelin ja huokailen kun ne oli jo sillon... uudestankin haluisin! saman miehen kanssa :)

Tiina ja masunen rv 24+4

Vierailija
20/33 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon MURMELI30 ja AMY.LEE!

KEVÄT-TÄHTI ja LARU toivottavasti pystytte nyt odottamaan huolettomammin, kun kriittiset viikot on saavutettu!

ALMAEINO miehesi nukkuminen kuulostaa aika hurjalta:). Teillä ei varmaan vauvaa nukuteta perhepedissä vanhempien kanssa.

HEIDIS23 toivottavasti ongelmat Kelan kanssa selviävät. Tosi monella tuntuu olevan ongelmia sen laitoksen kanssa. Itsekään en ole vielä saanut minkäänlaista päätöstä, vaikka jo yli kuukausi sitten on paperit jätetty.

TIITIÄISELLE onnea mukavasti menneestä ultrasta ja tyttelistä!

KAIKKEA-UUTTALLE (onpas outo taivutus) onnea kummitytöstä!

KEIJO.ANNIKKI kyselit tekemistä, joka ei aikeuttaisi supistuksia. Tässä muutamia: tv:n, dvd:n tai videoiden katseleminen (ei jaksa kauhean kauaa); netissä roikkuminen; lukeminen; kutominen, virkaaminen tai ompeleminen (tai niiden opettelu, jos ei ole aiemmin tehnyt); kirjeiden kirjoittaminen; valokuvien liimaaminen albumiin... Toi viimeinen oli mulla tehtävälistalla viime äitiyslomalle jäätyäni (siis ennen vauvan syntymää), mutta jäipä tekemättä ja tämä oli vuonna 2004. Tosin mummollani oli sama idea, kun jäi eläkkeelle ja siitä on nyt yli 20 vuotta aikaa:) Eli tässä on siis vielä aikaa...

3xÄIPPÄ74 mulla oli viime raskaudessa (2004) myös tuo paastoarvo¿koholla¿ 4,9, mutta juuri kuukautta ennemmin oli noita arvoja nostettu, enkä sitten joutunut mihinkään seurantaan. Onpas epäreilua, ettei teillä noudateta noita uusia arvoja!

G: poika tulossa, pitäisikös tämä tieto käydä lisäämässä esittelypinoon?

(.) Eipä mitään ihmeellistä. Närästystä on liiaksikin ja paino on varmasti noussut kauhean herkuttelun seurauksena. Vähän hirvittää kun neuvolakin on torstaina:(

Nyt tarttee mennä, poikanen kiljuu kun pistetty sika. Siis sillä ei ole mitään muuta ongelmaa kuin, että haluaa seuraa. Oli jo päässyt eroon tosta kiljumisesta, mutta nyt se on tullut uudelleen kuvioihin. Tosi rasittavaa.

Kolmeplusyks ja 27+66