Norjassa tarjoilija pyysi tippiä
Alkaa norjalaisten röyhkeys tulla jo läpi, eikö heillä muka ole rahaa ja muutenkin kalliit hinnat?
Kommentit (9)
Kas kummaa. Olen asunut pian 30 vuotta Norjassa enkä ole mokomaan törmännyt.
Ja kyllä, me täällä voimme hyvin. Kadehtimalla et kuitenkaan mitään muuta saavuta kuin katkeran mielen jolla myrkytät itsesi. Meille hinnat eivät ole korkeat. Tänne ei ole pakko tulla, on halvempiakin maita tai pysyy kotona. Olen kyllä kuullut ettei siellä Suomessakaan hyvin moni enää kohta pysty jokapäiväsitä leipäänsä hankkimaan.
Jos olette asianne sössöneet älkää syyttäkö muita.
Tarjoilijoille maksetaan ihan hyvää palkkaa, mitään tippejä ei tarvitse jättää.
Tuo tipin pummiminen tulisi kieltää lailla. Mikä ihmeen juttu se edes on että tuollaista pidetään "normaalina" ravintoloissa?? Miksei muualla, jos se kerta on niin normaalia? Voiko kaupan kassakin alkaa kysellä että haluanko maksaa 5€ tuotteesta 7€? Maksupäätteelle kysymys 15% tipin jättämisestä ennen ostosten varsinaista maksamista?
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin mielelläni tippiä hieman runsaamminkin jos palvelu olisi parempaa.
Jos aterian lopuksi saisi suikkarin tai edes handjobin, tippiä voisi maksaa useammankin euron.
Ymmärrät varmaan itsekin, miksi olet forever alone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aterian lopuksi saisi suikkarin tai edes handjobin, tippiä voisi maksaa useammankin euron.
Itseasiassa neljättä kertaa naimisissa :-)
Täällä tunkiolla on vaan niin helppo heittää kaikenlaisia typeryyksiä, että saa kukat hatussa väpättämään ankarasti :-)
No men hoitajaksi sinne Norjaan niin voit jonkun satkun aina heittää. Siellä on jo paljon suomalaisia töissä. Lähes jokatoinen palstamamma meni sinne vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa neljättä kertaa naimisissa :-)
Täällä tunkiolla on vaan niin helppo heittää kaikenlaisia typeryyksiä, että saa kukat hatussa väpättämään ankarasti :-)
Joo. Niin tietysti. Uskotaan.
Suomessakin herännyt uudelleen -80 lukulainen tipinkerjäyskulttuuri. Maksupääte kerjää ensimmäisenä tippiä, ja tarjoilija kuolaa kieli pitkällä. Vaikka itse palvelu ollut muuta kuin kiireinen lautasen pöytäänheitto, loputtoman pitkän odottelun jälkeen. Minä ei puhu soomi, kertoi poika.