Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kyllästyvät nopeasti

Vierailija
05.08.2024 |

Mistähän aloittaisin vaikkapa siitä, että jälleen heräsin ensimmäiseen arkiaamuun loman jälkeen yhä sinkkuna. Olen kovasti käynyt treffeillä vuosien varrella ja yrittänyt löytää kumppanin, joka ottaisi siipiensä suojaan myös nyt 9-vuotiaan lapseni (sain hänet itsellisesti, eikä minulla ole tässä ollut pitempää parisuhdetta kuin kaksi kertaa yhden vuoden sekä muutama alle puolen vuoden tapailu. Sekä yksittäisiä treffejä. Missään näissä suhteissani tyttäreni ei ole saanut bonusisää / välittävää toista aikuista elämäänsä. 

Itsellisenä äitinä on ollut työn takana saada tyttöni hoitoon ja lapsenvahdit maksavat paljon, suhteessa jo kalliiseen yksin maksamaan arkeemme.

Ennen tyttäreni saamista olin kymmenenkin vuoden parisuhteessa sekä viiden vuoden suhteessa. Tytön syntymän jälkeen, siis noin 9 vuoden ajan, olen hämmästellyt vain lyhyiksi jääviä tapailuja. Yhdet-kahdet treffit tai muutaman viikon tapailu, ehkä muutama kuukausi.

Olen yliopistokoulutettu, vakituisessa työssä, ymmärtääkseni olen ystävällinen, nauravainen ja ekstrovertti luonne. Olen mallintöistä nuorempana tehnyt, eli taidan sopia klassiseen ulkonäkökategoriaan normaalipainollani, pitkillä hiuksillani, päivittäisellä meikkaamisella ja naisellisella pukeutumisella.

Nautin seksistä ja sitä on suhteissani ollut joka kerta nähtyämme, siis parhaimmillaan päivittäin. Harrastan liikuntaa ja kulttuuritapahtumia sekä seuraan ajankohtaisilmiöitä. Keskusteltavaa siis aina on riittänyt miesten kanssa.

Miksi tulen hylätyksi kerta toisen jälkeen, kun uutuudenviehätys päättyy? Harrastanko seksiä liian pian eli tulisiko odottaa useammat treffit (nyt harrastan 1.-3. treffien aikana yleensä jo)? Miksi miehet haluavat äkillisesti selata jälleen deittisovelluksia ja janoavat uutta? Ei tällaista ollut aiemmin. Vanhempiemme sukupolvesta puhumattakaan.

Kiitos ja tsemppiä juuri Sinulle, jos painit samantyyppisessä tilanteessa tai millaisessa tilanteessa oletkaan :)

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään odottelu ei auta, sillä naisia pyörittävällä miehellä on useampi kierroksessa. Seksiä haetaan sitten joltain muulta. Pelimiehellä voi olla hyvin vaatimaton ulkonäkö. Siksi nainen erehtyy luulemaan miestä uskolliseksi, sillä eihän hänen ulkonäöllään juuri naisia saada. Vaan hyvillä puhelahjoilla ja valheilla saadaan ja lyhyen aikaa voikin esittää hyvää tyyppiä. Oikeassa elämässä on ne paremmat miehet, ei netissä.

Vierailija
22/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellaista se nykyään on. Itse olen kauniiksi sanottu ja hoikka ja sporttinen, isot ja kiinteät rinnat, pitkät hiukset, isot silmät ja muhkeat huulet (luonnostaan). Olen kyltymätön ja kokeilunhaluinen seksissä, ja kiltti ja nauravainen luonne. Olen älykäs myös ja töissä asiantuntijana rahoitusalalla. Hyvä työ ja palkka. Miehiä olisi enemmän kuin jaksaisi treffata mutta ei miehiä kiinnosta seurustelu, haluavat vain seksiä. Harva mies on tosissaan liikkeellä, tällaista se vain on nykyään. Siksi valitsen sinkkuuden kun en suostu irtojuttuihin

Se on tämä nykyaika sellainen,itelle aikoinaan ei tämä tyyli olisi sopinut,olen pitkässä parisuhteessa,ja kaikkien vuosien jälkeenkin olen tyytyväinen valintaani,tsemppiä jatkoon,kyllä tälläisiäkin miehiä vielä on.

Tällaisiakin*

Se on lyhempi muoto tämänlaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on aidosti kiinnostunut sinusta, tinder unohtuu aika nopeasti.

Saattaa tietysti olla niin, että alkututustumisen jälkeen miesten fiilis katoaa jostain syystä. Ehkäpä ne ei koe yhteensopivuutta sun kanssa tmv. Eli ei välttämättä liity seksiin.

Olen reilu 40v mies lapseton mies, ja pari kertaa seurustellut naisen kanssa jolla on lapsia. Tuo tietysti hieman haasteita elämään, mutta ei se ole mikään ehdoton turnoff.

Jos vastaan tulee 2 mukavaa, yhteensopivaa naista, yhdellä on lapsia ja toisella ei, niin ei tarvitse miettiä kumman kanssa jatkaa. Eli lapset on kyllä enemmän tai vähemmän taakka. 

Vierailija
24/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän modernia wokeltaja-naista kerran pari voi polkasta mutta voi luoja kun alkaa unettaa kun sellanen avaa suunsa.

Kaltaisesi l o r t t o kullinjakajamies on alinta kastia. Miltä tuntuu olla saastainen h u o r a  joka antaa kaikille? Et ole etkä koskaan tule parisuhdematskua

Vierailija
25/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa sinulla on verrattuna muihin naisiin? Itse treffailen paljon ja saan seksiä helposti, mutta parisuhteeseen en kelpuuta ketä tahansa. Luulen että tavoittelet miehiä joilla on valinnanvaraa enemmän kuin riittävästi, etkä sitten erotu riittävästi siitä massasta joita he tapailevat. Syy löytyy tässäkin tapauksessa sieltä peilistä.

Luuletko että kovinkaan moni nainen kelpuuttaa tuollaista huorulimiestä joka antaa vähän joka toiselle? Et saa ainakaan kilttiä ja siveää naista

Vierailija
26/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa sinulla on verrattuna muihin naisiin? Itse treffailen paljon ja saan seksiä helposti, mutta parisuhteeseen en kelpuuta ketä tahansa. Luulen että tavoittelet miehiä joilla on valinnanvaraa enemmän kuin riittävästi, etkä sitten erotu riittävästi siitä massasta joita he tapailevat. Syy löytyy tässäkin tapauksessa sieltä peilistä.

H  U O R A! Hyi helv, kaltaisesi kuppakullin jokainen fiksu nainen kiertää kaukaa

Vierailija
27/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni mies on h u o r a? Onko se niillä geeneissä? Ei löydy parisuhdematskumiehiä tästä maasta

Vierailija
28/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni mies on h u o r a? Onko se niillä geeneissä? Ei löydy parisuhdematskumiehiä tästä maasta

Kun asenne on tuollainen, en yhtään ihmettele ettei miehet halua suhteeseen kanssasi.

Vierailija
29/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kiertää lapsettomat miehet kaukaa ja panostaa sellaisiin, joilla on lapsia itselläänkin. Samanlainen elämäntilanne yhdistää.

Muuten varmaan,  mutta ap etsii bonusisää ja elättäjää. Tämän kertoo poikkeuksellisen rehellisesti.

Jos miehellä on jo lapsia, nämä menee ap:n tyttären edelle.

Vierailija
30/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kaksi rimaa. Yksi seksiin ja toinen parisuhteeseen. Ensimmäinen on helppo ylittää kiinnostavien kanssa, toinen vaikeaa. Jos laskee miesten kohdalla rimaa, on helpompi ylittää myös se parisuhderima. Mutta kun naiset ajattelevat että jos saa seksiä niin siitä on lyhyt matka parisuhteeseen he eivät halua laskea rimaa. Sen sijaan yrittävät loputtomiin samoja miehiä ja aina sama tulos.

Vierailija
31/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoramiehet ovat kyllä nykyisin tosi yleisiä. Kuvottava lajike.

Vierailija
32/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rehellinen aloitus. Surullinen tytteresi puolesta.

Vierailija
33/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin tylsyyteen kun luin tekstin. Itsekehua kehun perään luultavasti täysin vailla mitään katetta todellisuudessa.

Vierailija
34/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 39 vuotias, ja asun PK-seudulla. Lähestulkoon kaikki omanikäiseni naiset joita tunnen, ovat parisuhteessa. 

Se että miehet eivät halua sinun kanssasi parisuhteeseen, on lähtökohtaisesti sinusta itsetäsi johtuva asia. Tarkoitan tällä sitä, että valtaosa tuon ikäisistä naisista on parisuhteessa, joten kyse ei voi olla siitä että miehet eivät enää haluaisi parisuhdetta. Jostain syystä miehet eivät vaan halua parisuhdetta juuri SINUN kanssasi. 

Vierailija
35/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kaksi rimaa. Yksi seksiin ja toinen parisuhteeseen. Ensimmäinen on helppo ylittää kiinnostavien kanssa, toinen vaikeaa. Jos laskee miesten kohdalla rimaa, on helpompi ylittää myös se parisuhderima. Mutta kun naiset ajattelevat että jos saa seksiä niin siitä on lyhyt matka parisuhteeseen he eivät halua laskea rimaa. Sen sijaan yrittävät loputtomiin samoja miehiä ja aina sama tulos.

Tämähän se olisi.

Vierailija
36/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Albert Einstein on määritellyt hulluuden seuraavasti: "Hulluus on sitä, että toistaa yhä uudelleen samaa mutta odottaa silti eri tulosta."

Vierailija
37/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh..aivan kamalaa oli lukea apn aloitus. Itse kahden lapsen yh ja paljon huonompi tilanne ulkoisesti jne ja muutenkin. En varmaan enää koskaan löydä hyvää miestä. Ehkä tähänkin on vaan sopeuduttava ja olla iloinen siitä mitä on elämässä.. ja keskittyä muihin asioihin elämässä ja lapseen. Yleensä kun luovuttaa kaiken suhteen elämä yllättää.. 

Vierailija
38/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että sun negatiivinen elämänasenne huokuu susta, eikä miehet sen takia halua kanssasi suhdetta. Kuka haluaisi taakakseen ihmisen joka on noin masentavaa seuraa.

Vierailija
39/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Men love bitches, just saying..

Life is only bitches and money.

Vierailija
40/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sitä ikää nyt olikaan? Jos ennen 9v tyttären saamista olit ollut jo 10v ja 5v suhteissa, niin 40 taitaa olla mittarissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi