Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän vaimon käytös ihmetyttää

Vierailija
03.08.2024 |

Se rahaa miestä väkisin mökille ja ties minne, vaikka mies haluaisi olla omissa oloissaan (minun kanssani). Miten joku voi olla noin takertuvainen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "miesystäväsi" panee vaimoaan mökillä varmaan tälläkin hetkellä. Harmittaako?

Vierailija
2/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinä heidän mukaansa sinne mökille.

Vierailija
4/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni mökille saunomaan ja nauttimaan luonnosta. Sinä olet vain kassien tyhjennystä varten.

Vierailija
5/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmittaa vaimon poikaystävä. Hän on koko ajan lainaamassa autoni ja pyytämässä vippiä. Ei ole maksanut edellisiäkään takaisin ja autoon oli tullut viime kerralla lommo.

Vierailija
6/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, kun miehen naisystävä käy kotonani ollessani työmatkalla ja valittaa jälkikäteen siivouksesta. 

Vierailija
7/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitenkä? 

Vierailija
8/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Se mies panee teitä molempia.  Toki sanoo sulle ettei vaimon kanssa ole seksiä.

Vierailija
9/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tarpeiden tekoa varten. Muut asiat ei sulle kuulu.

Vierailija
10/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa että ex mies oli yhteisellä mökillä koko kesälomansa ja vielä sanoi meidän lapselle ettei mulla ole lupaa tuoda mies vieraita vaikka edelleen omistan puolet. Noh jaa . Kaipa hän vois viisitoista tonttua mulle lapaankln jo maksaa mutta ei tietenkään kun hän haluaa kostaa samoin kuin elareissa. Tämmönen tapaus tämä Suomi mies, mutta sulle varmaan ostaa kaikki. Älä vaan muuta sen kans yhteen kun todellinen luonne paljastuu et saa enää mitään siltä. Please vie mennessäs ja odotan elatusapua toivottavasti ei tuhlannut kaikkia jo naisiin ja viinaan..

Vierailija
11/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot ajattelee aina olevansa jollain tavalla parempia, "ykkösiä". Vaikka heidät on valittu vain, koska he suostuvat siihen, että heitä nöyryytetään. Ajatusmaailma on usein lapsekas: miehestä heidän mielestään kilpaillaan, vaikka toinen nainen ei ikimaailmassa haluaisi parisuhteeseen heidän miehensä kanssa.

Vierailija
12/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
13/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa, kun miehen naisystävä käy kotonani ollessani työmatkalla ja valittaa jälkikäteen siivouksesta. 

Jätä sille miehesi naisystävälle lista, mitä haluat siivottavan, ja käteisenä palkka. Luulisi valittamisen loppuvan. Miehesi ei tietenkään älyä hänelle edes maksaa.

Vierailija
14/14 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin ap mukavaa, että vaimo pistetään kyökki- ja huussintyhjennyshommiin hyttysten keskellä, etkä itse joudu sinne miehen mukaan? Kuka ihmeessä haluaisi olla kyseisen miehen työjuhtavaimo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi