Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen uusi mies, mistä te muut olette löytäneet?

Vierailija
05.08.2024 |

Olin pari vuosikymmentä yhdessä exän kanssa joka löysi liiton aikana montakin naista....mä olin koko ajan uskollinen.

Mutta mistä nykyään uusia miehiä löytää?! 😅 Varattuja en vie, baareissa en pyöri....Puhuva ja pussaava vielä pitäisi osata olla, onko tällaisia (n. 50-v) edes olemassa, ei ole omakohtaista kokemusta....ex kun puhui ja pussasi ihan muita naisia kuin mua.

Kokemuksia?! 

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sun kohdalla ole elämä jo ohitse

No älä ny! kyllä joku 80 vuotias ottaa mielellään viriilin 50 vuotiaan tytön.

No en mä nyt ihan vielä 50 ole, mutta kyllä joo kohta oon. Eikö kukaan viiskymppinen mies pidä ikäisistään naisista? Auts. Mutta olen työssäkäyvä ja hyvinsäilynyt muutenkin, auttaakohan nämä? 

Minä en halua vanhusnaista, enkä edes ikänaista, ja melkein poikkeuksetta kaikki kuuluisat miehet (joista uutisoidaan) hylkäävät vanhan naisensa kun nainen tullut noin 45v ikään, eli kun hänellä on alkanut vaihdevuodet.

Miehet haluavat harrastaa hyvää seksiä naisensa kanssa (ei liukkariseksiä eikä feikkiseksiä), ja seksileikkejä ja erotiikkaa muutenkin. Se kaikki saa miehet tuntemaan rakkaut

luontohan on suunnitellut asian niin että mies kerkee kuolla ennen kuin naisen vaihdevuodet alkaa.

Vierailija
142/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee elämää hukkaan jos kaikki pyörii uuden kumppanin löytämisen ympärillä. Aikuisen ihmisen on hyvä opetella elämään ja tulemaan toimeen yksinkin vasta sitten tietää haluaako ja miten tiiviisti haluaa elämänsä jonkun toisen kanssa jakaa.  Itse en haluaisi enää kuin korkeintaan tapailusuhteen enkä aktiivisesti edes sellaista hae sillä sellainen tulee vastaan jos on tullakseen ja sellaisista kaikista paikoista missä ihmiset näkevät ja kohtaavat toisiaan (kuntosalit, lenkkipolut, kaupan kassajono, kahvilat, ravintolan terassi jne.). En näe siinä mitään pahaa edes vähän varttuneempien kohdalla jos kumppaneita otetaan koeajalle ja ne menevät silloin tällöin vaihtoonkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miehenä kaipaisin oikeaa parisuhdetta. Mä en tiedä mitä ihmiset toisistaan oikeasti etsii, mutta hyvä puoliso on parhaimmillaan kaikkea, kaveri harrastuksiin ja matkusteluun, ystävä, rakastaja. Mitä pidempi suhde sen parempi luotto ja turva. 

Mitä iloa on olla kotona yksin, kun voi laittaa hyvää ruokaa, katsoa tvtä, saunoa, vaeltaa, jutella, lenkkeillä, jne. puolison kanssa. 

Vierailija
144/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilailin Woltista ja Foodorasta kaikenlaista ja jos lähetti miellytti silmää niin panemiseksihan se aina meni.

T. Somalinrakastaja

Vierailija
145/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit tämän edellisen?

Baarista, mutta olin alle 20-v.

Ap

Että näin. Herääkö mitään ajatusta miksi näin kävi? mikä oli toisin?

Ikä.

Ap

Vierailija
146/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä, harrasteista, lasten harrastusten kautta tai muutoin tuttavapiiristä.

Itse en välitä Tindereistä enkä baareista, minulla on miespuolisia kavereita muutenkin, niin tutustun helposti jollain lailla tuttuihin miehiin ja sieltä sitten löytyi.

Vierailija
147/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä miehenä kaipaisin oikeaa parisuhdetta. Mä en tiedä mitä ihmiset toisistaan oikeasti etsii, mutta hyvä puoliso on parhaimmillaan kaikkea, kaveri harrastuksiin ja matkusteluun, ystävä, rakastaja. Mitä pidempi suhde sen parempi luotto ja turva. 

Mitä iloa on olla kotona yksin, kun voi laittaa hyvää ruokaa, katsoa tvtä, saunoa, vaeltaa, jutella, lenkkeillä, jne. puolison kanssa. 

No tämä. Tätä meillä oli puolison kanssa kunnes alkoi konstailemaan ja tätä mä kaipaan.

Ap

Vierailija
148/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, silloin ei kannata ottaa miestä. Ne syövätkin ihan hirveesti ja kouluttaminen vaatii todella pitkää pinnaa."

Koiria koulutetaan, miehistä otetaan vain sellainen joka on ihan itse oppinut käyttäytymään ihmisiksi. Ja jos sellaista ei löydy niin sitten ollaan ilman.

Vierailija
149/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täsmälleen samaa mieltä. 

Vierailija
150/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaista minäkin naisena kaipaan. Harvassa tuntuu olevan miehet, jotka janoaa aitoa kumppanuutta. 

Vierailija
151/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään koska en ole etsinytkään. En tarvitse miestä mihinkään kuten jotkut miehet eivät tarvitse naista mihinkään eivätkä siksi halua ketään. 

Vierailija
152/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksin oleminen on parasta. Nautin siitä kun voi yksin katsoa tvtä,saunoa,tehdä ruokaa jne. En halua jutella kenenkään kanssa,vaellus,lenkkeilyt ei kiinnosta  mutta vaikka kiinnostaisi niin nekin asiat tekisin mieluiten yksin.

Vierailija
153/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä näin 15 vuoden suhteesta eronneelta naiselta. Sen tiedän että haluan vakavan suhteen, yhteisen kodin sekä tulevaisuudessa naimisiin. En halua pelkkää satunnaista tapailua loppuelämältä. 

Vierailija
154/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja mietteitä näin 15 vuoden suhteesta eronneelta naiselta. Sen tiedän että haluan vakavan suhteen, yhteisen kodin sekä tulevaisuudessa naimisiin. En halua pelkkää satunnaista tapailua loppuelämältä. 

Tsemppiä sulle

Ap

Vierailija
155/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo, silloin ei kannata ottaa miestä. Ne syövätkin ihan hirveesti ja kouluttaminen vaatii todella pitkää pinnaa."

Koiria koulutetaan, miehistä otetaan vain sellainen joka on ihan itse oppinut käyttäytymään ihmisiksi. Ja jos sellaista ei löydy niin sitten ollaan ilman.

Hyvin sanottu. 👍🏻

Ap

Vierailija
156/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun sinkkuryhmiin facessa ja whatsapissa. Tuolla whatsapissa varsinkin kun yleisesti jutellaan, niin tutustuu kyllä hyvin toisiin.

Ja näkee kun tulee joku uusi nätti nainen, miten miehet ovat jonossa tutustumassa, sekin jonka kanssa yksäreitä vaihdat :D laskee hieman intoa, että kannattaakohan treffeille vääntäytyä.

Vierailija
157/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä, harrasteista, lasten harrastusten kautta tai muutoin tuttavapiiristä.

Itse en välitä Tindereistä enkä baareista, minulla on miespuolisia kavereita muutenkin, niin tutustun helposti jollain lailla tuttuihin miehiin ja sieltä sitten löytyi.

Miten lasten harrastusten kautta saa miehiä?

Vierailija
158/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaista minäkin naisena kaipaan. Harvassa tuntuu olevan miehet, jotka janoaa aitoa kumppanuutta. 

on meitä miehiä valtavasti mutta ei vaan tunnu kelpaavan . Juuri näitä asioita etsin itsekin mutta tulos täysi 0. On se ihme ettei tällaiset ihmiset kohtaa ketkä etsii aitoa rakkautta loputtoman pelailun sijaan.

Vierailija
159/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Noin 3650 päivää ilman seksiäkin.

Ällötys 

Vierailija
160/164 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on meitä miehiä valtavasti mutta ei vaan tunnu kelpaavan . Juuri näitä asioita etsin itsekin mutta tulos täysi 0. On se ihme ettei tällaiset ihmiset kohtaa ketkä etsii aitoa rakkautta loputtoman pelailun sijaan.

Niinpä.😟 Sitten me kiltit ja uskolliset joudutaan näiden pleijereiden uhreiksi. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi