Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän seksikumppaneita

Vierailija
03.08.2024 |

Onko täällä muita, joilla elämässä vähän seksikokemuksia/kumppaneita. Mitä ajatuksia siitä?

Nykyään alkanut vähän ahdistaa asia, en tiedä miksi.. takana pitkiä parisuhteita ja pari yhdenillan juttua.

Pettänyt en ole koskaan ja sille tielle en lähde mutta miksi tekisi mieli uusia kokemuksia. Tuntuu, että onko jäänyt jostain paitsi vaikka tuskin oikeasti edes olen..

Kuuluuko vaan ikäkriiseilyyn? Muita?

N41

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme.

Luokkakaveri lukiosta, opettajakollega (ihana milf) ja vaimo.

Vierailija
22/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on tullut pantua naisia, ei selkeää naismakua:

- brune 175cm ja hoikka, small titz, big azz

- punapää 170cm ja hoikka, small titz, ei aito punapää

- brune 160cm ja rehevä, todella rintava

- brune 160cm ja hoikka, small titz

- blondi 165 ja kohtuu rintava, big azz, ei aito blondi

- blondi 170cm ja hoikka, small titz, aito blondi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan käynyt vieras pillu mielessä varsinkin keski-iässä. Mutta aina ne vain on jääneet kun vaimon kanssa ollut säännöllistä seksiä viikoittain, vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Vaimo pitänyt alusta lähtien huolen panetuksestani ja minä hänen orgasmeistaan. Nyt eläkkeellä jo selvää ettei toista pillua tule koettua tässä elämässä. Naitu vaimon kanssa niin monia  tuhansia tuhansia kertoja,  ollut aina suuseksiä, ettei väliin olisi muita pilluja mahtunutkaan. Vaimo ollut aina halukas ja pillu himoinnut orgasmeja, ei siihen ole voinut kyllästyä . Aloitettiin 18v ikäisinä ja oltu aina toissamme kiinni ja läsnä. Vaimo ollut hyvä peruskallio mikä mahdollistanut elämäntapaharrastuksiin keskittymisen.

Kannattaa muuten miettiä, kenen kanssa haluaa vanheta yhdessä ettei tule katumanpäälle.

Vierailija
24/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53, 30 vuotta naimissa.

6 eri naista, yhden kanssa 10 vuoden salasuhde. Yksi oli ennen vaimoa 

Vierailija
25/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini ovat yhden käden sormilla laskettavissa. Pari kertaa olen ollut kihloissa. Seksi on ollut parhainta itsekseni, tosin läheisyys on ollut kumppanien kanssa hyvää, vaikkakin olisin halunnut sitä enemmän. En koskaan ole saanut ns. kunnolla miestä enkä toteuttaa itseäni ja naiseuttani, seksuaalisuuttani (miehiäni ei seksi kauheasti kiinnostanut, itse olin aloitteellinen ja innokas, pakkeja tuli kotona viikoittain) ja tuskin tulen koskaan saamaan. Tää meni nyt näin. On jo turhan paljon ikää, päälle 40 v.

Yhden yön juttuihin minusta ei olisi ollut, olen turhan herkkä. Yksinoloon olen vuosien varrella tottunut.

Ei ole kriisejä, tämä on pelkkä toteamus. Elämä meni näin. 

Vierailija
26/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini ovat yhden käden sormilla laskettavissa. Pari kertaa olen ollut kihloissa. Seksi on ollut parhainta itsekseni, tosin läheisyys on ollut kumppanien kanssa hyvää, vaikkakin olisin halunnut sitä enemmän. En koskaan ole saanut ns. kunnolla miestä enkä toteuttaa itseäni ja naiseuttani, seksuaalisuuttani (miehiäni ei seksi kauheasti kiinnostanut, itse olin aloitteellinen ja innokas, pakkeja tuli kotona viikoittain) ja tuskin tulen koskaan saamaan. Tää meni nyt näin. On jo turhan paljon ikää, päälle 40 v.

Yhden yön juttuihin minusta ei olisi ollut, olen turhan herkkä. Yksinoloon olen vuosien varrella tottunut.

Ei ole kriisejä, tämä on pelkkä toteamus. Elämä meni näin. 

Ethän ole kuin nuori vasta! Mutta seuraava mies kun sule tulee (tullee) niin kerro oikeasti ja ihan suoraan mistä tykkäät! Varmasti mieskin olisi iloinen saadessaan kuulla sen ja sitten sinut tyydyttää kuten haluat.

Minä tein niin yli 40 vuotta sitten, ja siitä asti ole nauttinut seksuelostamme ihan todella kunnolla. Naisten ei pitäisi arkailla ja ajatella joitain vanhoja ajatuksia miten "pitäisi" saada tai ei...ja se miehen tapa ei aina ole se naisen tapa!

Vierailija
27/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on lähes etuoikeutettu, jos voi kertoa, että on ollut vähän seksikumppaneita. Se kertoo minusta, jotenkin tasapainoisemmasta historiasta ja kyvystä mahd. olla ilman kuin se, että kertoisi kumppaneita olkeen useita kymneniä.  

Paljon toki riippuu kuinka historiansa tuo esille. Tulee ihan toisenlainen kuva noin 40 vuotiaasta sukupuoleen katsomatta, joka kertoo, että hänellä on olkut muuten 0-3 seksikumppania kuin Incelista (yleisemmin miehistä) jotka vaahtoavat ja hyökkäävät vaatien ja odottaen seksiä tässä ja nyt samalla osoittaen halveksuntansa ja inhonsa muita (useamnin naisia) kohtaan (, joilta ovat hetki sitten vaatineet ja odottaneet/ unelmoineet) saavansa seksiä.

Vaikuttaa myös sille, että vähän vanhempi (35+ vuotias) mies, joka vaikuttaa tasapainoiselta ja olevansa sinut sen kanssa, ettei ole montaa kertaa, jos lainkaan harrastanut seksiä kumppanin kanssa saa osakseen myös ennakkoluuloja; aorikoidaan hänen seksuaalista suuntautuneisuuttaan tai maailmankuvaansa (Onko hän, joku hih-huli tai muu hyvin konservatiivi) Tai onko hänellä, jotain hyvin pahoja traumoja.

En myöskään havaintojeni mukaan ole ainoa, joka on ajatellut draama(-komedia) 40 ja neitsyt(mies) sanomaa tai opetusta. 

Tuo minusta melko todenmakuinen leffa saa kysymään, että onko niin, että osa pitää (erityisesti miehen) elämää täysin tai ainakin hyvin arvottomana, jollei se sisällä tai ole sisältänyt seksiä (nais)kumppanin kanssa? Tai, että miehestä tulee the mies vasta kun hän on nainut? 

Vaikka ainakin omasta mielestäni vaivaannuttavimpia Asioita, joita olen saanut tai joutunut kuulemaan on kun joku on halunnut avautua seksikerroistaan. - Tähän tietysti joku parahtaa, että olen heille vain kateellinen.  

M40

Vierailija
28/28 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä olen ollut vain puolisoni kanssa, teininä ekan tyttöystävän kanssa käsitouhuja harrastettiin loppuun saakka. En koe jäääneeni mistään paitsi, kun en ole koskaan voinut kuvitella yhdenyön juttuja, sillä seksiin kuuluu minun mielestä tunteet.

M46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi