Miesten peniksiä arvioidaan nyt koko ajan olympialaisissa
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/95538c1c-25f6-4f31-badd-943a086…
Tässä esimerkkinä nyt viimeisin. Eilen oli se korkeushyppääjä ja toki vuosien varrella on ollut paljon muitakin.
Voisiko naisten rinnoista puhua samalla tavalla mediassa? Naiset lähinnä valittavat, kun on vääristä kuvakulmista kuvattu ja heitä varten täytyy olla oikein omat kuvakulmat, mistä kuvataan. Mutta miesten penikset ovat ihan vapaata riistaa arvosteltavaksi.
Ja naisillehan ei ollut niin väliä peniksen koolla, mutta kun keskusteluita katsoo, niin näyttää olevan se fakta totta: mitä isompi, sen parempi. Ja media hehkuttaa samaa.
Kommentit (550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin rakastan isoja peniksiä. Parhaat ollut jotain 20-24cm ja paksuja ja sitten ollut jotain 27-30cm ja järkky paksuja vielä, niin ne on ollut liian isoja. Kalut jotka on 13cm-17cm ja normipaksuja eivät oikein tunnu miltään, sorry miehet. Kun katsoin satasen finaalia, niin olihan niillä aika pullistukset ja ihan levossa vielä. Sain toissa kesänä jamaikalla pikajuoksija mieheltä ja oli jotain 23cm.
Onko naisilla aina mittanauha käsilaukussa.
Ei tarvitse mittanauhaa, kyllä naisen harjaantunut silmä näkee mulkun koon. Se on sitä naisen visuaalisuutta.
Naisen harjaantuneen silmän arviointikykyä häiritsee tehokkaasti ne 5 sen
Jätin häveliäisyyssyistä mainitsematta, että eihän naisparka edes saa niitä ripsiään enää sitten räpsyteltyä auki kun niissä on jotain tahmeaa miehistä nestettä, jota lähtee sieltä vähän lyhyemmästäkin...-winner-
Tästä tuli mieleen jotenkin se Simpsonien jakso, missä on "meikkihaulikko" ja Marge toteaa etteivät naiset halua tulla ammutuiksi naamaan. Ainakin huumoria sä tuot ketjuun, ehkä tarkoituksettomasti, mutta kumminkin.
Kai se naisparka nyt on nähnyt sen tynkämunan ja kieltäytynyt asioimasta sen kanssa, duh, joten mitään nesteitä ei tule, kun ulko-ovea näytetään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pukeutuvat paljastavasti, oma vika, kerjäävät huomiota. Noinhan naisille aina sanotaan. Noudattakaa nyt miehetkin samaa sitten.
Palstan älykkö taas pistää parastaan. Se että huomauttaa kaksois'standardeista, niin alkaa ulina siitä että kun tuota toistakin, niin sitten saa tätä toistakin. Sama kun puhutaan vihapuheesta, huomautetaan että nythän sä itse puhuit tuhmia, niin alkaa se "mut ku säkin". Sulle on varmasti kaksois'standardi vieras käsite, niin et ymmärrä kontekstia.
Miehille on varmasti ihan se ja sama puhutaanko heidän peniksestään. Korkeintaan tykkäävät. Mutta jos siitä peniksen koosta innostuvat naiset on ensin itse ulisseet kovaan ääneen, että naisten kehoja ei saa kommentoida, niin pitäydy sitten itse innostumasta niistä miesten peniksistä. Mutta jos haluat niistä innostua, niin se on enemmän kun okei. Mutta sitten samaan aikaan älä aloita käsien heiluttelua ja vollotusta kun naisten kehoja arvostellaan. Eli molemmin päin sopii, mutta pidetään se sama linja sekä miesten että naisten kohdalla. Ei siis niin, että itse saa kyllä kiihottua ja innostua vähän liikaakin, mutta sama tyyppi sitten moralisoi miehiä kun he tekevät ihan samoin.
Pääseeköhän Duplantiksen pippeli yli maailmanennätyskorkeudesta, vai pudottaako miehinen etumus riman? Nyt silmä kovana, miten pullotuksen käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Javierilla on iso nenä. Nenän koosta voi päätellä vehkeen koon.
Naisen lautaisuuden onneksi pystyy ihan näkemään.
Siellä pikkunenäinen katkarapupuju ulahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko minipullotuksella varustetut miehetkin lautoja? Vähän niin kuin pienirintaisia naisia on aina solvattu.
Huono vertaus. Pienirintaisista naisista ei sängyssä maagisesti kasva isorintaisia, mutta näennäisen pieni mies voi kasvattaa mittojaan ihan yllättävästi.
-winner-
No aika harvoin.
Et taida miesten fysiologiasta tietää mitään. Oletko vanhapiika?
No ei siitä 10cm nakinkutaleesta tule mitään yli 20cm melaa edes penispumpulla.
Vanhapiika sanoisi kuule "OMG!" jo kun saisi sitä kymmensenttistä ;DDDD
Mutku e
Kauheasti sua tuntuu naisten saamiset kiinnostavan, noin niin kun homoksi.
Taas puhuit lähinnä itsestäsi ;DDDD Tule jo kaapista ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Javierilla on iso nenä. Nenän koosta voi päätellä vehkeen koon.
Naisen lautaisuuden onneksi pystyy ihan näkemään.
Siellä pikkunenäinen katkarapupuju ulahti.
Ja siellä tissitön rumilus
Egyptin hevoskikkeli lipsahti juuri yli rajan keihäsheitossa. Suomipojilla ei paljon pullota, huono itsetunto vaikuttaa myös suoraan heittoon. Räty oli tyhmä kuin saapas, mutta pullotus toi tarvittavan itsevarmuuden kepin viskomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pukeutuvat paljastavasti, oma vika, kerjäävät huomiota. Noinhan naisille aina sanotaan. Noudattakaa nyt miehetkin samaa sitten.
Palstan älykkö taas pistää parastaan. Se että huomauttaa kaksois'standardeista, niin alkaa ulina siitä että kun tuota toistakin, niin sitten saa tätä toistakin. Sama kun puhutaan vihapuheesta, huomautetaan että nythän sä itse puhuit tuhmia, niin alkaa se "mut ku säkin". Sulle on varmasti kaksois'standardi vieras käsite, niin et ymmärrä kontekstia.
Miehille on varmasti ihan se ja sama puhutaanko heidän peniksestään. Korkeintaan tykkäävät. Mutta jos siitä peniksen koosta innostuvat naiset on ensin itse ulisseet kovaan ääneen, että naisten kehoja ei saa kommentoida, niin pitäydy sitten itse innostumasta niistä miesten peniksistä. Mutta jos haluat niistä innostua, niin se on enemmän kun okei. Mutta sitten samaan aikaan älä aloi
Mutta ongelma onkin se, että miesten kiihottuminen on ällöttävää ja naisten voimaannuttavaa.
Itse tykkään enemmän kamelinvarpaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko minipullotuksella varustetut miehetkin lautoja? Vähän niin kuin pienirintaisia naisia on aina solvattu.
Huono vertaus. Pienirintaisista naisista ei sängyssä maagisesti kasva isorintaisia, mutta näennäisen pieni mies voi kasvattaa mittojaan ihan yllättävästi.
-winner-
No aika harvoin.
Annamme sinulle anteeksi. Et vain päässyt koskaan tutustumaan miehiin. Vetäähän se katkeraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
No aika harvoin.
Olet ollut sängyssä miehen kanssa? No, siltä se kyllä kuulostaa, kun elämän kohokohta on katsella saavuttamattomien treenattujen urheilijoiden pullotuksia ;D
-winner-
Huh huh, nimimerkki on winner mutta tyyppi kuulostaa katkeralta luuserilta.
kirjoitusvirhe. pitiäisi olla whiner
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
No aika harvoin.
Olet ollut sängyssä miehen kanssa? No, siltä se kyllä kuulostaa, kun elämän kohokohta on katsella saavuttamattomien treenattujen urheilijoiden pullotuksia ;D
-winner-
Huh huh, nimimerkki on winner mutta tyyppi kuulostaa katkeralta luuserilta.
kirjoitusvirhe. pitiäisi olla whiner
Tai wiener..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
No aika harvoin.
Annamme sinulle anteeksi. Et vain päässyt koskaan tutustumaan miehiin. Vetäähän se katkeraksi.
Miehiin tutustuminen juurikin on yleensä kaiken katkeruuden syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on varmasti ihan se ja sama puhutaanko heidän peniksestään. Korkeintaan tykkäävät. Mutta jos siitä peniksen koosta innostuvat naiset on ensin itse ulisseet kovaan ääneen, että naisten kehoja ei saa kommentoida, niin pitäydy sitten itse innostumasta niistä miesten peniksistä. Mutta jos haluat niistä innostua, niin se on enemmän kun okei. Mutta sitten samaan aikaan älä aloi
Itse olet vähä-älyinen, kun et tajua, että tässä ketjussa puhutaan tarkoituksella miehistä samalla tavoin kuin miehet ovat läpi aikojen puhuneet naisista. Tarkoitus on kääntää osat, jotta luupäisimmätkin miehet tajuaisivat, kuinka typerää heidän käytöksensä on ollut. Ärsyyntyminen osoittaa sen, ettei kohteena ja uhrina ole kiva olla. Siitä pitäisi normaalijärkisen vetää sellainen johtopäätös, ettei itse ainakaan kohtele muita niin, jos omalla kohdalla tuntuu pahalta.
Miltäs nyt isokull ista tuntuu kun jäi kullat saamatta ison kull insa takia. Varmasti nyt harmittaa ja toivoisi kull in olevan pienempi
Missäs lajissa tänään parhaat munat?
Vierailija kirjoitti:
Missäs lajissa tänään parhaat munat?
Mahtaako tulla uintia!
Noh, olikos tänään mitään hottis urheilijauroita??:) Niille jotka sanovat että tämä on vain naisten pelleilyä..ehei, kyllä minä ainakin oikeasti kuolaan noita atleettiuroksia, hemmetin kuumia.
Tuli useita mielikuvia:
Laiska ylimielinen ranskalaisaatelinen
Lokinkivittäjän silmät
Huumeveikko viihteellä