Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole kiinnostunut mistään minuun liittyvästä?

Vierailija
04.08.2024 |

Mies ei lähes koskaan kysy, miten voin, mitä ajattelen mistäkin. 

Mulle tuli tänään mieleen, että mies ei muista edes äitini nimeä, mun tyttönimeä, ei aluksi muistanut mun syntymäpäivää useampaan vuoteen. Onko tää normaalia? Mulla on muutenkin olo, että mies on vain tyytynyt minuun, kun ensimmäinen suhde kariutui. 

Hän ei halunnut viettää esimerkiksi ensimmäistä hääpäiväämme, olisin siis vain kotona leiponut jotain hyvää meille. Kun kysyin, eikö hänestä ole kivaa juhlistaa tärkeää päivää, hän suuttui ja kaupasta sitten haki ovet paukkuen jotain pientä hyvää ja kukkia. Ei tuntunut oikeen siltä, miltä pitäisi

Hän aluksi näytti aina teoilla ja puheillakin rakastavansa, mutta enää ei ole pariin vuoteen tuntunut siltä. Olen sulkeutunut sisäänpäin, sillä kun yritän kertoa asioista hän usein sivuuttaa ne ja kertoo vaan omia juttujaan päälle. 

Jotenkin to be loved is to be known ei ainakaan toteudu. Minä en vain taida olla miehelle se oikea, vaikka luulin että meillä olisi täysin erityinen suhde ja siltä ensimmäinen vuosikin tuntui. Luulisi, että monessa vuodessa olisi oppinut tuntemaan toisen, mutta itsestäni tuntuu huijatulta.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet silti mennyt naimisiin luuserin kanssa joka ei tiedä sinusta mitään. Ihan normi nainen, kelpuutat miehen koska se oli komea ja sitten alat seurustelee sen kanssa ja elämäsi onkin sitten yhden luuserin patjana olemista.

Vierailija
2/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on selvästi Porvoolaista avio-onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotkut miehet on. Alkuihastus kestää sen puolesta kahteen vuotta, ja sen jälkeen ollaan yhdessä tavan vuoksi. Toinen nyt vain on siinä, muut asiat kiinnostaa enemmän.

Vierailija
4/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on selvästi Porvoolaista avio-onnea.

Olisipa! Ja olen siis kyllä kertonut itsestäni miehelle nuo asiat ja luulin, että tunnemme toisemme hyvin. Itse tiedän, mitä mieheni ajattelee, tuntee, tiedän hänestä asioita ja olen niistä aidosti kiinnostunut. Luulin, että se olisi molemminpuolista ja aluksi tunsinkin oloni todella rakastetuksi.

Mulla ei ole sellaisia ystäviä, joille avautua, siksi avauduin tänne. Ja itken täällä oikeasti nytkin, kun on paha olla. Ei oo syytä provoilla, mutta ymmärrän epäluulonkin.

t. Ap

Vierailija
5/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvii tuntea sinut koska se on komea tietää että jos jätät niin se löytää helposti uuden naisen.

Vierailija
6/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se miehen vika, ettet ole kiinnostava ihminen?

Vierailija
7/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut tästä miehesi kanssa?  Mitä mieltä hän on suhteestanne? Tietääkö hän mitä mieltä sinä olet? Oletko kertonut hänelle näistä asioista mitä kaipaat suhteessa? 

Vierailija
8/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla sinusta kiinnostunut?

Vierailija
9/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko se miehen vika, ettet ole kiinnostava ihminen?

Ei varmasti ole. Jännästi silti muiden mielestä kanssani on kuulemma mukava keskustella. Voin  keskustella kaikenlaisesta, politiikasta puutarhan hoitoon ja kuuntelen itse aina mielelläni miestäni, vaikka asia ei olisi juuri omaa kiinnostuksen kohdettani

Vierailija
10/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat erityisherkältä uhriutujalta, joka tekee draamaa jostain entisestä hääpäivästä.

ja oikeasti? "mies ei muistanut syntymäpäivää", no, haloo, ei kukaan mies muista mitään turhia syntymäpäiviä.

Vierailija
11/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet ilmeisesti pitkään yhdessä, niin mies alkaa kaivata vähän vaihtelua saman makaronilaatikon tilalle.

Vierailija
12/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko AP suíkkaría tarpeeksi usein ja annatko lauheta kunnolla kurkkuun?

Vierailija
13/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko keskustellut tästä miehesi kanssa?  Mitä mieltä hän on suhteestanne? Tietääkö hän mitä mieltä sinä olet? Oletko kertonut hänelle näistä asioista mitä kaipaat suhteessa? 

Kerroin juuri tänään asiasta, ja mies meni puolustustilaan. Mulle tulee itselle tunne, että mulla ei ole väliä. Varmasti omassakin kommunikoinnissa olisi ollut parantamisen varaa, mutta mielestäni mieheni reaktio oli kohtuuton. Hänen mielestään en arvosta nyt mitään hänen tekemäänsä, vaikka kerron lähes päivittäin miten kiitollinen ja iloinen olen monesta asiasta

Vierailija
14/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä joku yksi ihminen kirjoittelee hirveän vihaisia viestejä ja haukkuu ap:ta?? Onko lääkkeet tältä päivää ottamatta?

Mutta siis ap, ei ole normaali suhde. Keskustelisin miehen kanssa tästä ja jos ei auta niin valitettavasti ei teillä mitään suhdetta ole.

Vierailija
15/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko AP suíkkaría tarpeeksi usein ja annatko lauheta kunnolla kurkkuun?

Meillä on aktiivinen ja hyvä seksielämä kyllä. Rakastan ja haluan tuota ihmistä, en ole koskaan kenenkään muun kanssa tuntenut tällaista paloa ja siksi tilanne niin kovasti satuttaakin. 

Vierailija
16/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo juuri siltä kuulostaa, että mies tyytyy olemaan kanssasi, vaikka et ihmisenä häntä kiinnostakaan. Tämä ei kuitenkaan ole sellainen asia johon sinun täytyy vain tyytyä, vaan voit alkaa miettimään mitä itse haluat elämältä ja miten voisit saavuttaa nuo asiat. Miehesi ei tarvitse kuulua näihin suunitelmiin.

Vierailija
17/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä joku yksi ihminen kirjoittelee hirveän vihaisia viestejä ja haukkuu ap:ta?? Onko lääkkeet tältä päivää ottamatta?

Mutta siis ap, ei ole normaali suhde. Keskustelisin miehen kanssa tästä ja jos ei auta niin valitettavasti ei teillä mitään suhdetta ole.

Kiitos. Miehessä on paljon hyvääkin, ja yleensä kuitenkin muuttaa toimintatapojaan jos joku asia minua vaivaa. Tätä vaan tiedä onnistuuko korjata Jos vaan en ole hänelle se oikea. Uskon, että se on se suurin ongelma. Hän vaikutti suhtautuvan eri tavalla ensirakkauteensa kuulemani perusteella.

t. Ap

Vierailija
18/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostat erityisherkältä uhriutujalta, joka tekee draamaa jostain entisestä hääpäivästä.

ja oikeasti? "mies ei muistanut syntymäpäivää", no, haloo, ei kukaan mies muista mitään turhia syntymäpäiviä.

Kyllä normaalit parisuhteeseen kykenevät miehet muistaa. Sulla ei vaan oo sellasesta kokemusta :D

Vierailija
19/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo juuri siltä kuulostaa, että mies tyytyy olemaan kanssasi, vaikka et ihmisenä häntä kiinnostakaan. Tämä ei kuitenkaan ole sellainen asia johon sinun täytyy vain tyytyä, vaan voit alkaa miettimään mitä itse haluat elämältä ja miten voisit saavuttaa nuo asiat. Miehesi ei tarvitse kuulua näihin suunitelmiin.

Tämä minulla itselläkin on vahvin ajatus Nytkin tämä keskustelu päättyi siihen, että mieheni itse uhriutuu ja on valmis lyömään hanskat tiskiin. Aiemmasta suhteesta mies piti kynsin hampain kiinni, eikä koskaan väläytellyt eroa vaikka hänen exä kohteli häntä huonosti (petti, valehteli).

t. Ap

Vierailija
20/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai huomaat, että se ensirakkaussuhde on päättynyt. Sille on luultavasti syynsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän