Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kastuin äsken kun satoi ja ukkosti.

Vierailija
03.08.2024 |

Kaatamalla satoi kun poljin fillarilla 10 km kotiin. Ei pitänyt sataa kun katsoin sadetutkaa ja lähdin sitten kalaverkkoja laskemaan kun tutka näytti ettei sada vettä. No joo pääsin venelaiturille niin pilvien suunta muuttui ja alkoi jyrähtelemään. Kävin laskemassa verkot äkkiä ja sitten se alkoikin satamaan ja kun lähdin kotiin päin niin satoi kaatamalla koko 10 km matka kotiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi tuttiko?

Vierailija
2/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi tuttiko?

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet vaan pesukoneeseen ja uutta vaatetta kaapista. Näin tein, aamulla 06.00 nostamaan verkot.

Vierailija
4/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä mitenkään kivaksi koe pyöräilyä sateella. Jos ei ole hanskojakaan, kuten ei lämpimällä säällä yleensä ole, niin kädetkin liukastelevat sarvilla. Eikä se naaman uittaminenkaan kovin kivalta tunnu, vaikka olisi sadevaatteet päällä. Aika hiostaviakin ne ovat. 10 km polkien kaatosateessa tällä lailla - huh huh.

Itse olen koittanut sateella polkemisesta saada mahdollisimman mukavaa, mutta ei siitä koskaan mukavaa tule, korkeintaan vähän siedettävämpää. Itsellä oli joskus ongelmana se, että tukka piiskasi silmillä. No siihen keksin lopulta keinoksi laittaa hiukset ponnarille ja juoksupannan hiusrajaan, hupun alle, ettei piiskaa enää. Myös kirkkaita suojalaseja olen kovalla sateella käyttänyt.

Vierailija
5/5 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet siinä kastuu ei siitä muuta haittaa ole. Olen kastunut monia kertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi