Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen miksi joillain ihmisillä on lapsia

Vierailija
04.08.2024 |

Surku käy tuttavan lastaLapsi laitetaan nukkumaan tabletin kanssa, jota katsoo niin kauan kunnes nukahtaa. Äiti kerkee iltaisin sitten tehdä omia juttujaan, vaikka ei juurikaan tunnu välittävän viettävän aikaa muutenkaan lapsensa kanssa. Lapsi on mummolassa ja päiväkodissa, vaikka äiti ei käy töissä. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka on eroperhe, niin voisihan se lapsi olla väliin isällään. En tajua miten se isän rooli selitetään aina tuolla, ovat eronneet niin isän ei tarvitse tehdä enää mitään.

On tämä lapsi myös isällään, mutta vuoroviikot eivät käy työtilanteen vuoksi. 

Vierailija
22/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin häävi tulevaisuus nykyään jos lapsen haluaa tehdä. Verot tulee olemaan todella isot 22 vuoden päästä kun lapsenne pitäisi käydä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin häävi tulevaisuus nykyään jos lapsen haluaa tehdä. Verot tulee olemaan todella isot 22 vuoden päästä kun lapsenne pitäisi käydä töissä.

Alhainen syntyvyys antaa edes sen mahdollisuuden. 

Vierailija
24/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen väliin ihmetellyt omia vanhempiani,, kun "a" ilmiselvästi vihamielinen, kade ja mustasukkainen, "b" välinpitämätön alkkis.

Hankkivat kolme lasta, vaikka yhdessäkin olisi varmasti riittänyt, jos pakko oli yhtään hankkia. Minä olen se kolmas, ja todellakin tuntenut itseni olleen ns ylimääräinen joka tavalla. Vaivaksi lähinnä.

Onneksi olen jo aikuinen ja päässyt elämään omillani.

Juuei en aio hankkia lapsia. En jaksa edes kuvitella millaista se olisi.

Vierailija
25/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tavan perusteella en lähtisi tuomitsemaan. Esim. äänikirjan tai musiikin kuuntelu tabletilta voisi olla ihan hyvä tapa iltaisin. 

Vierailija
26/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi surkujen surku mitä sinä hyvänä ihmisenä teet sitten tämän lapsen eteen? 

Vierailija
27/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi surkujen surku mitä sinä hyvänä ihmisenä teet sitten tämän lapsen eteen? 

Mitä minä lapsen kotioloille voin? Pakottaa äidin läsnäolevaksi ja välittämään? Olen omalta osaltani auttanut minkä voin äitiä jaksamaan.

Vierailija
28/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikenmaailman tollot saa vapaasti lisääntyä! Outoa. Aina oon ihmetellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi