Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisilla ei ole keskustelutaitoja

Vierailija
05.08.2024 |

Ei oikein olla kiinnostuneita muitten asioista, vain niistä omistaan. Ei kysellä toiselta mitään tarkentavia kysymyksiä tämän sanomiin asioihin, ja lähinnä kerrotaan vaan niitä omia asioita. Itse en ainakaan saa tuollaisesta juttelusta kuin ärsyyntyneen olon.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maissa sitten on?

Vierailija
2/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maissa sitten on?

Mitä väliä? Keskustelen lähinnä suomalaisten kanssa, joten en voi sanoa, että maailman ihmisillä ei ole keskustelutaitoja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, että olen yksi näistä. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta muiden asiat eikä small talkit. Mä haluan tuollaisista tilanteista vain nopeasti pois.

Vierailija
4/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, että olen yksi näistä. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta muiden asiat eikä small talkit. Mä haluan tuollaisista tilanteista vain nopeasti pois.

Ihan ok. Tarkoitin lähinnä ihmisiä, jotka paasaavat vain omat asiansa, eikä toiselle jää suunvuoroa ollenkaan.

Ap

Vierailija
5/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no kyllä mä ainakin hyvin nukuin viime yönä.

Vierailija
6/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannun. Asuuhan Suomessa myös meitä muista maista muuttaneita, miksi pitää sanoa suomalaisia, se on ihan rasismista. Tästä kyllä huomaan että osa teistä syntyperäisistä Suomen asukkaista ette osaa keskustella taidokkaasti, ettekä sivistyneesti.

Vierailija
7/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataakosiellä

Vierailija
8/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vauvapalstan keskustelut? Onko yhtään ketjua joka ei olisi muuttunut jossain vaiheessa täyteen haukkumista, solvausta ja riitelyä? 

Vierailija
9/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites vauvapalstan keskustelut? Onko yhtään ketjua joka ei olisi muuttunut jossain vaiheessa täyteen haukkumista, solvausta ja riitelyä? 

Älä ruma inkkeli jaksa!

Vierailija
10/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai onko yhtään mielenkiintoista keskustelua, jota ei poistatettaisi kun ei toiset saa olla eri mieltä? Ei kukaan jaksa panostaa eikä miettiä sanomisiaan. Eikä kukaan nähtävästi pysty olemaan provosoitumatta.

Vierailija
11/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua siis harmittaa se, että muut puhuvat omista asioistaan, vaikka sinä haluaisit puhua omistasi?

Vierailija
12/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan maailmanlaajuinen ominaisuus kun on deittisovelluksissa yrittänyt jutella myös ulkomaalaisten naisten kanssa.

Yksikin meksikolainen kirjoitti 703 sanan viestin jossa ei ollut mulle ainuttakaan kysymystä. Kertoi vain itsestään ja kotimaastaan.

Vierailija
13/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Loukkaannun. Asuuhan Suomessa myös meitä muista maista muuttaneita, miksi pitää sanoa suomalaisia, se on ihan rasismista. Tästä kyllä huomaan että osa teistä syntyperäisistä Suomen asukkaista ette osaa keskustella taidokkaasti, ettekä sivistyneesti.

Oliko tää parodiaa? Jos oli, ei kukaan ymmärrä. 

Vierailija
14/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, sitä näköjään kaivataan ulkomaalaistyylistä small talkia. Annapa olla, kun itäsuomalainen aloittaa paikallisen normaali small talk -keskustelun etelä- tai länsisuomalaisen kanssa, niin johan on naama norsunveellä. Sitten rääytään jo keskustelupalstoilla, miten idässä on ihan kamalaa sakkia.

Vierailija
15/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te, jotka paasaatte vain omista asioistanne ilman kiinnistusta muiden asioihin, pysyä vain poissa ihmisten ilmoilta, niin sitten muut voisivat päästä ihan hyviin keskusteluihin.

Vierailija
16/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli (taas) mahtava "huumorintajuinen" Match.  Viesteissä vastaa juuri ja juuri siihen mitä kerron ja kysyn. Ajattelin ensin treffejä, mutta lopetin viestitkin ja poistin koko profiilini.  Tyhjän saa pyytämättäkkin.

Vierailija
17/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maissa sitten on?

Aika harvassa. Ranskassa, Saksassa, Intiassa, Kiinassa ei todellakaan. Tietyissä paikoissa Yhdysvaltoja ja latinalaisessa Amerikassa on ollut enemmän vuorovaikutteista sekä jotkut italialaiset, espanjalaiset, turkkilaiset ja kreikkalaiset, vaikka osa heistä on todella itsekeskeisiä.

Vierailija
18/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Loukkaannun. Asuuhan Suomessa myös meitä muista maista muuttaneita, miksi pitää sanoa suomalaisia, se on ihan rasismista. Tästä kyllä huomaan että osa teistä syntyperäisistä Suomen asukkaista ette osaa keskustella taidokkaasti, ettekä sivistyneesti.

Oletko sinä yhä Suomessa? Siinä onkin aikaa, kun olet viimeksi kitissyt julkisesti siitä, että sinua, virolaista siivoonaista, ei arvosteta tarpeeksi. Olet vuosikausia jankuttanut sitä, että olet niin kaunis ja erilainen ja sivistynyt ja kaikki muut ovat rumia juntteja. Kumma juttu, että et muuta takaisin kotiisi tai johonkin mieluisampaan maahan.

Vierailija
19/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua siis harmittaa se, että muut puhuvat omista asioistaan, vaikka sinä haluaisit puhua omistasi?

Ideana olisi, että molemmat saisivat puhua asioistaan. Melko mustavalkoinen maailma sinulla.

Ap

Vierailija
20/35 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole parempi, että puhuu itsestään ja tekemisistään kuin että puhuisi jonkun toisen asioista eli räävitään asioita jonkun toisen selän takana? Yksi ex-työpaikka oli tuolainen, ison valtakunnallisen firman toimisto pienehkössä kaupungissa. Sain tahtomattani kuunnella aika monen kaupunkilaisen edesottamuksista, siis ihmisten, joita en ollut ikinä edes nähnyt enkä ole jälkeenpäinkään tullut näkemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi