Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paraniko vaihtamalla?

Vierailija
03.08.2024 |

Kokemuksia?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut uutta. Ex oli mt-ongelmainen huonoitsetuntoinen narsisti.

Vierailija
22/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parani huimasti. Nykyisen kanssa viihdytty jo 20 v. Ensimmäisen aviomiehen mustasukkaisuudesta, ilkeydestä tai alkoholiongelmista ei tietoakaan. Nuorena sitä tekee virheitä, onneksi niistä oppii, pysyvästi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parani, aina paranee vaihtamalla parempaan.

Vierailija
24/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin parani! 6 vuoden suhde oli kuin kahta palapelin osaa olisi yritetty väkisin saada sopimaan yhteen. Nykyisessä suhteessa kaikki loksahti paikoilleen ihan heti. Vaihdoin kutakuinkin lennosta. Onnellisina yhdessä jo 30 v. 

Vierailija
25/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistin ukon pihalle enkä tosiaankaan ota enää uutta tilalle.

Sama. Kyllä oli niin mahtava tunne eron jälkeen kun tajusi että on vapaa joka viikonloppuisista kännisen miehen toilailuista ja vieraisiin sekaantumisesta. Päätät vain itse omista asioistasi. Voi sitä vapauden tunnetta. Samanlaisia on tarjolla siellä sun täällä joten on ollut ihanaa olla vaan sinkkuna. Mies ei täällä suomessa todellakaan tuo välttämättä yhtään mitään hyvää vaan pelkkää pahaa naisen elämään.

Ja ne geenit. Miksi olen syntynyt suomeen kun tuntuu että muun maalaiset miehet on paljon paljon parempia. Rakastavat puolisoaan ja huolehtivat koko perheestä. Miksi suomalaisten miesten kanssa tökkii koko ajan ja suurin ongelma on se alkoholi.

Geenitutkimuksissahan on todettu että suomalaisten naisten geenit pääasiassa euroopasta ja miesten idästä. Miten tällaiseen tilanteeseen on tultu? 

Vierailija
26/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Juopon tille tuli vaan toinen juoppo. Tilalle tuli aivan älyttömän narsistinen kusipää. 

Mikähän noita miehiä yhdistää? Tai kuka, jos hahmottaisit nopeammin. Viestisi kertoo sinusta enemmän kuin heistä, joista kerroit. 

Vierailija
27/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paranee. Ainoastaan häviäjät vaihtavat huonompaan.

Vierailija
28/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parani vaihtamalla, mutta en vaihtanutkaan lennosta vaan olin välissä kolme vuotta sinkkuna ja työstin paljon itseäni.

Sama muuten, mutta ehdin olla 4 vuotta sinkkuna suhteiden välillä.

Todella paljon parani.

Vierailija
29/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaihtamalla on aina parantunut, koska ei mitään järkeä ole huonompaan vaihtaa.

Vierailija
30/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä? Autoko? Parani juu.

Vierailija
31/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parani, ei kukaan autoakaan huonompaan vaihda.

Vierailija
32/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei ole koskaan huonoitsetuntoinen. Opiskelehan vähän enemmän lääketieteen termejä ja diagnooseja.

Vierailija
33/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parani. Sekä puoliso että auto. Miksi kukaan muuten vaihtaisi kumpaakaan?

Ketjussa on näitä uusmoralisteja, jotka yrittää pakottaa muita samaan surkruteen jossa elävät katkerina itse.

Vierailija
34/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei ole koskaan huonoitsetuntoinen. Opiskelehan vähän enemmän lääketieteen termejä ja diagnooseja.

Onpas, suorastaan täysin itsetunnoton, sisältä tyhjä ihminen. Se pullistelu lysähtää oitis kokoon, jos fanit ja hännystelijät häipyvät.

Psykiatri

Vierailija
35/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kyllä oli niin mahtava tunne eron jälkeen kun tajusi että on vapaa joka viikonloppuisista kännisen miehen toilailuista ja vieraisiin sekaantumisesta. Päätät vain itse omista asioistasi. Voi sitä vapauden tunnetta. Samanlaisia on tarjolla siellä sun täällä joten on ollut ihanaa olla vaan sinkkuna. Mies ei täällä suomessa todellakaan tuo välttämättä yhtään mitään hyvää vaan pelkkää pahaa naisen elämään.

Ja ne geenit. Miksi olen syntynyt suomeen kun tuntuu että muun maalaiset miehet on paljon paljon parempia. Rakastavat puolisoaan ja huolehtivat koko perheestä. Miksi suomalaisten miesten kanssa tökkii koko ajan ja suurin ongelma on se alkoholi.

Geenitutkimuksissahan on todettu että suomalaisten naisten geenit pääasiassa euroopasta ja miesten idästä. Miten tällaiseen til

No jaa sanoisin. Mulla oli eron jälkeen (suomalaisesta miehestä) sitten turkkilainen mies. Aluksi todella todella hurmaava. Kohtelias kuin mikä, toi kukkia, kehui kaikesta ja osasi kyllä rakastaa. Mutta sitten kun muutettiin yhteen, niin aika nopeasti tilanne meni kyllä huonoksi. Musta tuntuu että olin hänelle joku palvelija. Äkkipikainen luonne tuli esille ja kaiken piti mennä aina niin kuin hän haluaa. Mitään kompromisseja mistään ei voitu tehdä. Aluksi vielä pahoitteli noita raivareitaan, mutta jossain kohtaa se pahoittelukin loppui. Se oli kyllä kulttuurillinen juttu ihan selvästi, että nainen on nainen ja mies on perheen pää. Mies oli jatkuvasti pois kotoa "töissä". Oli varmaan sielläkin, mutta tiedän että haahuili ihan muuallakin. Kuulin kautta rantain että se vokottelee muita naisia ja en tiedä mitä lopulta edes sitten teki niiden kanssa. Ero oli kuitenkin kamala. Pelkäsin oikeasti henkeni puolesta ja hän antoi vaikka kuinka monta tappouhkausta. Autoni avaimet piilotti ja loppuviimein mun piti poliisin kanssa käydä ovella hakemassa avaimet, että sain oman autoni sieltä asunnon pihalta. Jostain ihmeen syystä avaimet löytyi juuri sillä hetkellä kun poliisi oli mun kanssa ovella. Noissa kulttuureissa ei ilmeisesti ero ole kovin sallittu vaihtoehto. Että sanotaan suomalaisista miehistä mitä vain ja kusipäitä sieltä löytyy, niin kyllä omalla kokemuksella ongelmat on vielä kuitenkin jotenkin käsiteltävissä. Ainakin turkkilaisessa kulttuurissa nainen ei ole kyllä mitään sitten kun sen on saanut napattua.

Vierailija
36/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne akat on nyt nähty. Siinä juoppo juoposta kolmanteen juoppoon vaihtui.

M68

Vierailija
37/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ. Sinkkunakin parempi. En tosin ole lennosta vaihtanut, nuorena vaan erosi.

Vierailija
38/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parani! Todella paljon, mutta sai kyllä 3 vuotta etsiäkin. Eksä on luonteeltaan todella negatiivinen, ei pysty keskittyä mihinkään metatöihin ja suurinosa asioista oli täysin mun vastuulla. Tuntu kun olis ollu kolme lasta kahden sijasta. Nykyinen on eksän vastakohta, älyttömän positiivinen, osallistuu myös niihin metatöihin, on oma-alotteinen ja kantaa aikuisen vastuun mun kanssa yhdessä. 

Vierailija
39/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenitutkimuksissahan on todettu että suomalaisten naisten geenit pääasiassa euroopasta ja miesten idästä. Miten tällaiseen til

Sellaiseen ei ole tultu. Ei ole mitenkään mahdollista että suomalaisten geenit ovat eri suunnista sukupuolen mukaan. Minullakin on tytär ja poika, ja selvästi ovat geenit samasta sylttytehtaasta. 

Vierailija
40/45 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan parempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi