Onko ok läheisen kuoleman jälkeen päivittää somea?
En siis aio sinne laittaa mitään tästä aiheesta, vaan ihan muita asioita. Mietin, miten ihmiset suhtautuu jos nyt vaan päivitän sitten uusimmat luontokuvat. Kanervat kukkii nyt ihanasti, nämä kuvat oli kamerassa ja löysin niiden joukosta somekelpoisia kuvia.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti joku paheksuu kuitenkin. Minua paheksuttiin, kun vein taaperon leikkipuistoon äitini kuoltua.
Olisko näiden mielestä ollut parempi istua tiukasti kotona?
No varmaankin, kuulemma ei voi oikeasti surra, jos jaksaa mennä puistoon.
Mitähän näiden mielestä sitten on se oikeasti sureminen?
Meillä kävi lapsuudessani niin että toinen vanhemmista, joka asui muualla, oli kuollut edellisenä yönä kun samana päivänä oli siskoni synttärit. Oltiin ala-asteikäisiä ja siskoni oli hyvin huolissaan synttärijuhlistaan, että pidetäänkö ne, pidettiin. En tosin muista että kukaan olisi silloin asiaa ihmetellyt, ei se varmaan ollut ainakaan kaverien kesken se pääpuheenaihe. Mutta varmaan tuosta olisi joku pahoittanut mielensä, että synttäreitä ei peruttu ja ei sulkeuduttu kotiin itkemään keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri laitto kuolleesta sedästään kuvan Faceen. Mun mielestä outoa kertoa sinne tämän sedän kuolemasta ja vielä kuvalla kun tämä setä ei edes ollut missän Facessa vaan hoitolaitoksessa, sairasti skitsofreniaa joten kukaan ei edes tuntenut häntä. On asioita, joista ei tarvitse somettaa.
Minusta ihan kauniisti tehty, jos nyt ei mitään tökeröä kuvaa laittanut. Ei tarvitse kuoltuaan olla hys hys, vaikka eläessään olisikin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti joku paheksuu kuitenkin. Minua paheksuttiin, kun vein taaperon leikkipuistoon äitini kuoltua.
Olisko näiden mielestä ollut parempi istua tiukasti kotona?
No varmaankin, kuulemma ei voi oikeasti surra, jos jaksaa mennä puistoon.
No onpas älytön ajatus. Jokainen saa ja voi tehdä jotakin, josta olo jotenkin helpottuu. Varmasti lapsen kanssa puistoilu keventää hiukan oloa. En yleensäkään ymmärrä tuota toisten ihmisten suruun puuttumista. Jokaisen suru ja toimintatapa on erilainen eikä kuulu muille yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on ok, miksei olisi.
Suru aikana voi jotkut ihmetellä miksi ei kunnioiteta surua.
Vihervassarit juhlivat ja riekkuvat, kun pieniä valkoisia lapsia m u r h a t a a n. Todistettu fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suru aikana voi jotkut ihmetellä miksi ei kunnioiteta surua.
Miten sitä surua sitten kunnioitetaan? En minä ainakaan istunut ainoastaan kotona läheisen kuoleman jälkeen. Minusta jokainen saa tehdä mitä haluaa, oli se sitten ulkoilu, kuvien postaaminen someen tai vaikka joku ihan muua asia.