Voi nyt venäjä!!! Kävin kukkakaupassa tarkoituksena muistaa sukulaista pienellä kukkakimpulla
Menin sinne ja valitsin yhden keskikokoisen kukan ja reunoille vaaleanpunaista pienempää kukkaa. sanoin että haluan mini-kokoisen kimpun. myyjä selitti ja selitti että ei saa pientä kun täytyy reunustaa ja laittaa sitä ja tätä ja tuota lisäksi.. no jonkinlaisen kimpun väänsi ja hinta 35 euroa!!!!
helvetin kusettaja, tuonne kauppaan en enää mee!! pikkuisen tuntuu opiskelijan budejtissa!! kummaa asiakaspalvelua kun ei osata pientä kimppua tehdä, oisin itsekin osannut tehdä paremman. KYLLÄ JÄI RAHASTUKSEN MAKU:(((
Kommentit (15)
mä oon aina sanonu esim. että joku sellanen kympin juttu tai parinkympin kimppu, niin ei tuu hinta yllärinä.
Olisit vaatinut tekemään uuden, pienen kimpun!
Taisi olla ammattitaidoton kyseessä tai sitten ns. hienosto kukkakauppa
Eli sanoin että sukulaistytölle pienenpieni kimppu ja koko ajan korostin että IHAN PIENI JUTTU SIIS KYSEESSÄ ja näki varmasti että olen nuori itsekin enkä mikään vakavarainen aikuinen... En tiennyt, että pitää olla niin moukka, että pitää ilmoittaa tarkka hinta!!!
Katsoin kukkien hinnat ja kun tuli yksi keskikokoinen kukka (en tiedä nimeä) 3e. 2 ympärille tulevaa varmaan alle tuon 3 egeä ja sitten tukki niitä omia rehujaan mukaan, mitä lie niistä laskuttanut...
Joo, o! Ei tullut kyllä mitään suurta/ näyttävää ja eikä ollut mikään hienostokauppa, ei TODELLAKAAN vaan päinvastoin...
ap
Oisit pyytänyt laskemaan uudelleen! Tyyliin, anteeksi tuliko siitä tosiaan niin kallis? Sitten jos vielä oli niin kallis, oisit sanonut, että haluan kyllä pienen eli max 10-15 euroa.
Kukkakaupan omistajana sen tiedän, koska meillä päin ei 35 euron kimppuja tartte edes tehdä joka päivä! Keskiostos on ehka siinä vajaan parin kympin tienoilla ihan normaalina arkena.
oli kyllä todella kallis ja huono palvelu!!!!!!!!!
no tyhmä oppii, ettei tarvi sinne enää mennä..
ap
Minä osaan kauniisti kysyä, että kuinka paljon olit ajatellut sijoittaa kimppuun! :-) Ja meiltä saa kukkia kympilläkin.
t. äskeinen kukkakauppias
otti kyllä niin törkeesti ylihintaa jos ne kukat mitä katoin oli
3e iso kukka
2e ympärille tuleva
2e----II-------
1,8 vihreät jutut ja niitä muutama
nuohan on yhteensä kympin tienoilla :(((( melkoinen koijari tuo nainen!!!
harmittaa!! ajattelin etten kehtaa olla juntti ja sanoa että " tee joku kympin hintainen juttu" ...
no ainakin sukulainen ilahtui kalliista kukistaan
ap
mutta jos poikkeat pienehköön teollisuuskaupunkiin Pohjois-Savossa, niin tervetuloa. :-) En uskalla tarkentaa, ettei tutut tunnista ja syytä ilmaisesta nettimarkkinoinnista. ;D
tilasin lapseni kummille synnärille jostain nettimestasta kimpun,joka maksoi 40. oli ollut kuulemma iso ja hieno,niinkuin pitikin,toiveideni mukaan.
1,80e ne rehut
3e kukat
niin mistä ihmeestä tulee hinta 35 euroa??? kyllä muuten v*tuttaa!!! siitä hikisestä sidonnastako?
en uskalla edes ajatella mitä maksaa MARKOISSA?? 17 euroa 100 mk.. oonko maksanut hikisistä rehuista yli 200 mk :(