Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaiseen naiseen olet ihastunut tällä hetkellä?

Vierailija
11.12.2022 |

Ulkonäkö? luonne? Mikä tekee hänestä ihanan mielestäsi? Aiotko toimia asian suhteen jotenkin? Kyselee näin joulun alla erittäin romantiikan nälkäinen sinkkunainen :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä kehenkään. Vielä reilu puoli vuotta sitten olin, mutta hän löysi toisen, joten sen jälkeen ihastumisen tunteet pikkuhiljaa laimenivat. Ulkonäkö: keskipituinen, normaalipainon ylärajoilla. Helposti nauravainen. Tulimme ja tulemme edelleen loistavasti juttuun. Todennäköisesti en olisi tehnyt mitään, koska olemme kollegoita.

Vierailija
2/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihastunut ranskalaiseen muikkiin, mutta se juttu lopahti siihen kun kerroin, että olen suomalainen... Tie sitte mikä oli syy mutta tosi juttu... Kai ne pitää meitä jotenki juntteina tai tätä maata vaan tylsänä, ja jos ihan rehellisiä ollaan, en yhtään ihmettele miksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen komeaan MIEHEEN.

Vierailija
4/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko täydellisesti onnistunut kuolettamaan kaikenlaiset ihastumiset. Yksikään nainen, johon olen ollut ihastunut, ei koskaan ole ollut kiinnostunut minusta. Kukaan ylipäänsä ei koskaan ole ollut kiinnostunut. Tunteiden kuolettaminen on ollut paras ratkaisu oman itsetunnon ja mielenterveyden kannalta.

Vierailija
5/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen ihastunut lukio-aikaiseen ihastukseen, josta on jo useampi vuosi *huoh*. Ketään toista samanlaista ei ole sattunut tielle. Ulkonäöllisesti hän ei ollut mitään ylitseampuvaa; tummat hiukset, lasit, ehkä noin 165-170cm ja ei mitenkään hoikka tai turhan lihava. Hän oli varsin hiljainen mietiskelijä, joka tykkäsi selvästikin kirjoistaan ja lukemisesta. Hänellä ei ollut paljoa ystäviä ainakaan koulussa, eikä muutenkaan tuonut itseään hirveästi esille, mutta kaipa hänen ujous ja älykkyys saivat mielenkiintoni

Vierailija
6/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkaan.

Vierailija
7/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut kehenkään.

Vierailija
8/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kaveri, joka tuntee miehen tuli kiireellä kertomaan minulle että mies on "ujo, mutta hyvä mies" heti kun sai vihiä että olemme tavanneet. Tuntuu pitävän paikkansa.

Jos ihan rehellisiä ollaan niin ensimmäinen ajatus mikä minulla oli hänen ulkonäöstään oli jotain tyyliä "onpas epäonnekkaat kasvonpiirteet". Mutta en minäkään mikään malli ole ja muuten mies on kropaltaan minua viehättävä (harteikas, minua isompi ja pidempi).

Olen nyt aivan pöhkönä tästä ihastuksesta.

Otsikko kuului "Mies, millaiseen naiseen..." ja olet kaiketikin ihastunut mieheen?

Vierailija
9/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kaveri, joka tuntee miehen tuli kiireellä kertomaan minulle että mies on "ujo, mutta hyvä mies" heti kun sai vihiä että olemme tavanneet. Tuntuu pitävän paikkansa.

Jos ihan rehellisiä ollaan niin ensimmäinen ajatus mikä minulla oli hänen ulkonäöstään oli jotain tyyliä "onpas epäonnekkaat kasvonpiirteet". Mutta en minäkään mikään malli ole ja muuten mies on kropaltaan minua viehättävä (harteikas, minua isompi ja pidempi).

Otsikko kuului "Mies, millaiseen naiseen..." ja olet kaiketikin ihastunut mieheen?

hups, my bad

Vierailija
10/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mojovaperseiseen! Sellaiseen, kenellä ei ole tatuointeja mutta kenellä on muodokas iso perse suhteessa lantioon....Huh!

Vierailija
11/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mojovaperseiseen! Sellaiseen, kenellä ei ole tatuointeja mutta kenellä on muodokas iso perse suhteessa lantioon....Huh!

Itselläni päinvastoin. Mojovaperseitä nykyään joka puolella. Sopusuhtainen, hoikahko kauttaaltaan, on paras.

Vierailija
12/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hups, my bad

Ei haittaa. Ihastus saa aina vähän sekoilemaan ja sehän on vaan ihanaa. T: ketjun aloittaja

Vierailija
13/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehelliseen, realistiseen jalat maassa-tyyppiin joka ei ole täynnä itseään eikä ulkonäkökeskeinen. Eli epätodelliseen haavekuvaan jolle ei löytyne todellisuudesta vastinetta koskaan.

Vierailija
14/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kaksi. Olen silläkailla eriskummallinen. Kaikkia yhdistää hyväntuulisuus mutta määrätietoisuus, kova työmoraali mutta myös elämästä nautiskelu. Pitävät myös huolta kunnostaan ja sattuvat olemaan minun mielestäni erittäin viehättäviä. Pirullisen taitavia aikuisen naisen flirtissä..eli ovat myös fiksuja.

Vierailija
15/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aio toimia. Ei siitä mitään tulis. Korkeintaan lyhkäinen romanssi

Vierailija
16/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiharatukkaiseen

Vierailija
17/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen höpöttelijähöpsö blondi, ainoa miinus että on asianajaja joten olen jo hävinnyt oikeudessa. Tilanne on valitettavasti sellainen, että en oikeastaan voi edetä ilman että hän antaa ymmärtää, että se on ok.

Sama työpaikka, niin #metoo estää.

Anteeksi, mutta miten sinä oikein sitten yleensä etenet naisten kanssa? Ahdistelet vai, jos kerran #metoo estää.

Vierailija
18/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkaan.

Mahdat olla mielenkiintoinen tyyppi.

Vierailija
19/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette siis homoja?

Vierailija
20/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vähän tarkemmin vielä niin molemmat vaaleita eikä erityisen pitkiä. Toinen leveälanteinen mutta hoikka, toinen hieman vähemmän lanteikas mutta upealla tavalla muodokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän