Puikulan muutos -onnistuminen vai pyhäinhäväistys
Kun muutetaan Suomen suosituimman leivän reseptiä ollaan jännän äärellä. Itselle originaalin koostumus oli liian muovinen, uutuus sopivasti ruisleipäisempi. Kuis sun mielestä?
Kommentit (15)
En käsitä noiden teollisten muoviin pakattujen leipien suosiota.
Melkoisen vähäpätöinen asia. Jos ei tykkää, niin voi valita toisen tuotteen.
Joillakin vaan ei ole elämää, niin pitää tarttua tällaisiin olemattomiin ongelmiin.
En ole kokeillut. Minulla loppui ostaminen jo yli vuosi sitten, kun uusivat reseptiä silloin.
Tarkotus muutoksella että leipä pysyy pitempään tuoreen olosena jotenkin keinotekoisesti.
Toistaiseksi aivan hulvattomia vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen! Av ei petä koskaan. Kiitos. Ap
Siis ihmisiä haittaa että leipä pysyy tuoreen oloisena, "jotenkin keinotekoisesti", eli kuten ihan kaikki teolliset leivät joita me Suomessa nyt vaan suurimmaksi osaksi syödään. Mää en kestä...
Vierailija kirjoitti:
Pöljät puristelee kaupoissa leipäpusseja saadakseen "tuoretta" muovipussileipää. Fazer kehitti tekotuoreesti pehmeän version leivästään näitä varten. Sanovat sen ihan itse. Realin pilaaminen sen sijaan oli puhtaasti valmistusprosessin halventamiseksi ja katteen parantamiseksi.
Onkohan jollakin kemikaalilla saaneet tuon aikauseksi ja kuinka haitallista ihmisen terveydelle mut hei, pääasia että tuote on myyntikelpoisen tuntunen pitempään jo pitkien kuljetusmatkojenkin vuoksi. Missä lie itäeuroopassa vai balttiassa tuokin leivottaneen. Suomessa kun ei tulisi riittvää katetta kun kaikki kallista.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä noiden teollisten muoviin pakattujen leipien suosiota.
Ei hyvää päivää. Oisko syynä vaikka se että meillä ei ole söpöjä pikku leipomoita joka korttelissa, joista sitten haettaisiin joka aamu ennen töihin lähtöä tuoretta nisua?
Parempi on. samaa mieltä edellisen version muovisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi aivan hulvattomia vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen! Av ei petä koskaan. Kiitos. Ap
tämä
Ap, minä pidän uudistuneesta Puikulasta selvästi enemmän kuin vanhasta versiosta. Suuri onnistuminen!
Miten vasta nyt havaihduit uudistamiseen? Etkö huommanut lainkaan edellistä uudistusta, missä oli entistä mehevämpi-resepti, missä pilattiin maku? Mitään originaalejahan ne eivät ole olleet aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten vasta nyt havaihduit uudistamiseen? Etkö huommanut lainkaan edellistä uudistusta, missä oli entistä mehevämpi-resepti, missä pilattiin maku? Mitään originaalejahan ne eivät ole olleet aikoihin.
En kysynyt mitään edellisestä uudistamisesta, etkö huomannut?
Pöljät puristelee kaupoissa leipäpusseja saadakseen "tuoretta" muovipussileipää. Fazer kehitti tekotuoreesti pehmeän version leivästään näitä varten. Sanovat sen ihan itse. Realin pilaaminen sen sijaan oli puhtaasti valmistusprosessin halventamiseksi ja katteen parantamiseksi.