Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein ansan banaanikärpäsille, mutta eihän ne pirulaiset mene sinne

Vierailija
05.08.2024 |

Laitoin tyhjään roskapussiin banaanin kuoret. Ne ei vaan mene sinne. Kaikkea olen kokeillut, mutta silti niitä pörrää keittiössä. Tiskipöydän pidän tyhjänä ja puhtaana, mutta niitä on kumminkin joka paikassa. Pitääkö tässä nyt menettää hermonsa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen banaanikärpästen suhteen luovuttanut, olen vuosia soveltanut kikkaa, jonka joskus lehdestä luin: jos mikään muu ei auta, kuvittele että ne ovat keijukaisia.

Kärpäsiä en ymmärrä, mutta tavallaan ihailen röyhkeyttään. Kotini on liian pieni meille kaikille, joten valitettavasti pyrin eliminoimaan näitä kämppäkavereita. Tästä huolimatta ne tykkäävät kävellä ihollani, tulevat jopa rakastelemaan korvan juureen- tämän otan ihan haistatteluna: kuoleman uhatessa - rakastele!

Epäilen kuitenkin että kyseessä on jonkinlainen Tukholman syndrooma, joka kärpäsille on kehittynyt. Tap  an niitä, mutta ne pitävät minusta. Luuleeko ne että olen niiden luoja? 

Ne banaanikärpäset eivät ole lukeneet ohjeita iltapäivälehdistä miten sinne ansaan mennään.

Vierailija
62/64 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidilla hoituu asia kerralla. Kaikki jäteastiat tyhjennetään ja pestään. Tasot jne. tyhjennetään, sumutetaan Raidia joka puolelle, keittiön ovi kiinni. Sumutus vartin päästä uudelleen. Sitten tuuletetaan ja pyyhitään tasot, ovet ym. Ei enää banaanikärpäsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
64/64 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoksasin joku vuosi sitten että Raid kärpäspyydys ikkunaan liimalevyllä nappaan banaanikärpäset yksitellen ja nopeasti. Kun ovat parkissa jossain ovenkarmissa tai peilissä niin levy vaan ihan lähelle ja lentävät liimaan. Toimii, mutta kait viinietikat ja tiskiainekin ajaa asian ajan kanssa.