Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kyllästyvät nopeasti

Vierailija
05.08.2024 |

Mistähän aloittaisin vaikkapa siitä, että jälleen heräsin ensimmäiseen arkiaamuun loman jälkeen yhä sinkkuna. Olen kovasti käynyt treffeillä vuosien varrella ja yrittänyt löytää kumppanin, joka ottaisi siipiensä suojaan myös nyt 9-vuotiaan lapseni (sain hänet itsellisesti, eikä minulla ole tässä ollut pitempää parisuhdetta kuin kaksi kertaa yhden vuoden sekä muutama alle puolen vuoden tapailu. Sekä yksittäisiä treffejä. Missään näissä suhteissani tyttäreni ei ole saanut bonusisää / välittävää toista aikuista elämäänsä. 

Itsellisenä äitinä on ollut työn takana saada tyttöni hoitoon ja lapsenvahdit maksavat paljon, suhteessa jo kalliiseen yksin maksamaan arkeemme.

Ennen tyttäreni saamista olin kymmenenkin vuoden parisuhteessa sekä viiden vuoden suhteessa. Tytön syntymän jälkeen, siis noin 9 vuoden ajan, olen hämmästellyt vain lyhyiksi jääviä tapailuja. Yhdet-kahdet treffit tai muutaman viikon tapailu, ehkä muutama kuukausi.

Olen yliopistokoulutettu, vakituisessa työssä, ymmärtääkseni olen ystävällinen, nauravainen ja ekstrovertti luonne. Olen mallintöistä nuorempana tehnyt, eli taidan sopia klassiseen ulkonäkökategoriaan normaalipainollani, pitkillä hiuksillani, päivittäisellä meikkaamisella ja naisellisella pukeutumisella.

Nautin seksistä ja sitä on suhteissani ollut joka kerta nähtyämme, siis parhaimmillaan päivittäin. Harrastan liikuntaa ja kulttuuritapahtumia sekä seuraan ajankohtaisilmiöitä. Keskusteltavaa siis aina on riittänyt miesten kanssa.

Miksi tulen hylätyksi kerta toisen jälkeen, kun uutuudenviehätys päättyy? Harrastanko seksiä liian pian eli tulisiko odottaa useammat treffit (nyt harrastan 1.-3. treffien aikana yleensä jo)? Miksi miehet haluavat äkillisesti selata jälleen deittisovelluksia ja janoavat uutta? Ei tällaista ollut aiemmin. Vanhempiemme sukupolvesta puhumattakaan.

Kiitos ja tsemppiä juuri Sinulle, jos painit samantyyppisessä tilanteessa tai millaisessa tilanteessa oletkaan :)

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kaksi rimaa. Yksi seksiin ja toinen parisuhteeseen. Ensimmäinen on helppo ylittää kiinnostavien kanssa, toinen vaikeaa. Jos laskee miesten kohdalla rimaa, on helpompi ylittää myös se parisuhderima. Mutta kun naiset ajattelevat että jos saa seksiä niin siitä on lyhyt matka parisuhteeseen he eivät halua laskea rimaa. Sen sijaan yrittävät loputtomiin samoja miehiä ja aina sama tulos.

Miten sitä rimaa lasketaan? Itselläni ei ole ap:n kaltaisia ongelmia, mutta ihmettelenpä vain, että jos rima on siinä, että on kiinnostunut miehestä ja tuntee tätä kohtaan seksuaalista vetoa, niin riman laskeminenhan tarkoittaa, että pitäisi ottaa jotain epäkiinnostavia, jouta kohtaan ei tunne mitään seksuaalista. Hankalaksi mahtaisi mennä sekin.

Vierailija
42/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kaksi rimaa. Yksi seksiin ja toinen parisuhteeseen. Ensimmäinen on helppo ylittää kiinnostavien kanssa, toinen vaikeaa. Jos laskee miesten kohdalla rimaa, on helpompi ylittää myös se parisuhderima. Mutta kun naiset ajattelevat että jos saa seksiä niin siitä on lyhyt matka parisuhteeseen he eivät halua laskea rimaa. Sen sijaan yrittävät loputtomiin samoja miehiä ja aina sama tulos.

Miten sitä rimaa lasketaan? Itselläni ei ole ap:n kaltaisia ongelmia, mutta ihmettelenpä vain, että jos rima on siinä, että on kiinnostunut miehestä ja tuntee tätä kohtaan seksuaalista vetoa, niin riman laskeminenhan tarkoittaa, että pitäisi ottaa jotain epäkiinnostavia, jouta kohtaan ei tunne mitään seksuaalista. Hankalaksi mahtaisi mennä sekin.

Juuri tämä! Minkä takia olla jonkun kanssa vain yhdessä ettei tarvitse yksin olla? Pitkissä parisuhteessa on normaalia ettei toinen aina niin nappaa, mutta siinä on rakkaus ja sitoumus. Jos ei alussakaan yhtään nappaa toinen, ei suhteessa ole mitään joka pitää sitä kiinni, edes lapset.. mutta itse kanssa haluaisin tietää onko miehet niin heikkoja että menettivät kiinnostuksen naiseen puolen vuoden jälkeen tai jos elämä ei ole helppoa vaikka hekään yleensä eivät mitään helpota vaan päinvastoin.. en vain ymmärrä. Itse en ainakaan haluaisi yksin vanheta ja eikö miehet mieti tätä puolta ollenkaan? Vaan ovat 100% varmoja omasta viehätys voimasta että aina löytyy joku uusi 20v hölmö joka heidät huolii..huoh. en ymmärrä. Hyviä ihmisiä on kuitenkin hyvin vaikea löytää, siis ihmisiä jotka ovat uskollisia, tai ainakin pyrkivät siihen, eivät käytä taloudellisesti hyväksi vaan puhaltaa yhteen hiileen, eivät ole pahoja jne. Mutta kai miehet ajattelee sen olevan helppoa.. nykyään naisetkin suurin osa on vain rahan perään ja ottaa miehen taloudellisesti ja panee muita samalla ja samoin toimii miehetkin. Mihin ns. Aito rakkaus on kadonnut? Surettaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse täysin tuntemattomasta treffikumppanista, niin en hyppäisi sänkyyn ennen kuin tunnetaan kunnolla. Se vaatii ainakin kuukauden tai parin treffailun. Jos mies on oikeasti kiinnostunut ja viihdytään muuten hyvin yhdessä niin jaksaa kyllä odottaa, jos ei ole niin selviääpähän asia nopeammin.

Vierailija
44/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaista se nykyään on. Itse olen kauniiksi sanottu ja hoikka ja sporttinen, isot ja kiinteät rinnat, pitkät hiukset, isot silmät ja muhkeat huulet (luonnostaan). Olen kyltymätön ja kokeilunhaluinen seksissä, ja kiltti ja nauravainen luonne. Olen älykäs myös ja töissä asiantuntijana rahoitusalalla. Hyvä työ ja palkka. Miehiä olisi enemmän kuin jaksaisi treffata mutta ei miehiä kiinnosta seurustelu, haluavat vain seksiä. Harva mies on tosissaan liikkeellä, tällaista se vain on nykyään. Siksi valitsen sinkkuuden kun en suostu irtojuttuihin

Itse tuossa sen sanot: "hyvä työ ja palkka". Ei miehet kaipaa itsenäistä naista vaan huolehdittavaa. Olet valinnoillasi jo osoittanut ettet ole parisuhdemateriaalia, vaan vain panoseuraa.

Vierailija
45/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kyse täysin tuntemattomasta treffikumppanista, niin en hyppäisi sänkyyn ennen kuin tunnetaan kunnolla. Se vaatii ainakin kuukauden tai parin treffailun. Jos mies on oikeasti kiinnostunut ja viihdytään muuten hyvin yhdessä niin jaksaa kyllä odottaa, jos ei ole niin selviääpähän asia nopeammin.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että hyväksyt sen, että mies hakee miettimisaikanasi seksin muualta.

Vierailija
46/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet olettaa, että nopeasti suostuva nainen on kevytmielinen, eikä hae vakiseuraa.

Toki he käyttävät tilaisuuden hyväkseen, mutta eivät valitse parisuhteeseen helposti saatavaa naista.

Vierailija
47/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että hyväksyt sen, että mies hakee miettimisaikanasi seksin muualta.

Tämä. Ja voi ihan hyvin sitten juttu lopahtaa muutenkin sen seksin jälkeen. Tai seksi kyllä kelpaisi jatkossakin, mutta sen kummempi juttu ei. 

Ei tuo "pihtaaminen" mitään auta, aikaa vaan tuhlaantuu. Mitä nopeemmin tulee asiat selviksi, niin sitä parempi. 

Vierailija
48/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsellisenä äitinä"

Joo ei, ei helvetissä! Mene roskiin.

Vierailija
49/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sain hänet itsellisesti, eikä minulla ole tässä ollut pitempää parisuhdetta kuin kaksi kertaa yhden vuoden sekä muutama alle puolen vuoden tapailu." 

Arvioin 10+5 +9 laskemisella, että oot yli nelikymppinen. Jos lapseton mies vaikka haluaisi vielä lapsia, niin kanssasi se tuskin onnistuu. 

Jos taas se lapseton mies ei halua lapsia, niin se jo olevakin voi olla este.

Mies, jolla on jo lapsia voi ajatella, ettet välttämättä halua tai pysty sitoutumaan lainkaan, jos tälläkään lapsellasi "ei ole isää" ja vielä tarkoituksella. 

Helpompi on katsella sellainen vaimoehdokas, joka ymmärtää, että tässä kaikilla on vähän kaikenlaista tapaamisjuttua, mutta jonka kanssa ollaan niin paljon samassa tilanteessa, että ymmärretään mitä siinä suhteessa voidaan antaa ja kuitenkin sitten halutaan olla säätämisestä huolimatta yhdessä. 

Niin kauan, kun ei oikeasti ole hmmm no homssuinen tai peikko, niin sillä ulkonäöllä on aika vähän merkitystä, kun se yhdessäolohalu on luontaista ja päässä ne perheajatukset kunnossa. Yleensä yli nelikymppiset ovat sitäpaitsi löytäneet oman tyylinsä ja ovat omalla tavallaan sieviä, kun eivät sorru liikaan yrittämiseen. 

Vierailija
50/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti jalat ristiin.

Itse löydän vain vakavasti suhtautuvia, mutta en myöskään koskaan ole suostunut mihinkään kevyeen suhteeseen...

Vierailija
51/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Parin kuukauden tiivis treffailu (3-4 kertaa viikossa) ja paljon puheluita. Sänkyyn vasta, kun tunnette kunnolla ja olette viettäneet aikaa paljon yhdessä (leffassa, ravintoloissa, tapahtumissa, ihan kotona kokkaillessa, kävelyillä ym.)

Vierailija
52/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ketju. Jos tehdään niin, että me naiset hoidetaan tämä lastentekohomma, niin päästään kaikki paljon helpommalla. Miehet, käykää luovuttamassa spermaa! Sitten seksikaupan kautta kotiin pumpattava Barbara kainalossa. Maailma muuttuu paremmaksi paikaksi, kun miehet ja naiset eivät ole missään tekemisissä keskenään.

Vierailija
53/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsellisenä äitinä"

Joo ei, ei helvetissä! Mene roskiin.

Eikä sun siittiöt kestäneet pakastamista, vai mikä nyt noin kiukuttaa?

Vierailija
54/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se että kutsut miehiä "bonusisäksi". Jos he haluavat parisuhteen, eivätkä olla isä lapsellesi.

Vierailija
55/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellaista se nykyään on. Itse olen kauniiksi sanottu ja hoikka ja sporttinen, isot ja kiinteät rinnat, pitkät hiukset, isot silmät ja muhkeat huulet (luonnostaan). Olen kyltymätön ja kokeilunhaluinen seksissä, ja kiltti ja nauravainen luonne. Olen älykäs myös ja töissä asiantuntijana rahoitusalalla. Hyvä työ ja palkka. Miehiä olisi enemmän kuin jaksaisi treffata mutta ei miehiä kiinnosta seurustelu, haluavat vain seksiä. Harva mies on tosissaan liikkeellä, tällaista se vain on nykyään. Siksi valitsen sinkkuuden kun en suostu irtojuttuihin

Itse menin rakastumaan mieheen joka ei halua seksiä juuri lainkaan. Sain rakkauden, sain miehen ja parisuhteen, seksistä jouduin tinkimään. Niinkin voi käydä. 

No en mennyt. Edelleen mulla on todisteet siitä etten ole kenenkään kanssa.

Vierailija
56/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellinen äiti? Eli yh? Miksi yrittää keksiä hieno termi?

Vierailija
57/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä siis löydät näitä miehiä?

Veikkaan, että valitset miehiä, joilla on paljon tarjontaa muistakin naisista. Siksi he eivät tyydy yhteen. Lisäksi, jos annat noin nopeasti, niin moni mies pitää sua liian helppona ja ei vaimomatskuna. Ajattelevat, että annat kaikille muillekkin noin helposti ja se tappaa kiinnostuksen pysyvämpään suhteeseen. Et kelpaa edes panokaveriksi.

Ohje: tutustu mieheen kunnolla ja petipuuhiin vasta 2 kk tuntemisen jälkeen. Siinä karsiutuu pois ne, jotka haluavat vain kertapanon ja siirtyvät seuraavaan. Mieti myös kahteen kertaan, että valitsetko miehen, jonka perässä on miljoona muutakin naista. Ne yleensä ei pysty vastustamaan kiusausta ja haluavat monia  muitakin naisia.

Tällä konstilla saat ladamiehen. Jos kuitenkin mersumies kiinnostaa enemmän kuin vaippakuponkien leikkely alennuslehdistä, kannattaa ainakin vähän aikaa koittaa riskillä ja antaa heti kun se on mahdollista. Joskus se mersumieskin väsyy.

Vierailija
58/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton 50 vuotias. 30 vuotiaana ajattelin vielä, että olen oikea kultakimpale jollekkin hyvälle miehelle. Takana oli vaan 1 pitkä 8v suhde, eikä mitään yhdenillan juttuja. Mutta kuinkas sitten kävikään...  Sain huomata heti, että tilanteeni oli miehille ihan yhdentekevä. Eli tuskin sinun lapsesi on ollut este, koska itsellä lapsettomuus ei ainakaan nostanut arvoani. Eräskin mies joka oli itse täysin kelvoton, sanoi minulle, että taidat tykätä pyöriä sinkkuna ja lapsettomana, kun ei perhe elämä ole kiinnostanut. Olin tuolloin 35 vuotias ja nuo sanat sattui todella pahasti. Olen nyt reilusti yli 50 vuotias ja elämä on valunut täysin hukkaan, koska ei minusta ole kukaan kiinnostunut 1 vuotta tai puolta vuotta kauempaa. Seksiä en en harrasta heti, enkä syty fyysiseen puoleen kuin tutustumisen kautta. Yleensä nämä miehet on kuitenkin kyllästyneet jo parin kk päästä ja homma on mennyt sellaiseksi, että on täytynyt uskoa, että ei tästä mitään tule ja mies haikailee jo muualle. Ulkonäössäni ei ollut mitään vikaa ainakaan alle 50 vuotiaana. Siitä olen saanut aina kehuja, vaikken tunnu kenellekkään puolisoksi kelpaavankaan. Mitään isoa omaisuutta en ole pystynyt keräämään koska olen huolehtinut itsestäni täysin itsenäisesti lähes koko aikuisikäni. Vanhemmat/puoliso ei ole ostaneet autoa tai asuntoa, kuten useille tutuilleni. Joskus olen miettinyt, että onko se syy yksinäisyyteeni. 

Vierailija
59/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kiertää lapsettomat miehet kaukaa ja panostaa sellaisiin, joilla on lapsia itselläänkin. Samanlainen elämäntilanne yhdistää.

Aika tyly ohje, jos miehellä on ollut epäonnea rakkaudessa eikä ole siksi saanut lapsia niin tuollaisen neuvon noudattaminen estäisi häntä saamasta edes parisuhdettakaan myöhemmin. Näin sitäkin huolimatta vaikka saattaisi olla ihan hyvä mies eikä välttämättä olisi ollenkaan pahoillaan siitä että kivan naisen lisäksi pääsisi osaksi lapsiperhe-elämää.

Vierailija
60/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole itsellinen äiti, vaan yh-äiti. Itselliset äidit hankkivat lapsen tietoisesti yksin, yleensä hedelmöityshoitojen avulla. Eivät siis joudu hakemaan huoltajuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi