Ihmettelen miksi joillain ihmisillä on lapsia
Surku käy tuttavan lastaLapsi laitetaan nukkumaan tabletin kanssa, jota katsoo niin kauan kunnes nukahtaa. Äiti kerkee iltaisin sitten tehdä omia juttujaan, vaikka ei juurikaan tunnu välittävän viettävän aikaa muutenkaan lapsensa kanssa. Lapsi on mummolassa ja päiväkodissa, vaikka äiti ei käy töissä.
Kommentit (28)
Ei ole kovin häävi tulevaisuus nykyään jos lapsen haluaa tehdä. Verot tulee olemaan todella isot 22 vuoden päästä kun lapsenne pitäisi käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin häävi tulevaisuus nykyään jos lapsen haluaa tehdä. Verot tulee olemaan todella isot 22 vuoden päästä kun lapsenne pitäisi käydä töissä.
Alhainen syntyvyys antaa edes sen mahdollisuuden.
Minäkin olen väliin ihmetellyt omia vanhempiani,, kun "a" ilmiselvästi vihamielinen, kade ja mustasukkainen, "b" välinpitämätön alkkis.
Hankkivat kolme lasta, vaikka yhdessäkin olisi varmasti riittänyt, jos pakko oli yhtään hankkia. Minä olen se kolmas, ja todellakin tuntenut itseni olleen ns ylimääräinen joka tavalla. Vaivaksi lähinnä.
Onneksi olen jo aikuinen ja päässyt elämään omillani.
Juuei en aio hankkia lapsia. En jaksa edes kuvitella millaista se olisi.
Yhden tavan perusteella en lähtisi tuomitsemaan. Esim. äänikirjan tai musiikin kuuntelu tabletilta voisi olla ihan hyvä tapa iltaisin.
No voi surkujen surku mitä sinä hyvänä ihmisenä teet sitten tämän lapsen eteen?
Vierailija kirjoitti:
No voi surkujen surku mitä sinä hyvänä ihmisenä teet sitten tämän lapsen eteen?
Mitä minä lapsen kotioloille voin? Pakottaa äidin läsnäolevaksi ja välittämään? Olen omalta osaltani auttanut minkä voin äitiä jaksamaan.
Niin, kaikenmaailman tollot saa vapaasti lisääntyä! Outoa. Aina oon ihmetellyt.
On tämä lapsi myös isällään, mutta vuoroviikot eivät käy työtilanteen vuoksi.