Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut eivät elä ollenkaan. 50 täytetty eikä yhtään pitkää suhdetta takana

Vierailija
05.08.2024 |

Ei olla asuttu edes avoliitossa, aviosta puhumattakaan. Vain tinder-tason suhteita.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä=parisuhde?

Kuulostaa tosi surulliselta ja pieneltä elämältä, jos sitä ei ole rakennettu minkään muun kuin parisuhteen varaan.

Vierailija
22/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sitä miksi sen rakentaa, hyvin pitkälle.

Eräs ihminen sanoi noin, kun hänellä meni hyvin. Ei sanonut sitten enää, kun asiat kääntyivät päälaelleen.

Elämä voi yllättää, monella tavoin. Voi sairastua, tai voi voittaa rahapelissä, voi löytää hyvän puolison, tai menettää sen vaikka kuoleman kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo kiinnostanu mennä jonkun toisen mielitekojen mukaan tässä elämässä ja tehdä kompromisseja. Ei Tinder-tasoisesti tai muutenkaan.

Vierailija
24/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olekaan niin että ne jotka on pitkissä parisuhteissa kalkkiintuu aikaisemmin koteihinsa ja ne jotka elää villiä sinkkuelämää oikeasti elää?

Vierailija
25/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse et taida elää. Miten toiseen ihmiseen ripustautuminen on elämää? 

Yksin juuri on paras elää, voi elää, kuten haluaa

Vierailija
26/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten parisuhde liittyy elämiseen.

Kyllä hyvä parisuhde parantaa elämää paljonkin. Eikä se sulje pois mitään muuta, kuten matkustamista tai harrastamista. Kaikki ei vaan sitä hyvää parisuhdetta löydä, kaikki ei edes kunnolla yritä.

Vierailija
27/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Elän varakkaana yksin ja itsenäisesti! Viihdyn elämässäni mainiosti!

Vierailija
28/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sitä miksi sen rakentaa, hyvin pitkälle.

Eräs ihminen sanoi noin, kun hänellä meni hyvin. Ei sanonut sitten enää, kun asiat kääntyivät päälaelleen.

Elämä voi yllättää, monella tavoin. Voi sairastua, tai voi voittaa rahapelissä, voi löytää hyvän puolison, tai menettää sen vaikka kuoleman kautta.

No silti se elämä pitää itse rakentaa, hankkia se puoliso ja vaikka terveys ei olisi paras mahdollinen, niin löytää sitä itselle merkityksellistä tekemistä ja elämänsisältöä. Mitään ei minulle ole tullut ilmaiseksi ja vaan toivomalla, on pitänyt hankkia kaikki se hyvä.

Vierailija
29/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tässä sun esimerkissä parisuhde liittyy kuolemiseen, ei elämiseen. 

Vierailija
30/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lyhytsuhdetta tai tinderseuraa. En nuorenakaan pikajuttuja etsinyt, se tuntui pakotetulta että muut vetivät suhteesta toiseen. Etsin laatua ja sitä ei ollut. Kaikki joivat ja osa oli seks.hulluja. Olin sinkku sitten. Olemme niin erilaisia ilmeisesti.

Vierailija
31/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää voi monella tapaa. Parisuhde ei ole mikään synonyymi elämiselle tai elämässä onnistumiselle. Jokainen määrittelee itse hyvän elämän ja se voi olla jokaisen kohdalla täysin erilainen.

Vierailija
32/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa olla omavarainen! Pari hyvää frendiä on ja fyrkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi