Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok läheisen kuoleman jälkeen päivittää somea?

Vierailija
04.08.2024 |

En siis aio sinne laittaa mitään tästä aiheesta, vaan ihan muita asioita. Mietin, miten ihmiset suhtautuu jos nyt vaan päivitän sitten uusimmat luontokuvat. Kanervat kukkii nyt ihanasti, nämä kuvat oli kamerassa ja löysin niiden joukosta somekelpoisia kuvia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nettietikettiin kuuluu viikon tauko somepäivityksiin läheisen kuollessa.

Vierailija
2/27 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on ok, jos vana itse jaksaa ja haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin surtu!!!

Vierailija
4/27 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä pitää somettaa?

Vierailija
5/27 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontokuvathan sopii ihan hyvin tilanteeseen. Jotain villejä biletyskuvia en nyt ehkä laittaisi.

Ja toisaalta, ei läheskään kaikki edes kiinnitä tuollaiseen mitään huomiota.

Vierailija
6/27 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulle on ne kanervan kuvat tärkeitä, tosin en ymmärrä somesta mitään, niin elämä jatkuu vaikka niissä kanervan kuvissa. Onhan ne aika neutreja eikä mitään ankkahuulikuvia.

Vierailija
7/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Ei kai siitä kukaan määrää.

Vierailija
8/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen kuolema on mun mielestä niin henkilökohtainen ja perheen sisäinen oma asia, etten ikinä laittaisi someen kuvia tai mainintaa kuolemasta/hautajaisista, se on jotenkin huomion ja säälin kerjäämistä. 

Suvulle ja tutuille kertoisin asiasta puhelulla. 

Nykyään jotkut huijarit seuraavat jopa lehtien kuolinilmoituksia, saahan niistä aika paljon infoa jos niitä vähän katselee. Eli en laittaisi edes ko ilmoitusta. Maailma on muuttunut.

Vierailija
9/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisen kuolema on mun mielestä niin henkilökohtainen ja perheen sisäinen oma asia, etten ikinä laittaisi someen kuvia tai mainintaa kuolemasta/hautajaisista, se on jotenkin huomion ja säälin kerjäämistä. 

Nykyään jotkut huijarit seuraavat jopa lehtien kuolinilmoituksia, saahan niistä aika paljon infoa jos niitä vähän katselee. Eli en laittaisi edes ko ilmoitusta. Maailma on muuttunut.

Eihän tässä siitä ollutkaan kysymys vaan ap pohti, onko nyt läheisen kuoleman jälkeen ok päivittää someen esimerkiksi kuvaamiaan luontokuvia kanervista, jotka nyt kukkii parhaillaan.

Vierailija
10/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Vierailija
11/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin luontokuvia ilman selityksiä. Luonto kuvastaa jatkuvuutta.

Vierailija
12/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri laitto kuolleesta sedästään kuvan Faceen. Mun mielestä outoa kertoa sinne tämän sedän kuolemasta ja vielä kuvalla kun tämä setä ei edes ollut missän Facessa vaan hoitolaitoksessa, sairasti skitsofreniaa joten kukaan ei edes tuntenut häntä. On asioita, joista ei tarvitse somettaa.

Vierailija
13/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin luontokuvia ilman selityksiä. Luonto kuvastaa jatkuvuutta.

Niin kai tässä oli tarkoituskin tehdä.

Vierailija
14/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenell on muka somekuvat mielessä kun joku on kuollut?

Vierailija
15/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laittaisi, somesta suruaika.

Vierailija
16/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joku paheksuu kuitenkin. Minua paheksuttiin, kun vein taaperon leikkipuistoon äitini kuoltua. 

Vierailija
17/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sitten kirjoittaa kanervat kukkii. Jos sen "ihanasti" jättää pois. Tai saahan sen laittaa jos haluaa.

Vierailija
18/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti joku paheksuu kuitenkin. Minua paheksuttiin, kun vein taaperon leikkipuistoon äitini kuoltua. 

Olisko näiden mielestä ollut parempi istua tiukasti kotona?

Vierailija
19/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko näiden mielestä ollut parempi istua tiukasti kotona?

No varmaankin, kuulemma ei voi oikeasti surra, jos jaksaa mennä puistoon. 

Vierailija
20/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos saa perintöä pitää juhlia kunnolla ja julkaista paljon kuvia pirskeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi