Mistäpäin Suomea tulevat ärsyttävimmät ihmiset?
Kommentit (32)
viihtyisi, mutta tykkään ihmisistä eri puolilta maailmaa.
Vierailija:
viihtyisi, mutta tykkään ihmisistä eri puolilta maailmaa.
ne o! Jos tosiasiat on vastahan, mehä ei sellaasesta piitata!
surkimuksia jotka ei edes kestä kylmää ja ruikuttavat joka asiasta
Vierailija:
surkimuksia jotka ei edes kestä kylmää ja ruikuttavat joka asiasta
ja pk-seutu on hienosti toisena..
Pohjoisessa ärsyttäviä ääliöitä on ainakin Ivalossa ja Rovaniemellä. Tottahan toki niitä pässejä mahtuu joka kylään ja kaupunkiin, mutta tuntuu, että joihinkin paikkoihin niitä oikein kasaantuu. Tai sitten vain nämä ääliöt tuovat itseään ilmi niin voimakkaasti, että he ovat ainoat, joita paikkakunnalla huomaa.
Mistään kivasta ei saa puhua, aina joku kääntää keskustelun oman tilansa votteluun.
mut kyllä joitain satunnaisiä tommoja tulee vastaan muualtakin...
mutta huom. ne jotka ovat sinne muualta muuttaneet. Turussa on kummaa sakkia.. vuoden siellä aikoinani opiskelin enkä yhteenkään paikalliseen tutustunut kunnolla, ei siksi ettenkö olisi itse halunnut
tulukaa kattomahan jossette usko...
Ainakin noilla seuduilla ihmiset on keskimäärin mukavia. Muualta kotoisin olleista ne, joihin olen tutustunut, ovat olleet mukavia. Olen tutustunut vaan yhteen kamalaan tyyppiin, se oli kotkasta (muut kotkalaiset on silti mukavia).
Toisille vittuilu on parasta huvia. Jos ei jaksa huvittua itseen kohdistuvista " hauskoista sutkauksista" on huumorintajuton ja varautunut. Me savolaiset kun ollaan tämmösiä hauskoja tyyppejä heh, heh...
Opiskeluaikoina mulla oli kavereita ympäri Suomen ja käytiin bileissä eri kaupungeissa. Opiskelin Turussa, ja siellä oli kyllä omituisimmat, töykeimmät natiivit :). En tiedä oliko se sattumaa, mutta kaikki tuntemani paljasjalkaiset turkulaiset olivat töksähtäviä _materialisteja_.
Sitä ruikutuksen ja kaunan määrää!