Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinun kesälomasi meni?

Vierailija
04.08.2024 |

Huomenna töihin paluu edessä monella.

Tuntuu, ettei ehtinyt oikein nauttia taaskaan kesästä kunnolla. Lomaviikot vain hujahtivat jonnekin ja kunnon aurinkoisia päiviä oli harvassa, kun vähän väliä satoi vettä. 

Itse olen kamppaillut koko kevään ja kesän pahenevien ahdistusoireiden kanssa ja ne veivät jaksamista ja iloa kesästä.

Oliko sinulla hyvä kesä? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kesä jatkuu vielä koko elokuun. 

Vierailija
2/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Oli hyvä ja palauttava loma vaikka sää olisi voinut olla vakaampikin. Olin pari päivää jo töissä ja tuntuu kuin ei olisi lomalla ollutkaan😔ahdistaa työn orjuuden jatkuminen...kaipa se taas tästä🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni hyvin! Mielestäni säät oli hyvät vaikka ne viikkojen seksihelteet jäi saapumatta. Luin, hoidin pihaa, tein kotimaan matkoja ja uin järvessä. Kesä jatkuu vielä vaikka loma ei eli vielä ehtii tehdä kaikkia kesäjuttuja ihan hyvin. 

Vierailija
4/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän lomasi olet viettänyt? Hellepäiviä oli heinäkuussa n. 20 kappaletta, riippuen missä päin asut/oleilet. 

Vierailija
5/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puolestaan alkaa huomenna loma. Valitsin tänä vuonna pitää loman kahdessa erässä.

Vierailija
6/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut lomaa kuin 1 viikko ja 1 päivä. En muista tästä kesästä muuta kuin tuon lomajakson. Töissä työt kaatuu päälle ja hirveä stressi koska ovat hankalia ja vaikeita asioita. Huomennakin herärys 4:45 ja kotiin tuun ehkä puoli 8 illalla. En enää koskaan tee uuteen työpaikkaan näin pitkää määräaikaista sopimusta (vuosi)...

N32

Vierailija
7/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva päästä takaisin töihin. Yksin on moni kotiinsa kuollut...

Vierailija
8/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän lomasi olet viettänyt? Hellepäiviä oli heinäkuussa n. 20 kappaletta, riippuen missä päin asut/oleilet. 

Lämmintä oli kyllä, mutta ainakin meillä päin taivas oli pilvessä tosi ison osan ajasta. Olisin kaivannut enemmän auringonpaistetta. Auringon näkemisellä on todella iso vaikutus omaan mielialaan.

Ap

Vierailija
9/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni. Vietin loman lapsen kanssa ulkomailla. Olimme kreikassa sekä tallinnassa.