Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ Ensikot tiistaihin 6.2. ~*~*~

06.02.2007 |

[color=purple] Huomenta vaan taas kaikille ihanille enskoille. Toivottelen teille huomenia vaikka ite täällä taas yökyöpelöin, mä pääsen sitten nukkumaan ku te heräilette :)

Dajm: Noista netistä tilattavista testeistä, Mä tilasin silloin syksyllä tuolta mammaksilta paketin missä olis ovistestejä sekä raskaustestejä niin ne tuli ihan valkoisessa kirjekuoressa omalla nimellä eikä siinä ollut mitään lähettäjämainintaa. En usko että paketista olis heti voinu päätellä mitä siinä on. Hintoja sieltä: ovistestit 6 kpl 10,50 tai 12 kpl 18,50 (liuskatestejä), pakettiratkaisuja esim 12 kpl ovistestejä + 2 kpl erittäin herkkää rtestiä 22,50. (www.mammaksi.fi). Kävin kyllä silloin kattelemassa noita testejä tuolla kotitestit.comissa, sieltä hiukan hintoja poimittuna: ovistestit 10 kpl 13,00 tai 20 kpl 25,00 (advance liuskatesti) tai 7 kpl 10,00 tai 14 kpl 16,50 (Acon liuskatesti), löytyy sieltä myös noita pakettiratkaisuja. Toivottavasti on apua, laittelin nyt näitä tietoja vaikka margelta kysyitkin.

Kata: tsemppiä uuteen kiertoon

Nella: Kiva ku käyt välillä ilmottelemassa että hengissä oot, pupuiluintoa :)

Hermonie: Kyllä se aika varmasti nopeesti menee ja pian pääset neuvolaan :) Onnellista odotusaikaa.

Saikku: vielä piinailee *bd*

Mukavia pakkaspäiviä :) Nyt on oikein talvi ku pakkastakin on reippaasti ja lunta maassa. Tekee vaan mieli käpertyä vällyihin kotosalla, eikä liikkua ulos. No jaarittelut tältä yöltä sikseen ja takaisin töiden pariin..

-Sara-Maria- (jolla kp kalenteri on hukassa, toisin sanoen hyvin pakattuna jossain laatikossa)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas.

Saramaria, kiitos muistamisesta. Mä muistin eilen just kun olin tallentanut mun viestin että sullehan mulla piti vielä terkut laittaa..

Kiva kun muutto teillä jo takana, mukavahan se on omaa kotia laitella. Ja vielä sillä mielellä ettei ihan heti enää tarvitse muuttaa. Mekin muutettiin joku aika sitten reilusti isompaan (omaan/pankin) asuntoon joten tässä sitten asutaan hamaan tulevaisuuteen.

Millaista työtä sä yöllä teet?muistanko mä ihan väärin et sä olisit insinööri? Sorry kamalasti jos mulla on väärä visio mut jotenki jossain mielen syövereissä olis sellainen ajatus =) saatko sä hyvin nukuttua päivällä? Mua kiinnostaa kun itse olen huono valvomaan ja yövuorot tuntuu aina kärsimykseltä. Enkä aina saa edes nukuttua päivällä.

Mutta pitemmittä puheitta mukavaa pakkaspäivää kaikille enskoille. Pakkasta riittää ainakin täällä Savossa -28.

Halauksin hermione

Vierailija
2/9 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta aamulla -31 astetta, huuuiii...

Kata: onnea uuteen kiertoon ja pupuiluintoa!

Nellamaija: vilkutus! Jännä juttu, mut meinasin just eilen huhuilla sinuu, että missä piileskelet : ) Sitten olitkin heti laittanut viestiä! No, en tiedä, mikä alaselkää juilii, tätiä ei onneksi ole näkynyt kuitenkaan. Kiitos peukuista, mut luulenpa, että sen miun oudon tädin takia ei tässä kierrossa tarvi piinailla. Lähinnä piinailen sitä, että millainen seuraava täti on. Sais käyttäytyä kunnolla ; ) Siullahan ovisajat käsillä vai olenko ihan väärässä? Mitkäs muuten mietteet?

Saikku: hihii... sellaisia ne testit on: hyppivät apteekista mukaan ; ) mites kauan meinasit sinnitellä testaamatta! bdbdbd siis edelleen!

Hermione: voi hitsit, netin tökkiminen on kyl tosi inhottavaa. Onnea matkaan neuvolaan, kyllä se 2 vkoa nopsaan menee. Kiitos tsempityksestä! Itseänikin vaan ihmetytti nuo omat mielialan vaihtelut, kun normaalisti olen melko pitkäpinnainen ihminen... Saanko muuten udella, missä päin Savoa asustelet? Itse olen sieltä alun perin kotoisin.

Sara-Maria: kiitos, kiltti, tuhannesti tuosta ovistesti-infosta! Kyllähän nuo netissä taitaa edullisempia olla, joten taitaa olla niin, että käyn ensi tädin jälkeen sieltä niitä tilailemassa. Kun on mullakin nuo kierrot ja tuhrut mitä sattuu, niin niitä saattaa kulua jonkin verran.

).( kävin aamulla työhaastattelussa... saas nähdä kuinka käy! Hakijoita paikkaan hirveesti. Nyt sit rupesi vähän mietityttämään, kun kuulin, että ko. firmalla on 4 kk koeaika... että jos tässä nyt raskautuu, niin mitenkäs sitten? Jos siis sattus saamaan paikan. Ei varmaan tarvii paljon miettiä, jatkuuko työt koeajan jälkeen, jos sillon raskaaksi tulee. Eli voi olla, että jos saan paikan, niin meillä tulee yrittämiseen pieni tauko. Katotaan nyt. Nykyisestä työstä kuitenkin haluaisin mielelläni vaihtaa pois...

Dajm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kuopiossa, en kylläkään ole täältä kotoisin aluperin.

Pienen ikäni aikana olen ehtinyt asustaa niin pohjosessa kuin eteläisessäkin Suomessa. Nyt olen asettunut puoliväliin ja hyvin viihdyn. Miehen perässä " piti" tänne muuttaa =)

Vierailija
4/9 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Onnen Peukutukset Dajmille!! Toivottavasti saat uuden työpaikan =)

Nyt tää poistuu, on aika rasittavaa kirjoitella kun joka sivun aukeamista pitää odottaa vaikka kuinka kauan.. =/

Halit kaikille!!

Vierailija
5/9 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Onnen Peukutukset Dajmille!! Toivottavasti saat uuden työpaikan =)

Nyt tää poistuu, on aika rasittavaa kirjoitella kun joka sivun aukeamista pitää odottaa vaikka kuinka kauan.. =/

Halit kaikille!!

Vierailija
6/9 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pikkuinen tauko, ei oo tullut paljoa kuumeilu-juttuja ajateltua...

Julille, marzulle ja hätähousulle tätipahoittelut!

marge: kyllä juu täälläkin mennään jo ties mitä kp:tä. mieskin jo yksi ilta tokaisi, että jos mentäis lääkäriin. en mä vaan haluais uskoa että näin nuorilla vois mitään ongelmia olla (ja miksikäs ei?)... tsemiä nyt kauheesti, minä pidän peukkuja enkä potki tätiä sinne :)

sara-marialle tsemppiä sisustusjuttuihin! kyllä ne tavarat paikkansa löytävät ennemmin tai myöhemmin.

hätähousu: tsemppiä uuteen kiertoon!

saikku: bdbd!

hermione: kiitos vilkutuksista, sinne kanssa!

titi ja hannah olivat käyneet moikkailemassa, moi vaan! :)

repuli: mitkäs ne ultrakuulumiset oli? voimia pahaan oloon!

dajm: kiitos jaksutoivotuksista yo-kirjoitusten kanssa...en oo kyllä vielä edes saanut aukaistuakaan kirjan kirjaa :P tsemiä työnhakuun!

nellamaija ja kata olivat ilmoittautuneet, heippa sinnekin!

noooh... omaan napaan ei mitään ihmeellistä, kp varmaan joku 7 ja tuhruttelee vieläkin :/ Tänään onneksi sain siivottua kämppää (ja mies vaan NUKKU!) niin on jonkin verran ylpeä itestään :)

vilkutuksia vaan kaikille!

-Mary

Vierailija
7/9 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkutusta taas pienen hiljaiselon jälkeen kaikille on ollut niin kiirus mukamas taas kokoajan. Melkoisen raikas on keli ollut tänään!

Saikku: superpiinailut käynnissä nyt nappaat sen plussan, joten kovasti ++++++++++++pöllytystä!

Nellamaija: vilkutusta o/ ja kiva kun olit käynyt pipahatmassa

dajm: Olen myös käyttänyt noita (muistaakseni) molempia netistä tilattavia ovistestejä ja ihan huomiota herättämättömässä kirjekuoressa ne tulevat. Kerran kolmesta tikuttelu kerrasta sen oviksen bongasin, en kyllä muista kumman merkkisellä testillä. Tässä kierossa oli käytössä (loppuivat tänään) mammaksin tikut mutta ovis plussaa ei näkynyt himmeitä viivoja vain.

Peukkuja työpaikan saantiin!!

Sara-Maria: kiva että muutto on takana ja vois olla hyvä juttu itsekin haudata tuo kp kalenteri jonnekin jemma nimiseen paikaan.

Mary: heitäpä se tuhrutteleva täti ulos ja tsempiä uuteen kiertoon.

Tätipahoitelut ainakin Julille, hätähousulle ja marzulle ja muillekin tietty!

Plussanneistakin titi ja hannah oli ainakin käynyt kuulumisia kertomassa kiva juttu!

ON: kp27/30-40 olisi menossa ja ovista yritin tosiaan bongailla mutta eipä sitä tikkuun ainakaan ole tullut =( limoja ym. on kyllä ollut mutta tiedä nyt sitten ovuloinko ollenkaan! Huomenna olisi sitten se ensikäynti aika että eiköhän sitä sieltä ala selviämään mistä tämä homma meidän kohdalla mätää. Jännittää ja huolestuttaa!

-hapö-

Vierailija
8/9 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin palstaillut ja nyt tämä vauva-lehden sivukin tökkii. Ei meinaa millään avata loppuun asti sivuja. Ärsyttää oottaa vartti ennen ku sivu aukeaa. :/

Sara-Maria: Kiva kun jaksat availla pinoa, vaikka elätkin muuttohässäkän keskellä. :) Muistattehan silti pupuilla?

Hermione: Millon sulla on neuvola sun muut ihanat jutut? Viikotkihan sinulla karttuu ihan hurjaa vauhtia. :) Millasia oireita sulla on?

Dajm: Tsemppiä työhaastatteluun! Äläkä turhaan nyt mieti koeaikoja sun muita, ressaamatta paras! Eihän sinun tarvitse/kannatakaan sanoa mitään tulevasta raskaudesta töissä ennen kuin ainakin ne 3 kk on täynnä. :)

Hapö: tule sitten kertomaan miten siellä ekalla käynnillä meni. Toivotaan että kaikki on ok ja tulevat vaavit vaan oottelee oikeaa aikaa paukasta paikalle. :) bd

Tätipahoittelut ainakin Julille, Hätähousulle ja Marzulle. Pupuilumielin uuteen kiertoon, eiks je?!

Mary: Mikäköhän nuita ukkoja nukuttaa, itekin tänään järjestelin paikkoja ja käytin koiran tunnin lenkillä ja vielä tein ruokaa ja yks vaan nukku! :D No sainpahan brassailla sitte omilla tekemisillä, ku toinen vaan löhös.

Saikulle vielä erikoisplussatoivotukset ja muillekin vilkutuksia ja +tuulia!

ON: Kp 17/28-35 jo, ilmeisesti dpo 3, fertilityfriendin ja ovistestien ja limojenkin mukaan. Mie oon parina aamuna mittaillu lämpöjä, eka 36,5 ja sitte 35,6 ja 35,0. Mie oon ihan kylmettynyt sään myötä vissiin, ku ei ainakaan lämmöt ole koholla... Pitää tutkailla niitä enemmän ku ehtii mittailemaan samoihin aikoihin. Saa nähä mitä käyrää tulee.

Mukavia pakkaspäiviä enskakamut!

s-k-

Vierailija
9/9 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kaikille. Vaikkei täällä noin huimiin lukemiin päästä, mistä Dajm mainitsi. Mun lämpömittari on vissiin tehty Espanjassa, kun menee aina pakkasella sekaisin ;)

Dajm: Elähän murehdi siitä raskautumisesta / työn saamisesta. Juttuhan on tosiaan niin, ettei sun tarvitse / kannata kertoa ennenkuin 12 vko on täynnä. Toisekseen, raskaus ei kuulemma ole syy katkaista työsuhdetta koeajan jälkeen. Tiedä sitten, mitä se käytännössä meinaa.

Sara-Maria: Onnea uuteen kotiin. En vielä tainnut onnitella... Meitsi pääsee kanssa jossain vaiheessa kesää laittamaan kotia. Aikaahan niitä laatikoita on purkaa, koska todennäköisesti sinäkään et ihan hetkeen, jos koskaan, ole uudelleen niitä pakkaamassa. Tietty olo on varmasti vähän sekava laatikoiden keskellä.

Mary: Meille sanottiin eilen lääkärissä, ettei vuosi ole näissä asioissa aika eikä mikään. Tämä mun lääkäri oli kyllä syksyllä sitä mieltä, että ajoissa kannattaa tutkia ainakin tietyt asiat (eli kun yritystä on reilu vuosi takana), niin saa oman mielensä rauhoittumaan. Tsemppiä sinne kovasti.

S-K: eipäkä se kai mikään ihme näillä pakkasilla ole, jos lämmöt putoilee. Mä ainakin kaivaudun kohta peiton alle, enkä aio pistää nokkaani enää ulos... paitsi aamulla, kun on pakko lähteä töihin. Höh!

ON: Ultrassa kaikki hyvin, nyt on meitsinkin mieli rauhoittunut. Siellä se juustonaksu sykähteli. Mittaa kaverilla oli hurjasti... 1,2 cm... vau. Armaalla ukkelilla meni jotenkin kaikki pasmat ihan sekaisin siellä siinä kohtaa, kun mä hyppäsin siihen laverille makaamaan. Jotenkin se oli ihan hämillään... hih ;) Toisaalta, eipä se ollut ennen gynellä käynytkään. Nojup, mutta... Juustonaksu oli siis oikeassa paikassa ja syke näkyi selvästi, eli hyvää kuului. Tänään kerroin sitten pomolle tilanteen. Pyysin, ettei se puhuisi vielä muille mitään, kun ei koskaan tiedä... Jäi sellainen tunne, että tätä oli vähän ennakoitu. Kauheasti onnitteli ja jakeli ohjeita, sedällä itsellään kun on lapsia ihan omiksi tarpeiksi ja vähän muidenkin. Positiivinen keskustelu kaikenkaikkiaan.

Sara-Maria: Kai mut nyt sitten voi päivittää plussanneeksi. LA 22.9.07. Hui... saanhan mä vähän vielä keikkua täällä?

Vilkutuksia kovasti kaikille ihanille enskoille!!!!!!

- R