Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-deittimies haluaa tavata uudelleen vuosi ensitreffien jälkeen

16.12.2022 |

Onko kellekään käynyt tällä tavalla:

Mitä mieltä te olette?

Kävin reilu vuosi sitten treffeillä Tinderissä tapaamani miehen kanssa. Treffit sujuivat hyvin. Sovittiin uudet treffit viikon päähän perjantaille, että mennään ensin leffaan ja sitten syömään ravintolaan. Edeltävänä päivänä eli torstaina tämä mies ilmoitti minulle, että treffit täytyy perua, kun hän on sairastunut flunssaan. Tämä oli tietenkin ihan ok, eihän sille mitään mahda. Sitten seuraavana torstaina kysyin hönellä, että joko hän on paranemaan päin, että haluaisiko hän sopia treffit seuraavalle päivälle, eli perjantaille. Tähän hän vastasi, että hän on vieläkin flunssainen. Kuitenkin samaan hengenvetoon hän lisäsi, että hän on menossa parin päivän päästä lauantaina kaverein järjestämiin pikkujouluihin. Ihmettelin vaan, että mitenkäs hän voi flunssaisena mennä pikkujouluihin? Sitten sunnuntaina lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että miten pikkujoulut menivät, johon hän vastasi, että meni oikein hyvin, ei tullut edes darraa. Tämän jälkeen miehestä ei enää kuulunut mitään. Kaikki viestittely tapahtui siis Tinderissä, ei oltu vielä vaihdettu puhelinnumeroita. Tänään sitten sama mies oli lähettänyt minulle tykkäyksen, johon tahallani tykkäsin takaisin. Kysyin häneltä, että eikö hän muista, että kävimme jo kerran treffeillä ja sovittiin uudetkin, jotka hän perui, eikä hän tehnyt aloitetta uusien treffien sopimiseksi. Tähän hän vastasi, että hän kyllä muistaa minut hyvin ja että oli hänen moka, että hän ei lähettänyt minulle viestiä, mutta kun hän odotti minun ottavan yhteyttä häneen. Hän ehdotti, että käytäisiinkö nyt uudelleen treffeillä.

Minusta tuo on aika outoa käytöstä. Jos minä olisin siinä tilanteessa, että joutuisin perumaan treffit, niin kyllä minä ainakin ihan oma-aloitteisesti ehdottaisin uutta ajankohtaa treffeille. Lähinnä tulee mieleen, että onko hän täysin päästään keksinyt tuon flunssaan sairastumisen siksi, koska hän on tavannut jonkun kiinnostavamman naisen.

Poistin matchin. Silloin vuosi sitten ensitreffien jälkeen olisin halunnut tavata uudelleen, mutta mitäpä sitä uudelleen tutustumaan, jos mies ei ole nähnyt sen vertaa vaivaa, että olisi ottanut yhteyttä alunperinkään sopimaan uusia treffejä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää ollut vähän aikaa sitten täällä? Oletko suomenruotsalainen kaunotar, johon jokaisen komean IT-nörtin pitäisi rakastua?

2/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää ollut vähän aikaa sitten täällä?

Joo, mun edellinen aloitus samasta asiasta poistettiin ilmeisesti asiattomien kommenttien vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää ollut vähän aikaa sitten täällä?

Joo, mun edellinen aloitus samasta asiasta poistettiin ilmeisesti asiattomien kommenttien vuoksi.

Eli siis olet kaunotar!

Vierailija
4/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ollut vuoden Tinderissä?

5/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä jo 16kk, koska en ole löytänyt miestä, joka haluaisi alkaa olee mun kaa. 20 treffit takana.

Vierailija
6/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä jo 16kk, koska en ole löytänyt miestä, joka haluaisi alkaa olee mun kaa. 20 treffit takana.

Taidat olla Helsingissä. Painaako sulla vielä joku entinen suhde? Eikä siellä ole oivia miehiä vaikka joka päivälle.

Vierailija
7/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jätetty ja haluaa nyt panna sinua. Kylä tuollaiset tiedetään.

Vierailija
8/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että ensitreffit oli ihan ok mutta kumpikaan ei laittanut niiden jälkeen viestiä. Kiinnostusta toisille treffeille ei omalta puoleltani ollut. No, meni ehkä 4 kuukautta kun mies on yhtäkkiä yhteydessä ja kyselee kuulumisia. En vastannut mitään.

Vierailija
9/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Mies on jätetty ja haluaa nyt panna sinua. Kylä tuollaiset tiedetään.

Johtuisiko näistä "Jätä se sika!" kommenteista? :D

Vierailija
10/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se mällihomma, nieletkö?

Vierailija
11/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sano sille että: "Aletaax olee?". Jos se toimisi?

Vierailija
12/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että mies on vielä vuoden päästä tapaamisesta sinkku? Esimerkiksi Helsingissä naisista on ylitarjontaa. Koulutetut miehet viedään käsistä.

13/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että mies on vielä vuoden päästä tapaamisesta sinkku? Esimerkiksi Helsingissä naisista on ylitarjontaa. Koulutetut miehet viedään käsistä.

Kysyin häneltä ihan huvikseni, että monenko naisen kanssa hän on käynyt treffeillä tämän vuoden aikana, johon hän vastasi, että kuuden naisen kanssa, mutta syksy on tähän asti ollut hiljainen ja vaan yhden naisen tavannut kesän jälkeen.

Vierailija
14/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei kiinnosta seurustelu sen pitempään. "Chase is better than the catch"  on sanonta joka pätee useisiin miehiin.

Vierailija
15/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei kiinnosta seurustelu sen pitempään. "Chase is better than the catch"  on sanonta joka pätee useisiin miehiin.

Niinpä. Nämä eivät lopeta koskaan ja heidät tunnistaa siitä että seurustelusuhdetta ei muka vuodenkaan sinkkuuden jälkeen löydy. Ja nyt puhun siis akateemisesti koulutetuista miehistä.

16/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
17/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin ketjua varmasti lukee joku sellainen, joka on kuluneen vuoden aikana deittaillut ko miestä.

18/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

19/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen henkilön, joka on joutunut perumaan treffit, tehtävä on itse ehdottaa uutta ajankohtaa treffeille. Näin ainakin itse tekisin.

20/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että ensitreffit oli ihan ok mutta kumpikaan ei laittanut niiden jälkeen viestiä. Kiinnostusta toisille treffeille ei omalta puoleltani ollut. No, meni ehkä 4 kuukautta kun mies on yhtäkkiä yhteydessä ja kyselee kuulumisia. En vastannut mitään.

Tulee mieleen, että mies on ekojen treffien jälkeen ajatellut, että hän varmaan löytää paremman naisen, mutta sitten kun 4kk kuluessa ei näin ole käynytkään, hän ajattelee, että kyllä sinäkin kelpaat paremman puutteessa.