Keitin jauhelihasoppaa. Oletko sinä tehnyt ruokaa tänään?
Kommentit (88)
Joo, jo toinen kossuvissy menossa.
Tehnyt ja tehnyt. Lämmitin valmisruoan. Oli hyvää. =)
En. Tein eilen ruokaa ja tänään lämmitin.
Kokjyväriisiä ja vihanneksia wokkina.
Tilaisin woltista pizzaa ja kebabia. Viides olut menossa. 🍺
Tein tänään keitettyjä perunoita, jauhelihakastiketta ja salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Mä myös.
En vielä ole syönyt. Mulla ois paahtopaistia josta pihvit ehkä teen, pottusalaattia (eines) ja salaattiaineksia, kurkkua, frisee-salaatti ja suippopaprikaa.
Keitettyjä perunoita, lihamureke ja perunasipuli-tonnikalavuoka uunissa. Noita voi sitten lämmittää puoli viikkoa.
Ostin ämpärin rapuja Mustasta Pekasta ja sitten laitan lopuksi kanttarellipastaa, johon lisään jääkaapissa olevan avatun pussin poron kylmäsavurouhetta.
Hampurilaisen. Jauhelihapihvin ja tsatsikin valmistin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös.
Sama ruoka täällä, miehen toiveesta
olen syönyt pastasalaatin (tein itse), kokonaisen levyn fazerin avec:ia, kaksi viiliä ja siinäpä se. ainiin, join pepsi max pullon tyhjäksi, oli jo vähän väljähtynyttä, yksi lasillinen tuli. Nälkä kurnii jo (oletin kyllä, että noilla olisi pärjännyt hyvin, mutta ilmeisesti on ollut sen verran aktiviteettia tänään, niin on nyt nälkä). Laiskottaa jotekin kuitenkin, joten en taida jaksaa mennä jääkaapille. Pitäisi kuitenkin tehdä jotain, jotta saisi syödäkseen. Edes leipäpalan tekeminen ei nyt vaan innosta. Huomiseen asti varmasti pärjää pienessä nälässä.
Teen Teriyaki-kanaa sekä erilaisia uunijuureksia ja vihanneksia. Lisäksi paistettua riisiä.
Lounas oli golfkierroksella eväsleivät lyöntivuoroa odotellessa.
Ei ole rahaa ruokaan, tilillä on 6e ja seuraavat tuet tulee vasta 2,5 viikon päästä.
En ole syönyt vielä mitään. Kävin lenkillä ja olin käydä kaupasta jotain, mutta en taida. On vararavintoa sen verran, että pärjää ilmankin.
En tee tänään. Olimme syntymäpäivillä ja siellä söimme voileipäkakkua yms täyttävää ruokaa.