Miksi viinin juonti on sivistynyttä, mutta Koskenkorvan ei?
Naamioidaan alkoholiriippuvaisen päihde enemmän sallituksi.
Sama etanoli vaikuttaa keskushermostoon molemmilla.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siksi, että kossu on pahaa, mutta jotkut paremmat viinit hyviä? Eikä viiniä juoda välttämättä päihtymistarkoituksessa. Hyvin voi juoda lasin viiniä vaikka hyvän ruuan kanssa koska se sopii siihen, mutta annos kossua...? Miksi sellaisen joisi ellei haluaisi nimenomaan päihtyä ja sitä todennäköisesti juodaan aina enemmän kuin yksi annos.
Jos et juo viiniä päihtymistsrkoituksessa vaan maun vuoksi, niin varmaan syljet aina viinin pois. Ai etkö? Tämäpä yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siksi, että kossu on pahaa, mutta jotkut paremmat viinit hyviä? Eikä viiniä juoda välttämättä päihtymistarkoituksessa. Hyvin voi juoda lasin viiniä vaikka hyvän ruuan kanssa koska se sopii siihen, mutta annos kossua...? Miksi sellaisen joisi ellei haluaisi nimenomaan päihtyä ja sitä todennäköisesti juodaan aina enemmän kuin yksi annos.
Jos et juo viiniä päihtymistsrkoituksessa vaan maun vuoksi, niin varmaan syljet aina viinin pois. Ai etkö? Tämäpä yllätys.
Kossulla se tehdään vain syvemmältä se sylkäisy. Ryyppy huljutellaan suun lisäksi mahassa. Siinä saadaan niinku kaikki aromit maistumaan. Muista kossun pitää olla tarjotessa vähintään taskulämmintä. Oikein aromipesäryypyt saa pöytäviinasta. Tarjotaan myös lämpimänä mielellään ämpärin kanssa. Joo kyllä mä juon jotain sellaista mikä pysyy sisällä jos tai kun raapasen kännin. Ei nyt ainakaan nappaa yhtään hommata krapulaa.
Ei siitä oluestakaan tule kun pikukänniin jos tissuttaa. Mulla ainakin viinistä menee nuppi ihan sekasin ja olen todellakin humalassa. Kossustakaan en saa semmosta humalaa. Ja tämä on fakta.Mulle viini aiheuttaa pahimman humalan