Huomenna tulee veronpalautukset.
Saan 432 euroa. Ostan repun ja sitten 3 koppaa olutta ja ruokaa 200 eurolla.
Kommentit (38)
Joo menen heti aamulla kauppaan ostamaan safkaa.
Tulee syyskuussa (ei vielä huomenna!) n. 2000e palautuksia. Menevät ulosottoon, josko sen saisi maksettua joskus kokonaan... :(
Syyskuussa tulee reilu 27€. Tilasin juuri loppuvuodelle uuden verokortin, ettei ensi vuonnakaan tulisi mätkyjä.
Veronpalautus vuodelta 2023 2734€ maksetaan 3.9.2024, luki minun saamassani paperissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mätkyt.
Veroprosentti ollut lähes oikein. Viimeiset viisi vuotta tullut mätkyjä muutama satanen - kolme tonnia. Nyt ruhtinaalliset 400€ palautusta. Hyvin tuottaa asuntosijoitus 😁
Noin 45 € vain tulee, mutta parempi sekin kuin mätkyt.
Yli vuosi sitten kuollut isäni saa huomenna pari tonnia veronpalautusta. Sitten alkaa olla kuolinpesä hoidettu pois.
Minä maksoinkin 1.8. 4.500 e, joten jakakaa siitä. Seuraavat palautuksen saajat joutuvat odottamaan 1.10 asti, että maksan toisen, samansuuruisen erän.
Paskakela evää taas seuraavat tt-tuet. Saatanan paskat.
Miten aikuiset ihmiset jaksavat vuodesta toiseen jankata omien rahojensa saamisesta takaisin? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuiset ihmiset jaksavat vuodesta toiseen jankata omien rahojensa saamisesta takaisin? 🙄
No kerro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos velkajärjestely anomus on vetämässä ja tulee oikeuden käsittelyyn ehkä piankin, voiko veronpalautuksia vielä käyttää miten haluaa? Siis vaikka matkaan?
Luultavasti maksusi ovat vielä ulosotossa, joten sinne menevät veronpalautukset. Velkajärjestelyssä saat ne itsellesi, paitsi jos on maksueriä auki verottajalla.
En ole aiempi kommentoija, mutta mietin miten menee. Velkajärjestely on hyväksytty, mutta se alkaa toteutua vasta ensi kuussa. Kaikki lainat on jo siirretty velkajärjestelyyn. Tilistä ulosotto kuitenkin vie vielä osan. Mahtaako veronpalautus tulla minulle. Huomennahan sen näkee, mutta onko jollakin tietoa tai kokemusta?
8.8. tulee 1800e palautusta. 8 on mun onnennumero.
Kyllä, mutta ne laitetaan säästöön, koska hallitus leikkaa.
Eläke tuli eka päivä, huomenna veronpalautuksia yli 900e, osa menee laskuihin, lopusta ei vielä tietoa, ehkä jätän säästöön.