Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mä tiedän, onko mun vauvani normaalia itkuisempi?

Vierailija
05.02.2007 |

Kun jotenkin vain tuntuu, että se huutaa ja huutaa ihan hulluna, kovalla äänellä eikä oo mihinkään tyytyväinen. Aktiviteettia pitäis olla koko ajan, että pysyis virkeänä. Mikä on normaalia? Oon aivan puhki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvana huusi lähes aina ja muutenkin vaativa. Valvoi lähes ekan vuoden(nukkui siis 15minuutin pätkiä, joksus 30min)ja tutkittiin kaikkea mahdollista...mitään ei löytynyt. Lopulta neuvolasta sanottiin et toiset vauvat vaan tarvitsevat vähän unta ja ovat vaativampia kuin toiset. Kasvoi ja kehittyi kuitenkin ok. Nykyisin on edelleen erittäin energinen ja tempperamenttinen. Nukkuu kummiskin jo koko yön. Sanoisin sinulle että jos vauvasi kasvaa ja kehittyy ihan ok, niin ei syytä välttämättä huoleen.

Vierailija
2/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä niska limassa töitä että pysyi tyytyväisenä. Nyt 19 kk ja superterve, ei mitään alergioita, ei korvatulehduksia eikä kuumeflunssia tähän asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja vauvana huusi lähes aina ja muutenkin vaativa. Valvoi lähes ekan vuoden(nukkui siis 15minuutin pätkiä, joksus 30min)ja tutkittiin kaikkea mahdollista...mitään ei löytynyt. Lopulta neuvolasta sanottiin et toiset vauvat vaan tarvitsevat vähän unta ja ovat vaativampia kuin toiset. Kasvoi ja kehittyi kuitenkin ok. Nykyisin on edelleen erittäin energinen ja tempperamenttinen. Nukkuu kummiskin jo koko yön. Sanoisin sinulle että jos vauvasi kasvaa ja kehittyy ihan ok, niin ei syytä välttämättä huoleen.

Vierailija
4/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- jos et saa nukuttua kuin 3 h yössä- se ei ole normaalia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi