En pystyisi asumaan maalla.
Kommentit (113)
Tiukasti mantereella on aina asuttu
Kyllä maalla on kivempaa asua kuin vedessä/ ilmassa/ kuussa.
Fatim diarra on oikeassa sanoessaan suoraan millaista on naisen asua metsässä eli maaseudulla.
Kaupunki on turvallisempi ympäristö naisille ja lapsillekkin.
Et ole ainoa ja siksi sieltä onkin ryntäys kaupunkeihin.
Minä taas en pystyisi elämään pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Tampereen tai Turun seuduilla?
PK-seutu, Tampereen kaupunkialue ja suur-Turku muodostavat Suomeen "kasvu-kolmion", jonne yhä suurempi osa väestä pakkautuu.
Mieluummin maalla 200 neliön okt:ssa kuin 23 neliön yksiössä jossain neukkukuutiossa ok-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Fatim diarra on oikeassa sanoessaan suoraan millaista on naisen asua metsässä eli maaseudulla.
Pelkää varmasti metsää kuin ruttoa. Tyypillinen uusavuton vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen rikostilasto on tästä eri mieltä.
En pystyisi asumaan keskustassa kerrostalossa. Enää. Aikoinani olen asunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Tampereen tai Turun seuduilla?
PK-seutu, Tampereen kaupunkialue ja suur-Turku muodostavat Suomeen "kasvu-kolmion", jonne yhä suurempi osa väestä pakkautuu.
Minä asun täysin maalla, mutta tässä kasvukolmiossa kuitenkin. Optimaalinen tilanne minulle.
Oma valinta, mutta kyllä itse ainakin herään kesäisin ikkuna auki raittiiseen ilmaan ja linnun lauluun, kuin pienhiukkasiin ja ratikan kolinaan.
Ps. Mt ongelmat näyttävät tilastojen mukaan lisääntyvän samaan tahtiin kuin kaupungistuminen lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää varmasti metsää kuin ruttoa. Tyypillinen uusavuton vihreä.
Terkkuja vihreältä täältä metsän keskeltä. Jos olet kiintynyt metsiin, suosittelen niiden suojelua.
Asutko sitten vedessä?