Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihreitä äänestävät ihmiset asuu isoissa kaupungeissa?

Vierailija
04.08.2024 |

Eihän he ole missään tekemisissä luonnon kanssa eikä he ymmärrä millaista elämä on taajamissa tai luonnon keskellä?

Minun mielestä ainoat aidot vihreitä kannattavat ihmiset asuu luonnon keskellä, pääkaupunkiseudulla ei luonnosta tiedä mitään. 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityvihreät huutaa muille että ostakaa sähköauto ja liikkukaa julkisilla. No kaupunkien ulkopuolella asuvat tarvii kalliin sähköauton missä on rangea paljon ja julkiset ei siellä liiku. Vihreät vastustaa ihmisiä jotka asuu luonnossa. 

Vierailija
2/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vihreät politikot asuvat isoissa kaupungeissa.

Ei maalla, luonnonrauhassa ole vihreitä äänestäviä, eikä vihreitä politikkoja.

Maalaiset osaavat suojella luontoa ja elää luonnon ehdoilla ilman vihreitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä. Minulla näkyy kotini ikkunasta enemmän luontoa kuin syrjäseutujen betoni- ja asfalttitaajamissa keskimäärin.

Vierailija
4/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä. Minulla näkyy kotini ikkunasta enemmän luontoa kuin syrjäseutujen betoni- ja asfalttitaajamissa keskimäärin.

Meeppä ulos ja kerro mitä kuuluu 🤣

Vierailija
5/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla asuvat eivät piittaa luonnosta. Metsät vaan nurin ja lannoitetta tonttiin -  meristä ja järvistä viis  Soitakin pitäisi päästä ojittamaan, että on enemmän lääniä viljellä tai riistää eläimiä. Sitten kun kettu jolkottaa pihan läpi niin se ammutaan heti ettei pääse mitään ongelmaa syntymään. Jos saisivat tehdä mitä lystää niin järvien ja merien tila olisi vielä huonompi kuin nyt. Joka muuttaa väittää ei ole nähnyt maaseutua kuin auton ikkunasta.

Vierailija
6/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun linnun tietä 35km:n päässä Helsingin keskustasta ja taloni ympärillä on itse omistamaani metsää taatusti enemmän kuin mitä ikkunastasi näkyy.

Vierailija
7/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityvirheiden mielestä pyörätiet, betonikuutiot ja puistot ovat sitä luontoa

Vierailija
8/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeppä ulos ja kerro mitä kuuluu 🤣

Linnunliverrystä pääasiassa, öisin myös heinäsirkkojen siritystä. Mitä pitäisi kuulua?

Vierailija
9/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he saavat asumistukea.

Vierailija
10/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla asuvat eivät piittaa luonnosta. Metsät vaan nurin ja lannoitetta tonttiin -  meristä ja järvistä viis  Soitakin pitäisi päästä ojittamaan, että on enemmän lääniä viljellä tai riistää eläimiä. Sitten kun kettu jolkottaa pihan läpi niin se ammutaan heti ettei pääse mitään ongelmaa syntymään. Jos saisivat tehdä mitä lystää niin järvien ja merien tila olisi vielä huonompi kuin nyt. Joka muuttaa väittää ei ole nähnyt maaseutua kuin auton ikkunasta.

Höpö höpö, Helsingissä syntyy pask...aa päivittäin enemmän kuin maaseudulla vuodessa. Ja maalaisetko ne käy nelostien varret roskaamassa?

Vierailija
11/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun linnun tietä 35km:n päässä Helsingin keskustasta ja taloni ympärillä on itse omistamaani metsää taatusti enemmän kuin mitä ikkunastasi näkyy.

Onneksi olkoon. Minä asun 5 km päässä Senaatintorilta. Omistussuhteista en tiedä varmasti, mutta asun omistusasunnossa ja jokunen puu taitaa olla yhtiön tontilla.

Vierailija
12/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat juurettomia ja usein mielenvikaisia yksilöitä. Etsivät merkitystä tyhjään ja materialistiseen elämäänsä, joten alkavat palvoa luontoa Jumalan sijaan. Jumalaa eivät uskalla tai halua palvoa, koska elävät niin äärimmäisessä synnissä eivätkä halua luopua pahoista tavoistaan. Jonkin pitää kuitenkin täyttää tuo uskomisen tyhjiö, ja luonto ja ilmastonmuutos hoitaa tuon tehtävät.

Vierailija
13/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan luontoa sen verran, etten tarvitse tonttia joka vedetään matalaksi vain mun asumisen takia. Katsos kun sinne luontoon pääsee vaikka siellä ei asuisi. Kurjaa, kun haja-asutusta ja puupeltoa on niin paljon siellä tällä että kunnon luontoa on vain tilkuittain jäljellä varsinkin etelässä. 

Olen kerran käynyt maaseudulla kasvaneen kanssa vaelluksella. Ei mennyt kuin kolme päivää kun toinen alkoi itkeä jalkojen rakkoja ja vesisadetta. Erätaidotkin vähän sinne päin ja lajituntemus paljon huonompi, mitä oletin.

Vierailija
14/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että maaseutupuolueet, persut ja Keskusta, eivät ihan ensimmäisenä löydy listalta, johon luonnonystäviä alkaisin keräämään.

Vierailija
15/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käymme töissä ja maksamme veroilla teidän loisimisen. Ei, se että saat palkkaa 3500€/kk ei tee sinusta "nettomaksajaa". Me maksamme sinunkin teiden kunnossapidot yms. 

Vierailija
16/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mennä kaduille istuskelemaan ilman susien pelkoa. ilmasto voohotuksellenikin saan tukea joka kadunkulmassa on tutiseva viher hippi.

Vierailija
17/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistahan se tosiaan on sieltä kehä kolmosen sisäpuolelta käsin huudella miten itäsuomalaisten on ihan ok asua sadan metrin päässä sudesta ja kilometrin päässä karhusta, hekin kun kerran ovat joskus eläintarhassa nähneet sellaisen yhtä läheltä. 

Vierailija
18/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, Helsingissä syntyy pask...aa päivittäin enemmän kuin maaseudulla vuodessa. Ja maalaisetko ne käy nelostien varret roskaamassa?

No ei varmasti synny asukasta kohden.

Vierailija
19/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös vihreät politikot asuvat isoissa kaupungeissa.

Ei maalla, luonnonrauhassa ole vihreitä äänestäviä, eikä vihreitä politikkoja.

Maalaiset osaavat suojella luontoa ja elää luonnon ehdoilla ilman vihreitäkin.

Maalaiset ymmärtävät paremmin luonnon kiertokulkua ja osaavat hyödyntää luontoa.

Se ei ole vihreiden tarkoitus. Kun päätarkoitus on suojella luontoa eli säästää se mahdollisimman luonnonmukaisena, on usein järkevämpää asua kaupungissa. Silloin kaikki palvelut ovat lähellä ja julkisella liikenteellä pärjää. Ekologisempaa on, jos ihmiset asuvat kerrostalossa kuin jokainen erikseen omakotitalossa. Maalla kaikilla on vähintään yksi auto, jolla liikutaan aina, vaikka lähikauppaan, oli se sitten kilometrin tai viidenkymmenen päässä. 

Vierailija
20/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla metsän keskellä, olen siis maalainen. En maanviljelijä enkä edes tässä kunnassa virassa tai töissä. Maalla olen kasvanut, tehnyt uraa maailmalla ja nyt päätin tulla tänne kun työt voi tehdä etänä. Äänestin ennen vihreitä kun olivat oikeasti ympäristön asialla. Nykyvihreät on mitä sattuu moralisoijia asiasta kuin asiasta ja se luonnonsuojelu on vaan haalea perintö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi