Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kyllästyvät nopeasti

Vierailija
05.08.2024 |

Mistähän aloittaisin vaikkapa siitä, että jälleen heräsin ensimmäiseen arkiaamuun loman jälkeen yhä sinkkuna. Olen kovasti käynyt treffeillä vuosien varrella ja yrittänyt löytää kumppanin, joka ottaisi siipiensä suojaan myös nyt 9-vuotiaan lapseni (sain hänet itsellisesti, eikä minulla ole tässä ollut pitempää parisuhdetta kuin kaksi kertaa yhden vuoden sekä muutama alle puolen vuoden tapailu. Sekä yksittäisiä treffejä. Missään näissä suhteissani tyttäreni ei ole saanut bonusisää / välittävää toista aikuista elämäänsä. 

Itsellisenä äitinä on ollut työn takana saada tyttöni hoitoon ja lapsenvahdit maksavat paljon, suhteessa jo kalliiseen yksin maksamaan arkeemme.

Ennen tyttäreni saamista olin kymmenenkin vuoden parisuhteessa sekä viiden vuoden suhteessa. Tytön syntymän jälkeen, siis noin 9 vuoden ajan, olen hämmästellyt vain lyhyiksi jääviä tapailuja. Yhdet-kahdet treffit tai muutaman viikon tapailu, ehkä muutama kuukausi.

Olen yliopistokoulutettu, vakituisessa työssä, ymmärtääkseni olen ystävällinen, nauravainen ja ekstrovertti luonne. Olen mallintöistä nuorempana tehnyt, eli taidan sopia klassiseen ulkonäkökategoriaan normaalipainollani, pitkillä hiuksillani, päivittäisellä meikkaamisella ja naisellisella pukeutumisella.

Nautin seksistä ja sitä on suhteissani ollut joka kerta nähtyämme, siis parhaimmillaan päivittäin. Harrastan liikuntaa ja kulttuuritapahtumia sekä seuraan ajankohtaisilmiöitä. Keskusteltavaa siis aina on riittänyt miesten kanssa.

Miksi tulen hylätyksi kerta toisen jälkeen, kun uutuudenviehätys päättyy? Harrastanko seksiä liian pian eli tulisiko odottaa useammat treffit (nyt harrastan 1.-3. treffien aikana yleensä jo)? Miksi miehet haluavat äkillisesti selata jälleen deittisovelluksia ja janoavat uutta? Ei tällaista ollut aiemmin. Vanhempiemme sukupolvesta puhumattakaan.

Kiitos ja tsemppiä juuri Sinulle, jos painit samantyyppisessä tilanteessa tai millaisessa tilanteessa oletkaan :)

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellinen äiti? Eli yh? Miksi yrittää keksiä hieno termi?

Ne ovat eri asioita

Vierailija
62/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pelleilyyn?

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kaksi rimaa. Yksi seksiin ja toinen parisuhteeseen. Ensimmäinen on helppo ylittää kiinnostavien kanssa, toinen vaikeaa. Jos laskee miesten kohdalla rimaa, on helpompi ylittää myös se parisuhderima. Mutta kun naiset ajattelevat että jos saa seksiä niin siitä on lyhyt matka parisuhteeseen he eivät halua laskea rimaa. Sen sijaan yrittävät loputtomiin samoja miehiä ja aina sama tulos.

Miten sitä rimaa lasketaan? Itselläni ei ole ap:n kaltaisia ongelmia, mutta ihmettelenpä vain, että jos rima on siinä, että on kiinnostunut miehestä ja tuntee tätä kohtaan seksuaalista vetoa, niin riman laskeminenhan tarkoittaa, että pitäisi ottaa jotain epäkiinnostavia, jouta kohtaan ei tunne mitään seksuaalista. Hankalaksi mahtaisi mennä sekin.

Jos jaksaa kiinnostua ainoastaan top-10 -miehistä niin sitten vaan kärsii seuraukset eikä tule tänne valittamaan miksi ei saa pidempää suhdetta.

Vierailija
64/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa olisi miehiä, joille varmaan kelpaisit. Siellä on sen 1990-luvun yhden lapsen politiikan jäljiltä noin 100 miljoonaa miestä enemmän kuin naisia. Nyt nämä kiinalaismiehet hakevat vaimoja uusista alusmaistaan Afrikasta, kun Kiinassa naisia ei yksinkertaisesti riitä kaikille miehille. 

Vierailija
65/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellinen äiti? Eli yh? Miksi yrittää keksiä hieno termi?

Suomi ei oo vissiin äidinkielesi, kun et ymmärrä näiden eroa. Itsellisellä äidillä ei ole sitä lapsen toista vanhempaa, eksää jota uusi kumppani "joutuisi sietämään" - tämähän on usein asia, joka monia häiritsee. Kun eksän kanssa ollaan lasten asioiden tiimoilta tekemisissä, nähdäänkin joskus, jne.

Vierailija
66/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kaksi rimaa. Yksi seksiin ja toinen parisuhteeseen. Ensimmäinen on helppo ylittää kiinnostavien kanssa, toinen vaikeaa. Jos laskee miesten kohdalla rimaa, on helpompi ylittää myös se parisuhderima. Mutta kun naiset ajattelevat että jos saa seksiä niin siitä on lyhyt matka parisuhteeseen he eivät halua laskea rimaa. Sen sijaan yrittävät loputtomiin samoja miehiä ja aina sama tulos.

Miten sitä rimaa lasketaan? Itselläni ei ole ap:n kaltaisia ongelmia, mutta ihmettelenpä vain, että jos rima on siinä, että on kiinnostunut miehestä ja tuntee tätä kohtaan seksuaalista vetoa, niin riman laskeminenhan tarkoittaa, että pitäisi ottaa jotain epäkiinnostavia, jouta kohtaan ei tunne mitään seksuaalista. Hankalaksi mahtaisi mennä sekin.

Jos jaksaa kiinnostua ainoastaan top-10 -miehistä niin sitten vaan k

Mistä tietää, ovatko omat kiinnostuksenkohteet top 10 -miehiä? Itse en ainakaan tiedä.

Vierailija
67/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellaista se nykyään on. Itse olen kauniiksi sanottu ja hoikka ja sporttinen, isot ja kiinteät rinnat, pitkät hiukset, isot silmät ja muhkeat huulet (luonnostaan). Olen kyltymätön ja kokeilunhaluinen seksissä, ja kiltti ja nauravainen luonne. Olen älykäs myös ja töissä asiantuntijana rahoitusalalla. Hyvä työ ja palkka. Miehiä olisi enemmän kuin jaksaisi treffata mutta ei miehiä kiinnosta seurustelu, haluavat vain seksiä. Harva mies on tosissaan liikkeellä, tällaista se vain on nykyään. Siksi valitsen sinkkuuden kun en suostu irtojuttuihin

Itse tuossa sen sanot: "hyvä työ ja palkka". Ei miehet kaipaa itsenäistä naista vaan huolehdittavaa. Olet valinnoillasi jo osoittanut ettet ole parisuhdemateriaalia, vaan vain panoseuraa.

Eli nainen ei voi mitään tehdä oikein. Jos hänellä on itsellään hyvät tulot, on se väärin, kun mies ei voi huolehtia. Ja sitten taas jos nainen on tuloton tai peinituloinen ja mies joutuu huolehtimaan, nainen onkin lompakkoloinen ja sekin on väärin.

Koittakaa jo päättää, mitä haluatte!

Vierailija
68/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kyse täysin tuntemattomasta treffikumppanista, niin en hyppäisi sänkyyn ennen kuin tunnetaan kunnolla. Se vaatii ainakin kuukauden tai parin treffailun. Jos mies on oikeasti kiinnostunut ja viihdytään muuten hyvin yhdessä niin jaksaa kyllä odottaa, jos ei ole niin selviääpähän asia nopeammin.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että hyväksyt sen, että mies hakee miettimisaikanasi seksin muualta.

Ai nytkö kaikki miehet saavatkin halutessaan irtoseksiä? On se jännä, että sinkkuna voidaan olla kuukausia, jopa vuosia ilman seksiä, mutta sitten heti kun alkaa tapailu jonkun kanssa, niin silloin yhtäkkiä sitä seksiä alkaa tulla ovista ja ikkunoista.

Vierailija
69/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista valtaosa ei halua parisuhdetta parisuhteen takia ja hinnalla millä hyvänsä. Valtaosa haluaa oikeasti kiinnostavan kumppanin, jonka kanssa kiinnostus ja vetovoima on molemminpulista, ja sitä parisuhdetta aletaan haluamaan vasta, jos oikeanlainen tyyppi tulee kohdalle.

Vierailija
70/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

What ever, siinähän kyllästyvät.

Vierailija
71/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkos sitä ikää nyt olikaan? Jos ennen 9v tyttären saamista olit ollut jo 10v ja 5v suhteissa, niin 40 taitaa olla mittarissa?

En ole ap, mutta ei tuo mikään ongelma ole. Jatkuvastihan pariutuu 50+ ja jopa 60+ ikäisiä naisia.

Vierailija
72/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kiertää lapsettomat miehet kaukaa ja panostaa sellaisiin, joilla on lapsia itselläänkin. Samanlainen elämäntilanne yhdistää.

Näin 45v lapsettomana miehenä tuo tuntuu suht pahalta. Olen aina halunnut lapsia, mutta eipä nuorempana tullut sopivaa naista vastaan.

Joitain vuosia sitten totesin että juna taisi mennä mun osalta, mutta olen elättänyt toiveita löytää naisen jolla on lapsia. Saisi ehkä kokea perhe-elämää, ennen kiikkustuolia.

Mitä nyt joskus treffeillä olen käynyt, niin on kysytty epäsuorasti mikä mussa on vikana, kun sinkkuna edelleen tänikäisenä

Vierailija
73/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellaista se nykyään on. Itse olen kauniiksi sanottu ja hoikka ja sporttinen, isot ja kiinteät rinnat, pitkät hiukset, isot silmät ja muhkeat huulet (luonnostaan). Olen kyltymätön ja kokeilunhaluinen seksissä, ja kiltti ja nauravainen luonne. Olen älykäs myös ja töissä asiantuntijana rahoitusalalla. Hyvä työ ja palkka. Miehiä olisi enemmän kuin jaksaisi treffata mutta ei miehiä kiinnosta seurustelu, haluavat vain seksiä. Harva mies on tosissaan liikkeellä, tällaista se vain on nykyään. Siksi valitsen sinkkuuden kun en suostu irtojuttuihin

Itse tuossa sen sanot: "hyvä työ ja palkka". Ei miehet kaipaa itsenäistä naista vaan huolehdittavaa. Olet valinnoillasi jo osoittanut ettet ole parisuhdemateriaalia, vaan vain panoseuraa.

Eli nainen ei voi mitään tehdä oikein. Jos hänellä on itsellään hyvät tu

Ei me haluta naisia ollenkaan. Rasittavia. 

Vierailija
74/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kyse täysin tuntemattomasta treffikumppanista, niin en hyppäisi sänkyyn ennen kuin tunnetaan kunnolla. Se vaatii ainakin kuukauden tai parin treffailun. Jos mies on oikeasti kiinnostunut ja viihdytään muuten hyvin yhdessä niin jaksaa kyllä odottaa, jos ei ole niin selviääpähän asia nopeammin.

Tämä. Parin kuukauden tiivis treffailu (3-4 kertaa viikossa) ja paljon puheluita. Sänkyyn vasta, kun tunnette kunnolla ja olette viettäneet aikaa paljon yhdessä (leffassa, ravintoloissa, tapahtumissa, ihan kotona kokkaillessa, kävelyillä ym.)

Tämä ei ole yleispätevä ohje. Tuo on ehdottomasti hyvä idea, jos se tuntuu itselle sopivalta. Mutta ainakin itselleni tuntuisi ihan luonnottomalta olla noin tiiviisti yhdessä ja ilmeisesti hyvinkin kiinnostunut ja ihastunut, ja silti pitää suhde seksittömänä. Itselläni seksuaalinen halu tulee ihan luonnostaan, jos toisen kanssa on kemiaa ja vetovoimaa, jos hänen kanssaan on hyvä ja luonteva olla, tullaan toimeen, on hauskaa yhdessä jne. Itse en mene sänkyyn siksi, että mies haluaa tai että mies "ehdottaa" sitä, tai koska ajattelen, että jossain tietyssä vaiheessa "pitää tehdä niin". Menen sänkyyn vain, jos itse haluan seksiä kyseisen miehen kanssa, ja jos asiat luontevasti siihen etenevät. Itselleni olisi luonnotonta iskeä jarrut pohjaan ja katsoa kalenterista, milloin on "oikea aika" ja laskelmoida jotain, kuinka monta kuukautta pitää ensin katsella leffoja ja kokkailla sitä ennen.

N45

Vierailija
75/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kiertää lapsettomat miehet kaukaa ja panostaa sellaisiin, joilla on lapsia itselläänkin. Samanlainen elämäntilanne yhdistää.

Näin 45v lapsettomana miehenä tuo tuntuu suht pahalta. Olen aina halunnut lapsia, mutta eipä nuorempana tullut sopivaa naista vastaan.

Joitain vuosia sitten totesin että juna taisi mennä mun osalta, mutta olen elättänyt toiveita löytää naisen jolla on lapsia. Saisi ehkä kokea perhe-elämää, ennen kiikkustuolia.

Mitä nyt joskus treffeillä olen käynyt, niin on kysytty epäsuorasti mikä mussa on vikana, kun sinkkuna edelleen tänikäisenä

Kylläpä olet epäkohteliaita ja töksäytteleviä kysymyksiä saanut. Itse olen 46-v nainen, itselläni kaksi lasta (ovat jo aika isoja), ja itselleni ainakaan ei olisi miehen lapsettomuus mikään ongelma. Mieluummin jopa olen lapsettoman kanssa. Ja ikinä en treffeillä töksäyttelisi mitään "mikä sussa on vikana, kun.." -tyyppisiä epäkohteliaisuuksia.

Vierailija
76/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kyllä kyllästynyt vaimooni, mutta varmaan johtuu siitä että hän on todella hauska tyyppi

Vierailija
77/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa hoh-hoijaaa!

Vierailija
78/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin kauan mukana kun pillua irtoaa kun tahtovat, äläkä nyt kuvittele, että tyytyvät yhteen pilluun, pilluja voi olla monta, siltä varalta, että yhdellä on pää kipeänä.

Vierailija
79/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 39 vuotias, ja asun PK-seudulla. Lähestulkoon kaikki omanikäiseni naiset joita tunnen, ovat parisuhteessa. 

Se että miehet eivät halua sinun kanssasi parisuhteeseen, on lähtökohtaisesti sinusta itsetäsi johtuva asia. Tarkoitan tällä sitä, että valtaosa tuon ikäisistä naisista on parisuhteessa, joten kyse ei voi olla siitä että miehet eivät enää haluaisi parisuhdetta. Jostain syystä miehet eivät vaan halua parisuhdetta juuri SINUN kanssasi. 

Pk-seudulla on paljon enemmän nuoria naisia kuin miehiä opintojen takia, joten miestä on lähes mahdotonta löytyy. Aivan kaikki akateemiset miehet löytävät pk-seudulla naisen, mutta moni pyörittää useampaa. Tinderiin jää pääasiassa ne pelimiehet. Itse tunnen paljon noin 35-40 sinkkunaisia pk-seudulta, akateemisia miehiä en ketään.

Vierailija
80/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän naurut. Että pitäisi oikein etsimällä etsiä joku jolla on epäonnistunut perhe taustallaan, ja vääntää joka suuntaan ulottuva uusioperhe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän