Miten Klarnaan saa yhteyttä ILMAN bottia?
Pitäisi kysyä ostoksesta, jota ei näy missään sovelluksessa, joten vaikea valita ostos mitä kysymys koskee. Eikö tuonne tosiaan voi soittaa mihinkään? Ainut tapa kysellä on keskustella botin kanssa, joka ymmärtää vain rajallisen määrän kysymyksiä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten niinkin iso pulju kuin Yliopiston apteekki käyttää Klarnaa.
Niin ja vielä PELKÄSTÄÄN Klarnaa, on monia muitakin maksupalveluntarjoajia, en tiedä, onko Klarna joku kiristäjäfirma tai miksi niin moni verkkokauppa käyttää vain Klarnaa ???
Semmoinen vinkki Klarnalta laskulla tilaaville, että lasku kannattaa ehdottomasti maksaa aina "manuaalisesti" omassa verkkopankissa. Eli syötät ne sähköpostiin tulleen laskun tiedot manuaalisesti verkkopankissa laskun maksaessasi. Näin välttyy monelta harmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vielä PELKÄSTÄÄN Klarnaa, on monia muitakin maksupalveluntarjoajia, en tiedä, onko Klarna joku kiristäjäfirma tai miksi niin moni verkkokauppa käyttää vain Klarnaa ???
On ainoa joka ei ota lisäveloitusta laskulla maksamisesta. Voi olla tietysti muitakin syitä.
Eikö kirjautuminen onnistu?
Palauta Klarna-tilisi
Jos sisäänkirjautuminen ei onnistu, pääset takaisin tilillesi seuraamalla
näitä ohjeita
.
Soita meille vierailijana
Jos tilin palauttaminen ei edelleenkään onnistu tai sinulla ei ole tiliä, soita meille vierailijana.
Soita meille
09 42450031
Aukioloajat:
Ma-Pe 9:00-18:00
Suljettu pyhäpäivinä.
Puhelusta veloitetaan paikallisverkkomaksu (pvm)
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen vinkki Klarnalta laskulla tilaaville, että lasku kannattaa ehdottomasti maksaa aina "manuaalisesti" omassa verkkopankissa. Eli syötät ne sähköpostiin tulleen laskun tiedot manuaalisesti verkkopankissa laskun maksaessasi. Näin välttyy monelta harmilta.
Totta !!
Vierailija kirjoitti:
Klarna on maailmalopun pulju. Ovat olleet otsikoissa jopa Suomen uutisissa, koska perivät jo kertaalleen maksettuja laskuja asiakkailtaan uudelleen ja uudelleen.
No niinpä tietysti, olisihan se pitänyt arvata.
Olin sitten niin typerä, että luotin Klarnaan kun sieltä tuli sähköposteja maksamattomasta laskusta, jonka olin omasta mielestä maksanut jo kertaalleen.
En tosin jaksanut tarkastaa tilitietojani niin tarkasti, että olisin voinut ollut täysin varma suuntaan tai toiseen, mutta vahva tunne jäi, että nyt maksettiinkin tuplana. Noh, oma vika kun olin laiska.
- ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainoa joka ei ota lisäveloitusta laskulla maksamisesta. Voi olla tietysti muitakin syitä.
Joo eivät veloita maksukulua, mutta jostain tämä kulu katetaan ja se katetaan siitä, että asiakaspalvelu sai kenkää, ei toimi enää lainkaan!
Mielestäni siellä ON PARAS botti ikinä. Se vastasi kuin ihminen. Muut botit eivät tee sitä. Joskin asia voi jäädä epäselväksi, ellet kysy pankistasi. Klarnan toiminnassa on ollut jotain muutoksia viimeaikoina, liekö korjattu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni siellä ON PARAS botti ikinä. Se vastasi kuin ihminen. Muut botit eivät tee sitä. Joskin asia voi jäädä epäselväksi, ellet kysy pankistasi. Klarnan toiminnassa on ollut jotain muutoksia viimeaikoina, liekö korjattu vai ei.
Mitäää, kirjoita uudelleen, mitääää, kirjoita uudelleen, mitääää kirjoita uudelleen. Mukavaa päivänjatkoa! Ihan OK vastaus sinun mielestäkö?
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne voi vaikuttaa "vakuuttavalta ja ihmismäiseltä", mutta vastaukset täyttä shaibaa luotettavuudeltaan. Ehkä totta ehkä ei.
Voivoi kun mummot ei enää pysty soittamaan! Mistä nyt yksinäisyyteen juttuseuraa??
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita siihen, että haluat keskustella oikean ihmisen kanssa.
Mulle botti jankkas vastaan koko ajan että on oikea ihminen 🤣 lopulta kun sanoin tekeväni rikosilmoituksen niin sain puhelinnumeron jota ei löydy kun noin vaan mistään ja siellä oli ihan oikea ihmisen luurin päässä ja asia hoitui. Sitä numeroa ei kuulema saa jakaa.. valitettavasti en muosta sitä nyt. Mutta jankkaa tarpeeksi kauan botille ja uhkaile sitä!
Mitä naisten somesta matkittua trendipaskaa ap taas osti?
Voiko mistään kaupasta enää tilata mitään, ilman että tämä pulju on välissä?!
Kyse ei ole siitä, mitä ostin. Vaan etten saanut sitä laskua koskaan ja olin unohtanut koko ostokset koska ne eivät olleet kirjautuneet Klarnan appiin vaikka siellä näkyy kaikki vuosien takaisetkin aikoja sitten maksetut. Miten osa näkyy ja osa ei? Seurasin appia ja maksoin laskut ajallaan ja siellä luki aina maksusi ovat ajantasalla. Ja sitten tuli perintäviesti (laskusta jota ei koskaan tullut). Maksoin sen samantien, mutta en voi luottaa tuohon, että ovatko ne laskut nyt ajantasalla vai eivät.
Ap
Se botti aloittaa sillä, että pitää valita mitä ostosta asia koskee. Miten sen valinnan voi tehdä, kun sitä ostosta ei siellä näy? Ei ymmärtänyt kysymystäni, ettei ostosta näy apissa. Mutta ymmärsi sen, että haluan puhua ihmisen kautta ja jonotan nyt sitä oikeaa ihmistä.
Hupsistakeikkaa, jokin meni pieleen. Ei onnistunut saada asiakaspalvelua kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellekerho koko Klarna, eivät vastaa s-postiin, chat ei toimi tai chatin toisessa päässä on joku helvetin tumpelo, vaikka on elävä henkilö vaikuttaa Botilta, niin tyhmiä he siellä ovat, linjoilla saa roikkua 15-30 minuuttia, ihan järkyttävää hoitaa asioita heidän kanssaan.
Tii on tottta! Kerran kun sain saman vastauksen kolme kertaa, niin kirjoitin että haluan asioida ihmisen kanssa. Vastaus oli että olen ihminen
😀
Tilaus, jonka olen tehnyt, ei siis näy tuolla sovelluksessa ollenkaan. Siitä tuli kuitenkin perintä. Soitin sinne perintäfirmaan ja siellä sanoivat ostoksen olevan tehty xx.x.2024 firmasta X. Sellaista ei minun Klarna-sovelluksessani näy, mutta laskuttaja on Klarna.