Lue keskustelun säännöt.
Panikoidun nykyään kaikissa sosiaalisissa tilanteissa
03.08.2024 |
Hävettää liikkua ylipäätään missään, kun alan aina panikoimaan jossain vähänkään yllättävissä tai ennakoimattomissa tilanteissa. Miten harjoittelisitte tästä pois, tai mikä noin muutoin neuvoksi? Olen hukannut omat sosiaaliset taidot.
Kommentit (22)
Hei mulle on käynyt tuo ihan sama! En ole ikinä ollut sosiaalisesti lahjakas mutta nykyään on jo ihan surkeaa suorittamista. Jotenkin hätäännyn ihmisten seurassa ja joko höpötän mitä sattuu tai saan sanottua vain vähän ja sanoihin kompastellen. Se on ihan hirveää kun ei meinaa saada sanottua jotain sanaa ja nuo tilanteet jää pitkäksi aikaa mieleen pyörimään. Ei tähän kai muu auttaisi kuin alkaa vaan olemaan enemmän ihmisten seurassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole ap, mutta sama ongelma eikä mulla ole ketään kaveria kenen kanssa liikkua tai tehdä mitään. Ei sitä varmaan olisikaan nykyään näin arka ja kömpelö jo ihan siinä, että pitäisi sanoa kaupan kassalle sitä hei-kiitos-moi-rimpsua enempää ja kaikkea panikoi jo etukäteenkin niin ettei saa nukutuksi eikä syödyksi jos olisi jonkinlaista sosiaalista elämää.