Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten peniksiä arvioidaan nyt koko ajan olympialaisissa

Vierailija
04.08.2024 |

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/95538c1c-25f6-4f31-badd-943a086…

Tässä esimerkkinä nyt viimeisin. Eilen oli se korkeushyppääjä ja toki vuosien varrella on ollut paljon muitakin.

Voisiko naisten rinnoista puhua samalla tavalla mediassa? Naiset lähinnä valittavat, kun on vääristä kuvakulmista kuvattu ja heitä varten täytyy olla oikein omat kuvakulmat, mistä kuvataan. Mutta miesten penikset ovat ihan vapaata riistaa arvosteltavaksi.

Ja naisillehan ei ollut niin väliä peniksen koolla, mutta kun keskusteluita katsoo, niin näyttää olevan se fakta totta: mitä isompi, sen parempi. Ja media hehkuttaa samaa.

Kommentit (550)

Vierailija
101/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran isoin on aina se paras, niin eikö se tarkoita, että naisilla ihan yleisestikin on liian väljä normaalikokoiselle?

Mistähän moinen epäyhteensopivuus- onko naiset tarkoitettu risteytymään hevosten kanssa vai mikä?

Mieluummin isoa pullotusta tietenkin katselee kuin pientä nakkia.

Mutta saahan kai ihmetellä miksi normaali/keskikoko on liian pieni? Mistä moinen väljyys?

Ei tartte olla niin katkera aina. Samahan se on että isoja tissejä tykätään katsella vaikka pienetkin toimii ihan yhtä hyvin. Plus vehkeissä on erot naisillakin joten jos ei oma mäntä sovi sylinteriin kunnolla niin etsii paremmin sopivan sylinterin jonka kanssa alkaa koneet käymään yskimättä.

Vierailija
102/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rantalentopallopersiet voisi myös arvostella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin rakastan isoja peniksiä. Parhaat ollut jotain 20-24cm ja paksuja ja sitten ollut jotain 27-30cm ja järkky paksuja vielä, niin ne  on ollut liian isoja. Kalut jotka on 13cm-17cm ja normipaksuja eivät oikein tunnu miltään, sorry miehet. Kun katsoin satasen finaalia, niin olihan niillä aika pullistukset ja ihan levossa vielä. Sain toissa kesänä jamaikalla pikajuoksija mieheltä ja oli jotain 23cm.

Kade 🥰.

Vierailija
104/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten rantalentopallopersiet voisi myös arvostella.

Eikös ne ole arvosteltu jo monena vuonna?

Vierailija
105/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieni ruikkunakki" = tavallinen penis (postaaja 103).

Ihmettelen, ettei yksikään koomikko ole kommentoinut tätä aihetta ainakaan minun tietääkseni.

Jos minulla on pieni karvainen luomi naamassa, se tuskin herättää ihastusta. Jos minulla on todella iso ruskea ja karvainen luomi naamassa, onko se ihana? Ei vaan sitä pidettäisiin entistä ällöttävämpänä ja käskettäisiin menemään lääkäriin poistoa varten.

Mutta peniksen kohdalla:

-pieni tai tavallinen penis = "oivoi onpa mulle käyny tuuri kun jokaisella chadillä on ollut kunnon patukka. Tavallisessa nakissa ei ole mitään ihanaa! Sitä paitsi me naiset olemme syvällisiä filosofikuningattaria ja kiihotumme kvanttifysiikasta! Miehet ovat lapsellisia taaperoita jotka räpläävät naurettavia vehkeitään!"

-iso penis = "ööh voisit tulla kahveille vaikka tänään?"

Kun koko kasvaa, ruma muuttuu kauniiksi. Aika brutaali pilleri tavallisten miesten kannalta. Tosin sama juttuhan tämä on myös pituuden kohdalla. Palkintosonni 198cm on komea ja vasikka 170cm on hyits. 

Vierailija
106/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK penikset, vaginat, rinnat ja takapuolet.

Vierailija
107/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ruikkunakki" = tavallinen penis (postaaja 103).

Ihmettelen, ettei yksikään koomikko ole kommentoinut tätä aihetta ainakaan minun tietääkseni.

Jos minulla on pieni karvainen luomi naamassa, se tuskin herättää ihastusta. Jos minulla on todella iso ruskea ja karvainen luomi naamassa, onko se ihana? Ei vaan sitä pidettäisiin entistä ällöttävämpänä ja käskettäisiin menemään lääkäriin poistoa varten.

Mutta peniksen kohdalla:

-pieni tai tavallinen penis = "oivoi onpa mulle käyny tuuri kun jokaisella chadillä on ollut kunnon patukka. Tavallisessa nakissa ei ole mitään ihanaa! Sitä paitsi me naiset olemme syvällisiä filosofikuningattaria ja kiihotumme kvanttifysiikasta! Miehet ovat lapsellisia taaperoita jotka räpläävät naurettavia vehkeitään!"

-iso penis = "ööh voisit tulla kahveille vaikka tänään?"

Kun koko kasvaa, ruma muuttuu kauniiksi. Aika brutaali pilleri tavallisten miesten k

Peenis on näköjään kovin tunteisiin(kin) menevä patukka.

Vierailija
108/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tulee korvien välistä nyt kun olet sisäistänyt oman väljyytesi ja tajuat pienen hinkaavan vain kaupungin puoleista reunaa

Vierailija
109/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tulee korvien välistä nyt kun olet sisäistänyt oman väljyytesi ja tajuat pienen hinkaavan vain kaupungin puoleista reunaa

Katkeruus siinä syö miestä.

Vierailija
110/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kokoajan? Muuten voi ihmetellä urheilijaa joka ei kahlitse tankoaan tiukempiin alusvaatteisiin lajissa jossa riman ylitys on millin osista kiinni. 

Vierailija
111/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tästä turvaton olo nyt. Luulen, että tarvitsen kriisiapua.

- Peniksellinen mies

Vierailija
112/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan ne naiset pelkkää karjaa olleet historian läpi ja ovat vieläkin. Miehet jos vain yhdessä päättäisi asiasta niin naiset voisivat olla vaikka karsinassa nelinkontin 24/7/365.

Vierailija
113/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. lentokonehalli

Vierailija
114/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lausutaan muuteen piinis

Suomen kielessä lausutaan siten miten kirjotetaan.  Mun mielelestäni.

Vierailija
115/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne kuuluisat kaksoisstandardit. Miesten peniksistä saa heittää vitsiä ihan vapaasti, mutta auta armias, kun joku kommentoi naisten rintoja tai pakaroita.

Vierailija
116/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä :D Ja pitäisihän sitä pillua ensin päästä käytännössä kokeilemaankin, että sen toiminta tulisi käytännössä tutuksi. Eiköhän nämä omaa persereikäänsä dildottavat palstaulit tajua logiikan, että persereikäänkin tuntuu isompi kivemmalta kuin oma sormi. Naisen elimessä on joustavuutta ja orgasmin voimakkuuteen vaikuttaa se venymisen ja paineen tunne, jota ei kyllä pikkunakilla saa mitenkään aikaiseksi. Naiset voisi lopettaa sen yleistävän puheen, että koolla ei ole väliä. Jos omalla kohdallasi ei ole ja kärsit jostain kipuoireyhtymästä, turha tulla yleistämään, että näin olisi kaikilla.

Vierailija
117/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peenis on näköjään kovin tunteisiin(kin) menevä patukka.

Niin on. On lukuisia tunteisiin(kin) meneviä patukoita, mutta suurin niistä on melko pehmeitä. Penis on kyseisistä patukoista ehdottomasti kovin.

Vierailija
118/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. lentokonehalli

Ottaapa se nyt koville tuon miehen pullotus

Vierailija
119/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne kuuluisat kaksoisstandardit. Miesten peniksistä saa heittää vitsiä ihan vapaasti, mutta auta armias, kun joku kommentoi naisten rintoja tai pakaroita.

Eihän tässä mitään vitsiä heitetä vaan ihaillaan. 

Vierailija
120/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. lentokonehalli

Kuule pikkuinen, sieltä mahtuu ulos kokonainen vauvakin, sen tehtävä on venyä mittojen mukaan sopivaksi. Huomaat kun pääset kokeilemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän