Nuoletteko ikinä persereikää?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Miksi teet näin ällöttäviä aloituksia? En halua lukea persrei'istä yhtään mitään
No sit kannattaa suosiolla mennä AV:n puolelle 🤭
Siellähän mä olen!
Mitä olet vetänyt? Saisinko samaa kahdellakympillä?
Näin tämä mulla toimii. AV:lla olen ja tämä näkyy ihan tuossa UUSIMMAT KESKUSTELUT-osiosss.
en taiv, liian jäykkä selkäranka, ja toiselta suuntaa jos koetan niin maha ja kylkiluut ovat tiellä
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Miksi teet näin ällöttäviä aloituksia? En halua lukea persrei'istä yhtään mitään
Mielipiteet on kuin persereikiä, jokaisella on omansa.
Nuolen vaimon peppureikää joka kerta, kun meillä on seksiä.
M46
Toisinaan tulee vaimon reikää nuoltua. Ei ole pyytänyt mutta sopivassa kiimassa itse sinnepäin aloin hamuilla ja huomasinkin kun vaimo alkoi levittää käsin pakaroita. Aikamoisen huokauksen päästi kun vähän enemmän nuolaisin. Samalla sormea pimppiin niin tuli aika nopeasti..
Tuntuu kyllä tosi hyvältä kun sitä nuollaan. Itse en ole vielä nuollut mieheltä.
Ei kuulosta terveen ihmisen hommalta.
Vierailija kirjoitti:
Omaa vai jonkun toisen?
Perseenreikiä ne on molemmat. Vastaa kysymykseen.
Nuolen aina kun tavataan ja touhutaan muutakin. Mutta en vaimon vaan "kalakaverin".
M34
Sitten siirretään ne ulostebakteerit suuhun ja mies siirtää ne edelleen naisen toosaan kun nuolee sitä myöhemmin. Ihanaa.
Kyllä nuolen. Herkkä alue ja naiseni tykkää siitä.
Mieheni nuolee ja iso kiitos hänelle. Kyllä kehun miten saa minut kiimaan. Siellä on enemmän hermoja kuin ykkösessä.
Minä en, mutta mieheni kyllä minun.
Tunnustan, se tuntuu ihanalle. Usein levitän pakarat käsin, siitä tulee itselle hieman irstas fiilis. Mutta summasummaarun, tykkään ylipäätänsä suuseksistä niin olen kyllä antanut palaa tämänkin kanssa, jos kerran minulle halutaan tuottaa hyvää niin otan kyllä vastaan
Ei nuolla. Paska haisee. Se on viemärireikä josta tulaa pihalle paskaa.
Meillä nuollaan molemmin puolin ja molemmat nauttivat.
Nainenkin voi nauttia kovasti tuntiessaan itsensä hiukan tuhmaksi 😋
Ja mitäpä sitä ei tekisi rakastamalleen ihmiselle
Rakastan kun nainen komentaa/ pyytää nuolemaan peppuaan. Ihanan tuhmaa ja kiimaista.
Eli ehdottomasti KYLLÄ!
En koskaan, eikä minua sieltä nuolla. Siellä on paljon erilaisia pöpöjä, jotkin niiskä äärimmäisen ikäviä. Peseminen puhtaaksi käytännössä mahdotonta.
Luuletko olevasi hauska?